قدس آنلاین – ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: صبح امروز و در حین اجرای حکم قصاص قاتل ( ع م – ف ) در زندان مرکزی ایلام، بستگان قاتل اقدام به پرتاب 2 قبضه نارنجک به درب ورودی این زندان نمودند که بر اثر عمل نمودن یکی از نارنجک ها، متأسفانه تعدادی از جمعیت ازدحام کننده و مأمورین زخمی شدند.

پرتاب نارنجک  توسط بستگان قاتل و مجروح شدن تعدادی از مردم ایلام

به گزارش قدس آنلاین سردار علی دولتی در گفتگو با خبرنگار ما در ایلام با بیان اینکه اقوام و نزدیکان قاتل به محض مشاهده خانواده مقتول قصد درگیری داشته اند و با وساطت پلیس خانواده مقتول از محل خارج شده اند، افزود: متأسفانه در شلوغی جمعیت 2 قبضه نارنجک پرتاب شده که با انفجار یکی از آنها تعدادی از جمعیت حاضر زخمی و سریعاً به مراکز بهداشتی درمانی اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه باتلاش بی وقفه ای پلیس و در کمتر از نیم ساعت عاملین اصلی این انفجار دستگیر شدند، تصریح کرد :این اقدام نابخردانه تأثیری در اجرای حکم نداشته و قاتل مذکور(ع م- ف) صبح امروز به دار مجازات آویخته شد..
فرمانده انتظامی استان ایلام به قانون شکنان، هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت در جامعه هشدار داد و تأکید کرد: بایستی بدون اغماض، مقتدرانه و به شدت با عوامل این انفجار و اقدام دردناک برخورد شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    18 1
    بابا اونا رو هم اعدام کنيد.تو رو خدا پررويي رو ببينيد.قوم تاتار! طرف يه نفرو کشته حالا بايد اعدام بشه واين حکم رو دادگاه صادر کرده .اقوام مقتول رو چرا هدف قرار ميدين؟ لابد اقوام مقتول به دادگاه ميگفتن آقا قاتل خوب کاري کرده شما طرف رو اعدام نکنيد. قوم تاتار مگه اين ميشه؟ قوم تاتار!همانطوريکه اين قاتل که از نزديکان شماست وبراتون عزيزه ،اون مقتول بدبخت هم براي اينا عزيز بود.شما بخاطر اين قاتل ميخواين جون عده اي رو بگيرين؟
  • م IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    9 2
    مهم اينه چطور نارنجگ وارد زندان شده مهمه مگه نه