پیشنهاد سردبیر

قدس انلاین-قاانی: در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص حواشی حضور اولین توریست های ایرانی به مصرودست به فتوشاپ شدن پهلوی طلبان و پخش آگهی ترحیم مهران مدیری در تلویزیون را بخوانید.

از"بد لباسی اولین توریست های ایرانی به مصر"و"عکس ربع پهلوی برروی یک اتوبوس در تهران"تا"صدور قبض 23 میلیونی برای شهروند سمنانی!"

*قبض 23 میلیونی برای شهروند سمنانی!
شرکت آب و فاضلاب سمنان برای یکی از مشترکانش قبض 23 میلیون تومانی صادر کرد.به گزارش واحد مرکزی خبر، کنتور قبلی این شهروند بعلت خرابی در دی ماه تعویض و آب بهای کنتور خراب نیز تسویه شده بود اما دوباره این قبض به مبلغ 230میلیون و 499هزار ریال با درج کلمات عدم قرائت کنتور و علی الحساب صادر شد.اداره آب و فاضلاب شهرستان سمنان اعلام کرد، این قبض اشتباه صادر شده است.
*پخش آگهی ترحیم مهران مدیری در تلویزیون!
آگهی ترحیم مهران مدیری به عنوان تیزر تبلیغاتی "تهران 1500" در تلویزیون به روی آنتن می رود. محمد ابوالحسنی، تهیه کننده "تهران 1500" گفت :در خصوص نسخه آگهی "انیمیشن تهران 1500" در تلویزیون طی تماسی که با آقای مهدی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما داشتیم موضوع حذف نام و تصاویر مهران مدیری در آگهی تبلیغاتی سوءتفاهم بوده است. وی ادامه داد: تیزری که پخش خواهد شد تصاویری را نیز از مهران مدیری نمایش خواهد داد و به بخش آگهی ترحیم وی اختصاص دارد.
*زنان مصنوعی پشت مرزهای ایران

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.به گزارش بی باک، این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!!
8 هزار دکتر امریکایی پیشخدمت هستند
گزارش دفتر آمار Bureau of Labor در امریکا نشان می دهد تعداد 317000 پیشخدمت در ایالات متحده آمریکا با تحصیلات دانشگاهی وجود دارند که از این تعداد بیش از 8هزار نفر آنها درجه دکترا و مدارک حرفه ای دارند.در بریتانیا نیز تقریبا 80٪ از افرادی که در رشته های علوم فارغ التحصیل می شوند در نهایت فرصت های شغلی بی ارتباط به حیطه علمی خود پیدا می کنند.
عکس ربع پهلوی بر روی یک اتوبوس در تهران


به گزارش ماهستیم، در پی‌ شکست فاحش رضا پهلوی در تشکیل سوپر شورای ملی‌، چندین سایت متعلق به سلطنت طلبان در یک اقدام شاهکار انقلابی‌ برای آنکه به اصطلاح به صورت مستند نشان بدهند که تا چه اندازه رضا پهلوی در داخل ایران محبوبیت دارد با کمک نرم‌افزار فتوشاپ عکس او را بر روی یک اتوبوس متعلق به شرکت واحد تهران ، الصاق کردند و آن‌ عکس جعلی را در سطح گسترده‌ای در سایت‌های خود برای قوت قلب به شاهزاده خود منتشر کردند و در توضیح عکس مدعی شدند که بیش از یک ساعت طول کشید تا پاسدار ها بیایند و در طول یک ساعت هزار نفر تجمع کرده و عکس را تماشا می کردند!
*زنی که دختر 11 ساله اش را برای پرداخت جریمه فروخت !!
پلیس هند از دستگیری زنی به اتهام فروختن دخترش برای پرداخت مبلغ جریمه خبر داد. بنا براعلام پلیس محلی هند، این زن که توانایی مالی برای پرداخت قبض جریمه اش را نداشت مجبور شد تا دختر11 ساله اش را بفروشد. این زن پس از دستگیری گفت: شورای محل به دلیل نقض سنتی محلی من را به پرداخت جریمه وادار ساخت و من هم مجبور شدم دست به این کار بزنم.
اقدام این زن زمانی افشا شد که دختر او از خانه والدین جدیدش فرار کرد و موضوع را به پلیس هند اطلاع داد. این دختر به پلیس هند گفت: والدین جدیدم قصد داشتند مجدد من را به خوانده ای دیگر بفروشند و من هم پیش از این اقدام فرار کردم. پلیس هند با اعلام اینکه بررسی بیشتر این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: مادر این دختر و خانواده خریدار او تحت بازجویی هستند.
*بد لباسی اولین توریست های ایرانی به مصر


موضوع باز شدن مرزهای ایران و مصر روی مردم دو کشور برای گردشگری، یکی از برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دو دولت محمود احمدی نژاد بوده است؛ چه آن زمان که اسفندیار رحیم مشایی رییس بود، چه حالا که محمدشریف ملک زاده رییس است. هرچند که در دوره ای نامی از مصر برده نمی شد، اما سرزمین فراعنه یکی از هدف های گردشگری بود که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کنار دیگر بازارهای هدف برای جذب توریست، روی آنها برنامه ریزی می کرد.اما انتشار تصاویری از بد لباسی برخی از هموطنانمان وعدم گزینش صحیح از سوی مسئولین برای افرادی که قرار شد به عنوان اولین تیم توریستی به سرزمین اهرام ثلاثه سفر کنند گویا به سوژه ای جدید تبدیل شده تا رسانه های غربی ؛ سوژه قدیمی عقده حقارت برخی ایرانیان به دلیل عدم وجود آزادی و بی بند و باری در ایران را باری دیگر با سوء استفاده از تصاویر برخی از این توریست ها دوباره مطرح سازند !
* بدشانسی یک دختر در شب عروسی!
یک عروس جوان در اندونزی درست در زمان عقد متوجه شد که شوهرش در واقع یک زن است. در طول عقد یک لحظه صدای او مانند صدای زنان شد، همین مسئله باعث شد حضار به او مشکوک شوند.عاقد شروع به پرسیدن سوال کرد و طبق گفته پلیس صدای این داماد قلابی نازک شد، درست مثل صدای زنان ، بطوری که حتی پلیس شگفت زده شد و بعدا اظهار داشت که صدای او و چهره اش بسیار مردانه به نظر می رسید. این زن به جرم فریب دادن توسط پلیس محلی مورد بازجویی قرار گرفت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • zar IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    21 3
    باسلام متاسفانه اب وفاضلاب در کرمانشاه ازمشترکين دزدي ميکند.
  • yeganeh IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    14 6
    damesh garm,
  • هالو IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    15 2
    ازااين خبر مسخره تر نبود!!؟؟