۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 51163

در واکنش به توهین خواننده مرتد به ساحت امام هادی(ع) بازی آنلاین «شلیک به مرتد» تولید و به صورت رایگان در فضای مجازی قرار گرفت. <BR> <BR>

بازی انلاین"شلیک به مرتد"تولید شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه هنر ناب اسلامی، پس از انتشار اثر سخیف و کثیف این خواننده ضد دین و نظام - که نمادهای شیطان پرستی به وفور در آثار پیشینش مشاهده می شود - مؤسسه هنر ناب اسلامی تصمیم به تولید یک بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت آشکار گرفت و به لطف الهی و با عنایت حضرت امام هادی (ع) این توفیق حاصل شد که در مدت زمانی کمتر از ده روز، این اثر ناقابل را تهیه کند.

هدف اصلی این بازی، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون است. بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار به درک واصل شدن خویش توسط مسلمانان غیور بوده و مانند سلمان رشدی کثیف ، تا آن لحظه زندگی مخفی و حقارت باری را متحمل شود.

در این بازی ، استودیوی بنگاه دروغ پراکنی روباه مکار ، یعنی بی بی سی ، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده و اسامی برخی حامیان جریان تقدس زدایی و توهین به اهل بیت (ع) از جمله BBC ، بالاترین ، فیس بوک (facebook) ، شبکه من و تو (manoto) ، صدای آمریکا (VOA) ، گوگل پلاس و توییتر (Twwitter) به همراه نماد رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا ملاحظه می شود. همچنین چهره ای از شاهین نجفی که میکروفونی در دست دارد به عنوان مترسک این دست های پشت پرده به عنوان شخصیت هدف شلیک طراحی شده است.

بازی فلش « شلیک به مرتد » علاوه بر انتشار رایگان در فضای مجازی ، ان شاء الله در نرم افزار چند رسانه ای « پیشوای هدایت » ویژه امام هادی (ع) که به زودی توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی عرضه خواهد شد،‌ ارائه می گردد.
برای اجرا و دانلود بازی اینجا کلیک کنید!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.