۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 985125

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث ۷۱ هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم، گفت: طرح‌های بزرگی در حوزه مسکن‌سازی در این استان در حال اجرا است.

احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم افزود: هم اینک در سایت‌های پرنیان، طایقان، قنوات و شهرهای اقماری استان قم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بازآفرینی ۶ هزار واحد فرسوده در استان قم، گفت: همچنین پنج هزار واحد به‌صورت خود مالکی و ۱۵ هزار قطعه زمین نیز به‌صورت ویلایی برای ساخت انفرادی به متقاضیان خود واگذار شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت ساخت، شبکه معابر، سرانه‌های عمومی و زیرساخت‌های عمومی موردتوجه دولت سیزدهم است.

بذرپاش با اشاره به تفاوت چندین برابری بین قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار، تصریح کرد: ساخت مسکن در سطح کشور هم اینک از مرز ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرده است.

هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکونی و زمین روز پنجشنبه در دومین سفر استانی با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد. این آمار شامل افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.