گروه اقتصادی- مهدی توحیدی: یکی از بارزترین جلوه‌های حرکتهای اقتصادی مبتنی بر فرهنگ درمجموعه آستان قدس رضوی شکل گرفته است.

تجلی اقتصاد و فرهنگ در سازمان اقتصادی رضوی

به گزارش خبرنگار ما، مدیرکل روابط عمومی سازمان اقتصادی رضوی در گردهمایی مسؤولان روابط عمومی و پورتال شرکتها و مؤسسات تابعه این سازمان با بیان این مطلب افزود: امروزه آنچه در مجموعه آستان قدس رضوی شکل می‌گیرد، پشتوانه ای برای مجموعه فرهنگی کشور است. سیداحمد هاشم آبادی، با اشاره به جایگاه وقف در رونق اقتصادی و نیز پشتوانه‌ای برای حرکتهای فرهنگی اظهار داشت: درآمدها در مجموعه آستان قدس رضوی و سازمانها و شرکتهای تابعه در حوزه نیات واقفین عمل می‌شود. وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد: سازمان اقتصادی رضوی جلوه‌ای از تجلی اقتصاد و فرهنگ است. وی در ادامه با تأکید بر جایگاه تولید در تحقق اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: این سازمان در قالب شرکتهای تولیدی، صنعتی، عمرانی، غذایی، دارویی، زارعی و دامپروری نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور و خودکفایی داشته است. وی گفت: سازمان اقتصادی رضوی به عنوان پشتوانه مطمئن اقتصادی رسالت تأمین مالی فعالیتهای فرهنگی و امور مرتبط به زائران امام هشتم(ع) را در این نهاد معنوی برعهده دارد. وی در ادامه با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی و نیز مأموریتهای حساس مدیران روابط عمومی اظهار داشت: بنا داریم با همکاری روزنامه قدس سطح اطلاع رسانی در مجموعه سازمان متحول کنیم. در ادامه این نشست همچنین معاون پشتیبانی و اجرایی روزنامه قدس با اشاره به سرعت تغییرات در روابط عمومی‌ها اظهار داشت: مدیران روابط عمومی‌ها اگر به روز نباشند خیلی زود دچار مشکل می‌شوند. علی محدث ادامه داد: سازمانها در شرایط رها شدگی از روابط عمومی درمدیریت افکار عمومی و ارتباط بین سازمان و محیط، خود به خود دچار انحطاط و تخریب می‌شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.