۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 106169

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه فیلترینگ فیس بوک به خاطر مفاسد آن است گفت: می توان از فیس بوک به عنوان یک شبکه قدرتمند به عنوان ابزاری که دشمن علیه ما استفاده می کند علیه خودشان هم استفاده کرد.

نقش مشایی در نمایش مجسمه های برهنه !

دکتر قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک، در حاشیه کنگره ی بین المللی انتظار و بیداری اسلامی که با موضوع بیداری اسلامی و نقش رسانه ها در این بیداری در سالن علیزاده پیراپزشکی یزد برگزار شد در پایان به سئوالاتی چند از دانشجویان پاسخ داد، که در ادامه می خوانید.

 

*نظر شما درباره جنگ احتمالی بین آمریکا و چین چیست؟

آمریکا جرات حمله به چین را ندارد و من چنین جنگی را پیش بینی نمی کنم.

 

*شعار زنده باد بهار چه رابطه ای با بهار عربی دارد و آیا مشایی در صورت تایید صلاحیت آیا رای می آورد؟

اخیرا این افراد گفته اند منظورمان از بهار، ظهور امام زمان(عج) است، اما سئوال من از این افراد این است که؛ اینکه می گویید بهار عربی کشورهای منطقه و یا اینکه پیغمبران مدیریت نداشتند منظورتان چیست؟ این ها مرض است و در راس اآن مشایی است.

در مکزیک زمانی که بنده سفیر ایران در آن کشور بودم نمایشگاهی تحت عنوان آثار تاریخی ایران برگزار شد اما این نمایشگاه پر از مجسمه های مستهجن به عنوان نماد فرهنگ ایرانی بود، بنده دستور دادم نمایشگاه باید جمع شود، پیغام اومد که زیاد سخت نگیرید، بنده گفتم که به عنوان سفیر نمی گذارم این نمایشگاه اینجا برگزار شود. قرار شد در موزه ی دیگری این نمایشگاه برگزار شود که باز هم در درب ورودی دو مجسمه کاملاً برهنه و مستهجن به عنوان نماد فرهنگ ایرانی گذاشته بودند از همان زمان بود که به بقایی، مشایی و سازمان میراث فرهنگی اعلام جنگ کردم. بعدا مشخص شد که شخص آقای مشایی در انتخاب این مجسمه ها نقش داشته اند.

 

*با توجه به اینکه فیس بوک در کشور ما فیلتر است می توان از آن به عنوان یک شبکه قدرت مند اجتماعی برای نشر فرهنگ اسلامی استفاده کرد؟

بله، می شود از فیس بوک به عنوان یک شبکه قدرتمند استفاده کرد، فیلترینگ این سایت هم به خاطر مفساد داخل ان است، بنابراین می توان از ابزاری که دشمن علیه ما استفاده می کند علیه خودشان هم استفاده کرد.

 

*رهبری فرمودند هرجا حرکت ضد امریکایی و ضد اسرائیلی باشد ما آن جا دخالت می کنیم پس چرا در بحرین که یک حرکت ضد اسلام آمریکایی است چرا ایران علناً دخالت نمی کند؟

ما در کشورهای لبنان و فلسطین دخالت نظامی کرده ایم ولی در بحرین فقط به اعلام موضع و محکوم کردن بسنده کرده ایم که به نظر بنده کافی نیست.
 جام نیوز

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.