سرور هادیان: قدس ویژه خراسان - مگر نه آنکه تولد یعنی آغاز

 جشن تولد متفاوت کوهنوردان در فتح المبین

و چه زیباست که آغاز خاطره انگیز ترین لحظه زندگی یک فرد، در کنار افرادی جشن گرفته شود که درتکه‌ای از خوشبخت ترین سرزمین خدا زندگی می‌کنند.
40 کوهنورد متولد آذر ودی ماه شادترین لحظات زندگی شان، یعنی روز تولدشان، را با همراهی تعداد زیادی از مددجویان موسسه خیریه حمایت از دختران فتح المبین جشن گرفتند.
افرادی که مثل من وتو! که هر کلام ما می‌توانستیم به جای یکی از آنها باشیم. این مراسم به همت کارگروه همیاران باشگاه کوهنوردی کاویان برگزار شد.
یکی از اعضای مؤسسین این کارگروه می‌گوید: سالهاست که کوهنوردان این باشگاه برای کوهنوردی به طبیعت می‌روند، اما چندی پیش تصمیم گرفته شد که به عده‌ای که شاید دلشان بخواهد آنها هم به طبعیت بیایند، یا نمی‌توانند، بیندیشیم.
پرویز ا... یاری در ادامه می‌افزاید: از این رو برای شروع، جشن تولد پنج نفر از کوهنوردان را درخانه سالمندان و سپس ادامه این جشن تولدها را در خانه معلولان ذهنی در خیریه امام جواد (ع) و خیریه رضویه و بعد از آن در موسسه خیریه معلولان و نگهداری دختران فتح المبین ادامه دادیم.
وی تصریح می‌کنند: هزینه برگزاری این مراسم توسط باشگاه و کوهنوردان تأمین شده است و خوشحالیم که بچه های فتح المبین در سالگرد تولد همنوردها لحظات شاد را برای گروه ما فراهم کردند.
مدیر عامل باشگاه کوهنوردی کاویان مشهد هم در گفت وگو با خبرنگار ما تأکید می‌کند: همه افرادی که کوهنوردی را انتخاب می‌کنند، در واقع این ورزش به شکل منطقی سبب می‌شود که انرژی‌شان تخلیه شود ودوباره از طبیعت و کوه انرژی گرفته و به زندگی بپردازند.
محمدرضا وزیری می‌افزاید: طی 9 ماه اخیر کارگروه همیاران تصمیم گرفت، شرایطی را برای جوانان این باشگاه فراهم سازد که علاوه بر تجربه زندگی متفاوت در کوه وطبیعت، زندگی‌های متفاوت‌تر دیگری را نیز ببینند وتجربه کنند. بچه‌هایی که هیچ ندارند، اما هنرمندانه زندگی می‌کنند و باید از آنها آموخت.
وی خاطرنشان می‌سازد که ازنیمه سال گذشته گروه همیاران به صورت رسمی تشکیل و در نهایت سبب ارتباط جوانان و خانواده‌های آنها با فضاهایی چون مؤسسه فتح المبین شد. حالا با ایجاد فضای شادمانه بین بچه‌های فتح المبین و جوانان این باشگاه می‌توان حس خوب را در هر دو طرف حس کرد و دید.
حالا دستان بچه‌های فتح المبین پر از اسباب بازیهای رنگارنگ است. اسباب بازیهایی که می‌تواند نمادی پر از آرزوهایی باشد که در دستان آنها به مدد حضور خیرین و نیک اندیشان به واقعیت می‌پیوندد.
دو هنرمند عکاس این گروه کوهنوردی، دو اثرشان که در جشنواره‌های مختلف عکاسی درخشیده است را جهت کمک به دختران فتح المبین برای فروش رونمایی می‌کنند و همه افراد حاضر در این مراسم برای یاری رساندن هر چه بیشتر به این فرشته‌های زمینی همراه می‌شوند.
حالا می‌دانم برای من، تو و همه مامی‌تواند جشن تولد سالهای بعدی مان برای همیشه جاودانه بماند. کافی است از بچه‌های این مراکز بخواهیم ما را در بهترین روزهای زندگیمان همراهی کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.