فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در بلوار توس جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

 جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در بلوار توس مشهد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در بلوار توس جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی افزود: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان کارتن خواب و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح بلوار توس به اجرا در آمده است که در اجرای این طرح ۴۸ ساعته، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری تیم هایی از یگان امداد و بسیج ۱۰۰ معتاد کارتن خواب و خطرناک را در نقاط آلوده سطح بلوار توس جمع آوری کرده و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کردند.

سرهنگ دهقانپور تاکید کرد: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.