پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: در یازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های رسانه ملی، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به عنوان روابط عمومی برتر رسانه ملی در بخش ویژه معرفی شد.<BR>

روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی در کشور برتر شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محسن زاهد احمدی در این باره بیان داشت: در این ارزیابی که بین 45 روابط عمومی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و 33 روابط عمومی مراکز استان‌ها انجام شد، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی توانست جزو روابط عمومی برتر کشور در بخش ویژه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: هماهنگی، انجام اطلاع رسانی مناسب، ارتباط با مخاطبان، باشگاه مخاطبان رسانه ملی تبلیغ و فعالیت فرهنگی از شاخص‌های این ارزیابی بوده است.
به گفته زاهد احمدی رویکرد روابط عمومی صدا و سیمای استان توجه به مخاطب با رویکرد نظرات مخاطبان در ارتقاء تولیدات برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است.
وی تصریح کرد: روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی بر اساس آراء هیئت داوران یازدهمین همایش سراسری مدیران روابط عمومی رسانه ملی به پاس شایستگی، توانمندی و تلاش در پیشبرد اهداف رسانه ملی در بخش فعالیت‌های ویژه به عنوان روابط عمومی برتر رسانه ملی معرفی شد.
محسن زاهد احمدی با تقدیر از همراهی و همکاری همه حوزه‌های مرکز در دستیابی به این هدف، از همکاری و همراهی رسانه‌های استان نیز در اطلاع رسانی، بیان نظرات مخاطبان شبکه اترک در قالب پیام مردمی و تولید گزارش‌هایی با موضوع نقش رسانه قدردانی کرد.
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.