۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 124294

شاهین نجفی و گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت خواننده هتاک<BR>

شاهین نجفی در آغوش همکار سلمان رشدی+عکس

شاهین نجفی و گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت. گونتر والراف پیش از این پیشنهاد داده بود که "آیه‌های شیطانی" را در مسجدی در شهر کلن بخواند. به عقیده‌ی او کسی که فتوای قتل رشدی را می‌پذیرد، باید دست‌کم محتوای کتاب رشدی را بشناسد.

گرفتن عکس یادگاری خواننده هتاک با همکار نویسنده کتاب آیات شیطانی که در آن سلمان رشدی مرتد قرآن کریم را مورد اهانت قرار داده است نشان از همسو بودن اقدامات هتاکانه بر علیه مسلمین جهان با لیدری یک جریان و ان هم استکبار جهانی و صهیونیزم دارد و افرادی ماننده شاهین نجفی و سلمان رشدی عروسک دستان این جریان هستند .

آنهایی که دایه دار اتفاقی بودن توهین به امام هادی از سوی شاهین نجفی بوده اند، اقدام تازه خواننده هتاک یعنی گرفتن عکس یادگاری با همکار سلمان رشدی و نوشتن کتاب "وقتی خدا خوابه" را چگونه توجیه می کنند؟

دویچه وله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • arman IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    1 3
    سلام،اين پوستري که گذاشتيد مال خود نجفي نيست،يکي واسش طراحي کرده،خواستم چند تا نکته رو بنويسم:ميگن شاهين نجفي شيطان پرست نيست،اما شواهد چيز ديگه اي رو نشون ميده،الف)اگه به صفحه فيسبوک نجفي مراجعه کنيد بالا نوشته نجفي666، ب)به تحليل آهنگ شر اعظم مراجع کنيد، پ) ساده ترين راه براي رمز گشايي از کلمه "شر" که نجفي زياد استفاده ميکنه مراجع به مقالات ويکيپديا و مطالعه مقاله هايي راجع به اعتقاد به شر بودن هست، ج) تقريبا بيشتر نوشته اي نجفي رو تو صفحه شخصيش تو فيسبوک مطالع کردم،تا جايي که ديدم توي دو جا به قسمتي از قرآن اشاره کرده،قسمت هاي آخر آيت الکرسي است،يعني ميخواد بگه چون کفر کرده از نور به ظلمت رفته؟؟؟ د)اگه به آهنگ نقي که خونده بود دقت کرده باشيد،امام نقي رو مورد خطاب قرار داده،يعني امام دهم،و ميدونيم که 9 تن از ائمه از فرزندان و نوادگان امام حسين(ع) هستن،پس اگه عدد 3 رو از 10 کم کنيم عدد 7 ميمونه که عدد مقدسي هست.