مهدی رحمتی از شنیدن خبرجذب طالب لو خوشحال نیست و به نزدیکانش صراحتا گفته چنانچه این دروازه بان دوباره به استقلال بیاید او راهی تیم های دیگر خواهد شد...

واکنش رحمتی به جذب طالب لو

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رحمتی ازسال ها پیش با وحید طالب لو رابطه خوبی ندارد وهمواره سعی کرده با دروازه بان سال های پیش استقلال رودرروی نشود. این روزها اما گفته می شود که نام این دروازه بان درلیست بازیکنان جدید استقلال است. یعنی قلعه نویی قصد دارد طالب لو را هم مانند نیکبخت که فوتبالش تمام شده بود احیاء کند. حال اینکه قلعه نوی می تواند یا نمی تواند مشخص نیست. اما مهم ترازاین سوال واکنشی است که مهدی رحمتی پس از شنیدن خبرجذب طالب لو نشان داده. رحمتی وقتی باخبرمی شود که طالب لودرلیست قلعه نویی به یکی از نزدیکان ندا می دهد که هرگز یک دقیقه هم دراستقلال نخواهد ماند. دروازه بان استقلال به همین سبب با قلعه نویی به اختلاف هم خورده بود و پیش بینی می شود ناگهان سراز پدیده و دیگر تیم های خواهانش دربیاورد. به نظرمی رسد قلعه نویی باید از میان رحمتی و طالب لو یکی را انتخاب کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متين IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    11 3
    طالبلوديگرتمام شده يک دروازبان جوانتري بياريد
  • سعيد IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    3 0
    نويسنده اين خبر يک بار ديگه اين خبر رو خودش بخونه. شما ها فکر کردين ملت بچه تشريف دارن اين خبراي بي خودي را منتشر ميکنين. تو اين اوضاع بي خبري و تعطيلي ليگ و ... . آي ميچسبه يه خبر که توش تنش باشه. اينطور نيست. اگه ترشي نخورين يه چيزي ميشين.
  • حسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 1
    به نظرم باطري اقاي طالب لو و رحمتي هر دوتاشون تمام شده بايد يواش يواش عوض بشند