یک بانوی آمریکایی که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر به تهران سفر کرده بود در سفر به قزوین با حضور در دفتر آیت‌الله باریک‌بین، از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و امام جمعه قزوین، به دین اسلام مشرف شد.

بانوی آمریکایی شرکت کننده در فیلم فجر مسلمان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مونیکا ویت، اهل آمریکا که مدت شش ماه نیز در ارتش این کشور خدمت کرده است پس از تحقیق و بررسی ادیان الهی با پذیرش دین مبین اسلام و خواندن شهادتین به دین اسلام مشرف شد و نام نرگس را برای خود برگزید.
آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم در این مراسم گفت: خوشحالیم که انقلاب اسلامی موجب بیداری ملل جهان شده است و گرایش به اسلام نیز روز به روز افزایش می یابد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب شده که سایر کشورها نیز دیگر حاضر نیستند زیر بار حکومت های ستمگر زندگی کنند و با قیام خود رسیدن به استقلال را هدف گرفته اند.
آیت الله باریک بین یادآورشد: از این که یک بانوی آمریکایی به شناختی می رسد که اسلام را برای خود به عنوان دین انتخاب می کند خوشحالیم و از ایشان انتظار داریم از امروز با عمل به مقررات و احکام دینی وظیفه مسلمانی خود را انجام دهد.
مونیکا ویت( نرگس) هم با ابراز خرسندی از تشرف به اسلام گفت: بسیار خوشحالم که دینی را انتخاب کرده ام که همه نیازهای بشری را پاسخ می دهد و با آن می توان به سعادت رسید.
وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با عمل به احکام اسلامی و الهام گرفتن از قرآن مانند یک مسلمان واقعی عمل و زندگی کنم.
این بانوی آمریکایی در خصوص حضور در دفتر آیت الله باریک بین هم گفت: امام خمینی(ره) را می شناسم و ایشان را شخصیت بسیار بزرگ و تاثیرگذاری می دانم و در سفری که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر به تهران داشتم و نیز سفر اخیر به قزوین اطلاع یافتم که آیت الله باریک بین از شاگردان حضرت امام است و تمایل پیدا کردم تا در نزد ایشان مسلمان شوم.

مونیکا ویت( نرگس) پس از تشرف به اسلام یک جلد کلام الله مجید از آیت الله باریک بین هدیه گرفت.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.