قدس آنلاین: شهردار کلانشهر قم در دیدار با پروفسور ژان میشل کوژه از اساتید بنام معماری و شهرسازی کشور فرانسه از حذف زوائد بصری از نمادهای شهری کلانشهر قم در آینده نزدیک خبر داد.

زوائد بصری از نمادهای شهری قم حذف می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، محمد دلبری با اعلام این خبر اظهار داشت:پروفسور ژان میشل کوژه از مدیران شرکت آمود دیزاین اینترنشنال در تهران است که در بسیاری از کشورهای دنیا به فعالیت زیباسازی محیط شهری پرداخته است.
شهردار کلانشهر قم در ادامه افزود:ایشان با دعوت سازمان زیباسازی شهرداری قم به این استان سفر کرده تا به وسیله تیم متخصص به ارائه راهکار و اجرای پروژه های امکان پذیر در راستای حذف زوائد و عناصر بصری سطح شهر بپردازد.
شهردار کلانشهر قم گفت:نکته ای که در بحث مدیریت شهری وجود دارد ارتباط مستقیم نشاط،شادابی و سلامت روح و روان شهروندان با مقوله منظر و سیمای شهری است و در تصمیماتی که مدیریت شهری اتخاذ می کند باید به این مقوله ها توجه شود.
دلبری در ادامه اذعان داشت: با دعوت از این استاد دانشگاه قصد داریم بیش از پیش به زیباسازی شهر پرداخته و زوائد و عناصر بصری زائد را از سطح شهر حذف نمائیم.
وی افزود: این پروژه ها قرار است بعد از طی مراحل مقدماتی در فاز اول در خیابان های منتهی به حرم مقدس حضرت معصومه (س) مانند خیابان 19 دی و بلوار بهار اجرا شود.
وی در خصوص اشاره به فعالیت های حرفه ای این استاد بنام دانشگاههای فرانسه گفت:تأسییس آتلیه و دفتر مهندسین میشل کوژه،عضو هیئت علمی دانشگاه لاویلت پاریس،مدیر علمی پژوهشگاه دانشگاه لاویلت از جمله جاهایی است که ایشان در آن فعالیت دارد.
گفتنی است: پروفسور ژان میشل کوژه معمار و متخصص اقتصاد و معماری و شهرسازی،مهندس عمران از دانشگاه تخصصی تراواپوبلیک،دکترای مدیریت پروژه های بزرگ عمرانی از دانشکده هانت اتودد،مدیریت اداره مرکز خدمات عمومی پاریس،فارغ التحصیل معماری از دانشکده لاویلت،لیسانس علوم اقتصادی از دانشکده سربون را در پرونده تحصیلاتی خود دارد.
خاطر نشان می شود:بعد از این دیدار پروفسور ژان میشل کوژه و تیم متخصصین و هیئت همراه ایشان از بازار،تیمچه بزرگ قم،منزل قدیمی حضرت امام،حرم حضرت معصومه،حوزه علمیه قم،طرح حرم جمکران و برخی ساختمانهای قدیمی قم بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.