تصویر برداری سریال قاب خاطره از مرز 70 درصد گذشت.

تصویر برداری «قاب خاطره» درمراحل پایانی

سریال «قاب خاطره» با موضوع درام اجتماعی به کارگردانی محمد حجت ذیجودی و به تهیه کنندگی داود بیدل در حال ساخت است.

این مجموعه قرار است به شکل اپیزودیک در 26قسمت باشد ضمن اینکه زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست. سریال «قاب خاطره» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه آی‌فیلم که وابسته به معاونت برون مرزی صداوسیماست، ساخته می‌شود.

 

علی نصیریان، رامین ناصرنصیر‌، افشین سنگ‌چاپ‌، شهره سلطانی، محمد الهی،‌ مهروز ناصر شریف از بازیگران اصلی این سریال هستند و بازیگران دیگری مثل داریوش اسدزاده، مهدی فقیه ،آزیتا لاچینی،‌ جمشید جهان‌زاده،‌ رضا توکلی و سمیرا حسینی، فریده دریامج، مژگان غلامی، علی هاشمی ، رضا اخلاقی ،ناهید مسلمی ،رضا امامی ،مسعود سخایی ،مژگان ترانه ،مانا بهرامی، احمد ایرانی خواه،فرامرز روشنایی ،مهدی شیردل،میثم یوسفی ،فرشاد اسدالله پورمحمود راسخ فر و هنرمند خردسال محمدرضا شیرخانلو بازیگران مهمان این سریال اپیزودیک هستند.

 

خلاصه داستان : قصه این سریال در یک بازارچه که در شهر مشهد واقع است، می‌گذرد، البته موضوع سریال قاب خاطره زائرانی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. این زائران در یک عکاسخانه عکس می‌گیرند و در زیارت دوباره به این مکان مراجعه می‌کنند.

مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه حل می‌شود این مجموعه همچنین روایتگر زندگی افراد حاضر در بازارچه قدیمی مشهد است.

در این بازارچه و در گذر آقا بزرگ یک عکاسی قدیمی به نام خاطره وجود دارد که توسط علی نصیریان اداره می‌شود. سوغاتی فروشی آقا جمال که توسط افشین سنگ چاپ اداره می‌شود دیگر لوکیشن اصلی داستان است. همچنین یک هتل که زائران زیادی به آنجا می آیند دیگر لوکیشن اصلی مجموعه است که محمد الهی صاحب آن است. در طول داستان افراد و اتفاقات مختلفی در هرکدام از این لوکیشن ها رخ می دهد و در هرکدام از اپیزودهای مجموعه اتفاقاتی تلخ و شیرین خواهد افتاد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.