معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از چاپ کتاب «سبک زندگی؛ منشور زندگی در منظر امام رضا(ع)» در شمارگان یک میلیون نسخه برای اولین بار در کشور خبر داد.<BR>

 «سبک زندگی رضوی» با شمارگان یک میلیون نسخه

به گزارش ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حسینی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب گفت: انتشار یک‌میلیون نسخه از یک کتاب در چاپ اول در طول تاریخ چاپ در کشور ما بی‌سابقه است. وی توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه‌های ارزنده حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف زندگی را هدف از چاپ این مجموعه عنوان کرد و افزود: این کتاب به کوشش محمدباقر پور‌امینی در 100 صفحه نوشته شده است. دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان این‌که معارف اسلامی دربرگیرنده همه نیازهای انسانی است، افزود: سبک زندگی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) الگوی رفتاری برای ما در ساخت زندگی حیات بخش است.
حسینی سبک زندگی معیار، ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با خلق را سرفصل‌های اصلی کتاب «سبک زندگی» ذکر کرد که در هر بخش به طور مفصل ابعاد مرتبط با آن مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در کتاب «سبک زندگی» تلاش شده پرسش‌هایی که برای مخاطبان درباره شیوه زندگی نیکو مطرح است، با بهره‌گیری از میراث رهنمون بخش عالم آل محمد(ص) پاسخ داده شود و زندگی سرشار از معنویت و ایمان در پرتو ارتباط با خدا و خود و مردم را ترسیم کند.
وی اظهارداشت: این کتاب علاوه بر توزیع در تمامی صحن‌های اماکن متبرکه رضوی با همکاری موسسه فرهنگی قدس در سراسر کشور به صورت رایگان در اختیار عموم افراد قرار می‌گیرد.
در بخشی از این کتاب آمده است؛ سبک زندگی به مسائلی بر می‌گردد که متن زندگی انسان را شکل می‌دهد. بدیهی است تکیه بر سبک زندگی اسلامی متکی بر سیره و توصیه‌های معصومان(ع) خواهد بود و زندگی مؤمنان از زاویه متن زندگی امام، رفتار، روش و حتی توصیه ایشان ترسیم می‌شود. این کتاب ضمیمه رایگان روزنامه قدس فرداست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.