قدس انلاین-الف.زمینی :به سلامتی قیمت انواع خودرو هم افزایش یافت از طرفی بعضی ها هم گفته بودند با پول دوتا خوردو ایرانی ها می تونند هواپیما بخرند .بدندیدیم یه شوخی و مزاحی هم با دوستان کرده باشیم .<BR> <BR>

دیگر نگران ترافیک و امثالهم نباشید!

****1

اصلاً و ابداً دیگر نگران جای پارک و ترافیک و امثالهم نباشید! مسئولان برای دور زدن این مشکلات به دنبال راهکاری منطقی بودند که بالاخره آنرا یافتند!
منطقی -رئیس سازمان صنایع هوایی- در اظهار نظری منطقی گفت: "مردم می‌توانند با پول دو خودرو، صاحب هواپیما شوند."
البته ایشان نگفت منظورش از پول دو خودرو، 2 عدد پیکان است و یا دو عدد پورشه!
حالا فکرش را بکنید که مثلا هواپیمای طرف یکهو سوختش روی هوا تمام شود! و یا اینکه دو هواپیما با هم تصادف کنند! و یا اینکه یکی از این بچه سوسول ها هواپیمای پدرش را بردارد و ساعت سه صبح صدای ضبطش را بلند کند و از روی خانه ی شما ویراژ دهد! ای بابا! آقای منطقی! ورود این هواپیماها به کشور منطقی نیست! نخواستیم اصلاً!
***
2
خودرو هم به سلامتی گران شد! البته گران شدن خودرو پس از صحبت های منطقی انجام شد و الآن بزرگترین سئوال فلسفی موجود این است که اکنون با پول چند خودرو می شود یک هواپیما خرید؟!
در همین راستا و با توجه به گران شدن برخی خودروها (اسمش را نمی آوریم که باز دوستان شاکی نشوند!) یحتمل شاهد افزایش نرخ رشد جمعیت کشور در سال های آتی خواهیم بود!
در همین راستا تشکر می کنیم از شیرفروشان و کارخانه های لبنیات سازی که تا به حال از اول سال شونصد دفعه تقاضای افزایش قیمت شیر و لبنیات را داده اند و هر بار هم موفق به بالا بردن قیمت هایشان شده اند! و از خودروسازان درخواست داریم کمی از این دوستان یاد بگیرند و گران کردن جنس هایشان را سخت نگیرند! ... آخه یعنی چی که یک مدت خودرو توی بازار نمی دادین تا بین قیمت بازار و در کارخونه اختلاف پیش بیاد و ... از همون اول می گفتین می خواین محصولتون رو گرون کنین! به همین راحتی!
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    0 0
    هرروز به فرزندم ميگويم روزنامه بخوان. امروز به من ميگويد پدر عدد شونصد چيه ديگه. عزيز برادر اگر هم طنز مي نويسي رعايت نگارش فارسي را خراب نکن اگر شونصد را درست هم مينوشتي طنزت به هم نمي خورد.