۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 31557

بهزاد فراهانی چهره سرشناس تئاتر، تلویزیون و سینما روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد. دیروز در خبرها آمد که فراهانی به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی نمی تواند در دو اجرای پایانی نمایش «مشروطه بانو» حاضر شود و به همین دلیل اجراهای پایانی این نمایش لغو شد.<BR> <BR>

حال پدر گلشیفته مساعد نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازهفت صبح، پس از آنکه عکس هایی از گلشیفته فراهانی توسط مجله فرانسوی فیگارو منتشر شد، بازتاب های فراوانی از این تصاویر در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شد. بهزاد فراهانی در واکنش به این تصاویر و واکنش ها اعلام کرد: «این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل و بازی ها نیست.»

«مشروطه بانو» نوشته و کار حسین کیانی روز شنبه (هشت بهمن ماه) هم قرار بود همچون شنبه های دیگر در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا داشته باشد اما به دلیل شرایط جسمانی نامناسب بهزاد فراهانی، این اجرا لغو شد.
همچنین اجرای دیشب این نمایش که آخرین اجرای آن پیش از جشنواره تئاتر فجر بود، هم لغو شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهيم رحيميان IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    2 0
    شرم بر اناني که با گسترش اخبار منکر انجام شده در آن سوي دنيا باعث اندوه و غم براي يک خانواده در داخل کشور شدند . انگار خودشان معصومند و هيچ خطايي تا به حال نکرده اند !
  • اکرم IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    خيلي متأثر شدم چرا دخترش اين کارو کرد که حال باباش بد بشه من عکس باباش ديدم ناراحت شدم بازيگري خوبيه نمي دونستم گلشيفته دختر اينه