دولت با توجه به شرایط خاص جغرافیایی منطقه، با ایجاد 3 شهر جدید نیک پی، پایین هولار و دشتی در استان های مازندران، زنجان و هرمزگان در نقشه تقسیمات کشوری موافقت کرد. <BR>

سه شهر جدید به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد

به گزارش قدس انلاین با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، روستای نیک پی مرکز بخش زنجانرود از توابع شهرستان زنجان در استان زنجان به شهر تبدیل و به عنوان شهر نیک پی شناخته می شود.
بر این اساس ، روستای پایین هولار مرکز بخش کلیجان رستاق از توابع شهرستان ساری در استان مازندران به شهر تبدیل و به عنوان شهر پایین هولار شناخته می شود.
با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت، روستای دشتی از توابع بخش کوشنکار شهرستان پارسیان در استان هرمزگان به شهر تبدیل و به عنوان شهر دشتی شناخته می شود.
با تصویب دولت، روستای اسماعیلی به مرکزیت روستای بلوک از شهرستان عنبرآباد در استان کرمان منتزع و به شهرستان جیرفت الحاق می شود.
همچنین با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور ، نام نقاط جمعیتی پشکله علیا، پشکله وسطی و پشکله سفلی از توابع دهستان چشمه کبود بخش مرکزی شهرستان هرسین در استان کرمانشاه به ترتیب به پشت گله علیا، پشت گله وسطی و پشت گله سفلی تغییر می کند.
بر این اساس ، نام روستای گنداب علیا و نقطه جمعیتی گنداب سفلی از توابع دهستان حر بخش مرکزی شهرستان صحنه در استان کرمانشاه به ترتیب به قنداب علیا و قنداب سفلی تغییر می کند.
این تصویب نامه پس از تایید رئیس جمهور، از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.