دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: یکی از این احکام در محوطه زندان مرکزی مشهد و دیگری در ملاء عام و در محل وقوع جرم در سبزوار اجرا شد.<BR>

مراسم اعدام در استادیوم ورزشی سبزوار! (+عکس)

صبح امروز دادستان عمومی و انقلاب مشهد از اجرای حکم اعدام دو متجاوز به عنف خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی صادقی دادستان عمومی انقلاب مشهد اعلام کرد، با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر برخورد شدید با اشرار، پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف اجرا شد.

وی تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه (امروز) قبل از طلوع آفتاب احکام دو تن از متجاوزین به عنف در شهرستان‌های مشهد و سبزوار اجرا شد. این احکام در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: یکی از این احکام در محوطه زندان مرکزی مشهد و دیگری در ملاء عام و در محل وقوع جرم در سبزوار اجرا شد.

درهمین حال عکس های باشگاه خبرنگاران از متجاوز اعدامی در سبزوار حاکی از آن است که اجرای این حکم در استادیوم ورزشی در این شهر انجام گرفته است و مردم برای مشاهده این اعدام بر روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عصباني IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    4 4
    با سلام خدمت شما متاسفم براي کسانيکه براي اعدام کردن يک جوان انقد سريع حاضر شدن که جون دادن کسيرو ببينن که دوس ندارن دليلشو بدونن واقعا متاسفم براي همتون............
  • علي خاني IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    2 4
    ديدن يه هموطن لحظه مرگ دردناکه چه گناهکار چه بيگناه
  • سيما IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 5
    متاسفم از اين مردم که انقدر سنگدل شدهاند که براي ديدن مرگ يک انسان حتي آگر گناهکار هم باشد به استاديوم ها ميروند اين اعمال جند صد سال پيش ديده ميشد آيا ما به عقب برگشته ايم ؟خداوند حق دارد که مارا به حال خود بگذارد و برود.