۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۳
کد خبر: 24172

شبکه انگلیسی «انوار الحسین(ع)» بر روی دو ماهواره هاتبرد و گالاکسی و برای ارتباط با محبان انگلیسی‌زبان اهل‌بیت(ع) راه‌اندازی شد.<BR> <BR>

شبکه «انوار الحسین(ع)» راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری عراقی ابا، شبکه انگلیسی‌زبان و ماهواره‌ای «انوار الحسین(ع)» برای ارتباط با دوستداران اهل بیت(ع) و نشر فکر اسلامی، بر روی دو ماهواره هاتبرد و گالکسی راه اندازی شد.

بنا بر این گزارش، کار این شبکه از 17 محرم الحرام سال جاری آغاز شده است و پس از یک ماه به صورت رسمی پخش خود را آغاز می‌کند.

در بیانیه تاسیس این شبکه آمده است: این شبکه برای پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) و در راه امام زمان(عج) خواهد بود.

بنا بر این گزارش این شبکه تمام‌انگلیسی در عاشورای سال 1430 در واشنگتن اعلام موجودیت کرد و در روز تولد امام محمدباقر(ع) رسما ثبت شد و پس از تکمیل استودیوها و امکانات خود در هفته گذشته آغاز به کار کرد.

شبکه «انوار الحسین(ع)» نخستین شبکه انگلیسی زبان است که به صورت اختصاصی به نشر فکر اسلامی و شیعی خواهد پرداخت و بنا بر اعلام ایجادکنندگان آن، غیرتجاری و کاملا مستقل است و به هیچ حزب، گروه و دولتی وابسته نیست و دفتر رسمی آن در واشنگتن قرار دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.