۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 145038

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی کریمی خواست با توجه به اینکه اکنون هیچ سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد درباره علی دایی صحبتی نکند...

واکنش رویانیان به اظهارات کریمی علیه دایی

به گزارش قدس آنلاین، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اظهارات علی کریمی درباره علی دایی گفت: این موضوع باید هرچه سریع‌تر ختم به خیر شود. در حال حاضر دایی سرمربی تیم ما است و آنهایی که در این تیم پستی ندارند نباید حرف بزنند. شاید من هم فردا در پرسپولیس نباشم به همین دلیل حق ندارم در این باره صحبتی کنم.

وی افزود:‌ما باید حرمت‌ها را رعایت کنیم و من شخصاً‌ از علی دایی آقای گل جهان خواهش کردم به عنوان بزرگ فوتبال ایران درباره کریمی حرف و واکنشی نشان ندهد.

رویانیان ادامه داد: من از دایی خواستم سنگینی خود را حفظ کند و از دوستان دیگر هم می‌خواهم الآن که در پرسپولیس نیستند در مورد این حاشیه که سالهاست بلای خانمان‌سوز پرسپولیس است و باید قطع شود اظهار نظر نکنند. این موضوعی است که به پرسپولیس لطمه می‌زند و قطعاً دودش به چشم تیم خواهد رفت. ما باید کاری کنیم که به جای این صحبت‌ها به موفقیت پرسپولیس کمک شود به همین دلیل من از علی دایی خواهش کردم که به هیچ عنوان پاسخی به اظهارات برخی آقایان ندهد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فريد IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    10 9
    آقاي رويانيان کريمي فقط جواب صحبتهاي دايي را داده. بهتر بود شما قبلاً به آقاي دايي تذکر مي دادي که مصاحبه هايي انجام نده که طرف مقابل رو مجبور به پاسخگويي کنه.البته ناگفته نماند کريمي اسطوره پرسپوليسه و براي اين تيم زحمت زيادي کشيده و جزو برخي آقايان نيستش.
  • امير IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    9 8
    اسطوره پرسپوليس فقط رويانيان اين اسطوره تکرار نشدني فوتبال کريمي کيلو چنده
  • يوسف IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    با سلام واقعا زوج سردار رويانيان و شهريار دايي يک زوج موفق و خوبي خواهد بود . اما انتظار نداشته باشيد که چند ماهه جواب دهد.ودر مورد علي کريمي هم بايد گفت او با همه مشکل دارد . با خودش هم مشکل دارد.زمين و زمان را قبول ندارد. حتما شنيديد که تازگيها به تمرينات مربي با سوادي مثل جلالي گير داده.علي دايي اگر بخواهد جواب دهد خيلي حرفها در مورد کريمي براي گفتن وجود دارد.
  • محمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    0 1
    اخه دايي کيلوي چند؟خودش يادش رفته همه دعا مي کردن خدا حافظي کنه... اميدوارم کريمي پيروز بشه... دايي مربي صدر جدولي نيست ??
  • رامين IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    0 1
    همشون اسطوره هاي اند که قدرشونو نميدونن خداييش پرسپوليس بانک اسطوره داره ولي وضعيتمون اينه بلد نيستيم ازشون استفاده کنيم ولي با اومدن سردار اتحاد رو يه کم بيشتر شده جز دايي و کريمي . دايي پروين کريمي مهدوي کيا باقري ......که واسه تيماي رقيب داشتن يکيشون ارزوست
  • مهدي59 IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    پرسپوليس بايدجوان ميشد.ماطرفدارپرسپوليسيم.کريمي باشه يانباشه .