انتخاب چهاردهم

حسین پورحسین: قدس ویژه خراسان - معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با حضور در غرفه روزنامه قدس درنمایشگاه تجلی ارزشها دربسترمطبوعات گفت: روزنامه قدس جریان ساز فعالیتهای فرهنگی و هنری است و اعلام خبر موافقت استاندار با جشنواره فرهنگی و هنری معلمان جهان اسلام در همین راستا قرار دارد.

جشنواره فرهنگی و هنری معلمان جهان اسلام در مشهد برپا خواهد شد


سردار محمد غفاری با اعلام این مطلب که باید ستادی در شأن و مقام معلم برای برگزاری این جشنواره به ریاست عالی استاندار تشکیل شود، افزود: باید فراخوان بدهیم و دیدگاه‌های معلمان جهان اسلام را در خصوص شغل معلمی که به حق شغل انبیا بوده به نحو مطلوبی انتشار دهیم تا در این جشنواره انعکاس جهانی پیدا کند.
وی با تأکید بر اینکه برای این جشنواره باید شورای راهبردی و سیاستگذاری تشکیل بدهیم، اظهار داشت: برای اجرایی شدن جشنواره احتیاج به زمان بیشتری داریم که در قالب هفته معلم نمی‌گنجد.
غفاری در ادامه گفت: کرسی آزاد اندیشی در حوزه تعلیم و تربیت در جشنواره فرهنگی و هنری معلمان جهان اسلام برپا خواهد شد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) نیز با بیان اینکه روزنامه قدس بیان کننده حرکتهای انقلابی و اسلامی و روزنامه‌ای فاخر است، گفت: بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی در کارهای عمرانی مشارکت دارد و ضمن همکاری و همیاری با دستگاه‌های دولتی در مناطق محروم با احیای قنات و ساخت و ساز مساجد، مدرسه، آب رسانی و راه روستائی و بهینه سازی و نوسازی مدارس همکاری خوبی بین بسیج سازندگی و آموزش و پرورش انجام می‌شود.
سرهنگ پاسدار علیرضا تواضع با بیان اینکه اداره نوسازی مدارس مصالح را تأمین می‌کند و نیروی کار و انسانی در شهر و روستا و مناطق کم برخوردار را بسیج سازندگی بر عهده دارد، افزود: نیروی انسانی در بسیج خدمتگزار مردم است و هر کجا که لازم شد و درخواست نمایند اقدام خواهیم کرد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) از طریق روزنامه قدس اعلام کرد بادرخواست مستقیم مدیر آموزش و پرورش تبادکان اعزام نیرو برای بازسازی مدارس منزل آباد و سلطان آباد را در اولویت قرار می‌دهیم.
علیرضا تواضع، با تأکید بر اینکه سالی 800 پروژه عمرانی را در دست اجرا دارند، گفت: بسیاری از محصولات و صنایع داخلی استان را به عنوان مصرف کننده و تولید کننده تحت پوشش داریم و با ترویج فرهنگ مصرف کالای داخل وتولیدات استان بیشترین بازار اشتغال را برای کار آفرینی بیشتر در زمینه‌های اشتغال فراهم ساخته‌ایم.
بازیگر نقش «شهید کاوه» در فیلم «شورشیرین» ساخته جواد اردکانی نیز با حضور در غرفه قدس گفت: روزنامه قدس خبررسان مسایل فرهنگی، هنری و روزنامه‌ای با صفحات متنوع در همه زمینه‌هاست.
عمارلو با اشاره به اینکه حرفه اصلی‌اش طراحی دکور و اجرای آن است افزود: با صدا و سیما قراردادی برای اجرای دکور دارم و در حال حاضر هم هیچ پیشنهادی برای بازی در فیلمی ندارم.
وی با تأکید براینکه ترجیح می‌دهم یک دکوراتور درجه یک باشم تا یک بازیگر درجه 3 گفت: زندگی من از راه بازیگری تأمین نمی‌شود و چنانچه نقشی در حد و اندازه نقشی که در فیلم شورشیرین داشتم پیشنهاد شود جلوی دوربین خواهم رفت.
وی گفت: حرفه‌ام را ادامه می‌دهم و در کنار آن کار تئاتر می‌کنم و از اینکه در اولین کار سینمایی‌ام نقشی ارزشی را برعهده داشتم بسیار خوشحالم.
استاندارخراسان رضوی هم با حضور در غرفه روزنامه قدس، دفتریادبود این نمایشگاه را امضا وطی یادداشتی از تلاشهای دست اندرکاران این مجموعه قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.