۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 179925

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد، گفت:در لایحه بودجه باید قید شود که افزایش حقوق کارمندان به میزان 18 درصد در صورتی است که تورم به 25 درصد برسد تا اگر دولت در کاهش تورم توفیق نداشت کارمندان با افزایش حقوق 18 درصدی و تورم بالای 30 درصد مواجه نباشند. <BR>

افزایش حقوق 18 درصدی شرط دارد

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)؛غلامرضا اسداللهی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص تاکید دولت بر افزایش 18 درصد حقوق کارمندان در سال آتی گفت:بر اساس قانون دولت موظف است تا بین نرخ تورم و افزایش حقوق تناسبی بر قرار کند در حالی که به اذعان خود دولت تورم نزدیک به چهل درصد و در مقابل حقوق کارمندان تنها قرار است 18 درصد افزایش یابد.
نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:دولت مطرح کرده است که تنها می تواند حقوق کارمندان را 18 درصد ارتقا دهد و در طرف مقابل تورم را به 25 درصد می رساند.
اسداللهی تصریح کرد: البته این اقدام که میزان نقدینیگی در جامعه بالا نرود اما قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند اقدام خوبی است اما دولت نیز باید در این راستا بر اساس واقعیت ها حرکت کند.
وی ادامه داد: در لایحه بودجه باید قید شود که افزایش حقوق کارمندان به میزان 18 درصد در صورتی است که تورم به 25 درصد برسد تا اگر دولت در کاهش تورم توفیق نداشت کارمندان با افزایش حقوق 18 درصدی و تورم بالای 30 درصد مواجه نباشند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعید به نظر می رسد تورم در سال آتی به 25 درصد برسد که بخواهیم بر مبنای یک برنامه ریزی که چندان نیز مبتنی بر واقعیت نیست حقوق کارمندان را تنظیم کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 4
    سلام عليکم:کارمند يعني مفتخور......که دنبال کارمشکل و پر درآمد نرفته ,پس هرمقدار به او حقوق دادند بايد راضي باشد و کلاهش را نيز به هوا بيندازد .هرکدام از شما در طول زندگي با حداقل يک کارمند سرو کار داشته ايد خيلي هاشون تا وقتي دو جمله مي نويسد يا امضاء ميکند جان ارباب رجوع را به لب ميرساند يک ساعت صبحانه و يک ساعت تاخير ورود و يکساعت تعجيل در فرار و ...فقط نيم ساعت مثلا کار ميکند.(خودم کارمند بازنشسته ام هاهاها)
  • ک IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    زبانها به فکر مردم است در عمل خبري نيست و اين اولين بار نيست راحت زندگي کنند از بالا تا پائين که چه خدمتي دارند مي کنند مديران و چه اموزشي ديد ه اند از .....
  • محمود IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    3 0
    کارمند يعني مصرف کننده به موقع ماليات از حسابش کم ميشيه بغيير از اون هم براي هرجنسي که ميخره بايد عوارض ماليات هم بده هرچه درامد دارد خرج مي شودوبه محض اينکه صحبت ميشه حقوق کارمند افزايش ميابداجناس روند سعودي به خودش ميگيره بابا هنوز حقوقي اضافه نشده يک فکر اساسي دراين زمينه بکنيد کارمند نبايد هميشه هشتش گروي نه هش باشه اخر اينکه هنوز حقوقي اضافه نکرديد حرفش روهم نزنيد
  • حسن IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    3 0
    اين همه بهانه ، متاسفانه براي افزايش ندادن حقوق مستمري بگيران بيچاره است.