قد س آنلاین یزد - مدیر عامل انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد با صدور پیامی درگذشت پروفسور "کاظم معتمد نژاد" پدر علم ارتباطات ایران را از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی استان تسلیت گفت.

پروفسور معتمدنژاد، متفکری متواضع و اخلاق‌مدار بود

به گزارش قد س آنلاین از یزد، محمد امامی، مدیر عامل انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد اظهارداشت ، پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات در آستانه‌ی 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و از میان ما رفت و با رفتنش جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور به سوگ نشست.
پروفسور معتمدنژاد، متفکری متواضع و اخلاق‌مدار بود که علم ارتباطات نوین را در ایران بنیان نهاد و آموزش روزنامه‌نگاری را احیا کرد.
وی خدمات شایانی در عرصه‌های گوناگون مطبوعاتی، حقوقی، انجمن‌های علمی داخلی و بین‌المللی، جامعه‌ی اطلاعاتی، تالیفات، کتب و مقالات علمی و دانشگاهی و ... از خود بر جای نهاده و نام نیکش همواره در دل‌های فعالان، علاقه‌مندان و صاحبنظران علم ارتباطات و حقوق در ایران و جهان باقی خواهد ماند.
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، این ضایعه‌ی اسفناک را به جامعه‌ی ارتباطات و روابط‌عمومی تسلیت می‌گوید و علو درجات آن زنده یاد را از خدای بزرگ مسئلت می‌نماید. روحش شاد و قرین رحمت واسعه‌ی الهی باد
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.