حمید رضا حاجی بابایی گفته است که در طول سی سال گذشته پاداش بازنشستگان فرهنگی با دیرکرد بیش از یکسال پرداخت می‌شد، اما امسال در هفته معلم پاداش همه بازنشستگان بطور کامل پرداخت شده است.

وعده‌های حاجی‌بابایی و پاداش پایان خدمت فرهنگیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تابناک ،مطالبات بازنشستگان و وعده‌های هر روزه مسئولان، حکایتی است که گویا پایانی ندارد و هر ساله تکرار می شود. گویی مسئولان سوژه ایی یافته اند تا با دادن وعده و وعید، قدرت مدیریت خود را به رخ کشیده و چند صباحی سوژه تبلیغاتی رسانه های حامی خود باشند؛ ‌حال آنکه حل مشکلات مالی و پرداخت حقوق و مطالبات کارمندان و کارکنان جزو مقدماتی ترین کارهای هر سازمان و ارگانی است که در سیستم اداری کشور مورد غفلت واقع شده است.

 

گویا وزیر آموزش و پرورش بر خلاف رسم معمول و مألوف، تصمیم به حل ریشه ای و اصلاح! مشکل سازمان خود نموده و از پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش سخن به میان آورده است! چند روز پیش ( 20 اردیبهشت 1391- خبرگزاری ایرنا ) بود که وزیر آموزش و پرورش از پرداخت کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت که در طول سی سال گذشته پاداش بازنشستگان فرهنگی با دیرکرد بیش از یکسال پرداخت می‌شد] البته برای ما نیز جای سوال دارد که چرا دولت محترم در طول 7 سال گذشته چنین فکر بکری نکرده بود و در سال آخر خدمت به خلق خدا، به فکر کار خیر افتاده است اما امسال در هفته معلم پاداش همه بازنشستگان بطور کامل پرداخت شده است.

وی از پرداخت به موقع حقوق معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان خبر داد و افزود: تلاش می‌شود به گونه ای برنامه ریزی شود که فرهنگیان در همان ماه اول بازنشستگی، پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند و این موضوع از همین ماه انجام خواهد شد.

 

* وعده پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان یک هفته پس از بازنشستگی

البته وزیر آموزش و پرورش پیش از این نیز ( 20 فروردین 1391 ) در گفت و گو با رسانه ها، تاکید کرده بود که از ابتدای فروردین امسال هر فرهنگی که بازنشسته شود، پاداش پایان خدمتش را در همان هفته دریافت خواهد کرد. وی همچنین از ابلاغ این دستور به ادارات کل استان‌ها خبر داده بود.

 

* وعده سه روزه وزیر به بازنشستگان فرهنگی

حاجی بابایی در آستانه هفته معلم ( 12 اردیبهشت 1391 ) نیز از پرداخت پاداش پایان خدمت تمام فرهنگیانی که در سال گذشته بازنشسته شده اند، ظرف سه روز خبرداد.

 

 

حکایت مطالبات پیش از سال 90

در سال های گذشته و ماه ها پیش از این نیز، وعده هایی با همین مضمون و در آستانه هفته معلم و یا به مناسبت های مختلف داده شده بود که نتیجه آن نیز دور از انتظار نبود.

* وعده پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان تا پیش از ماه رمضان (7 مرداد 1390)

وزیر آموزش و پرورش در بیست‌وهشتمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور به مشکل تغییر در پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگی اشاره کرده و گفته بود: این انتقاد درست است و ما نیز به دنبال آن هستیم که پاداش فرهنگیان را در همان زمان بازنشستگی آنها پرداخت کنیم و پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که باقی مانده‌اند نیز تا یک الی 2 روز قبل از ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود. ]قابل توجه اینکه رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، وزرای اطلاعات و امور خارجه و رئیس رسانه ملی میهمانان ویژه این همایش سه روزه بودند.[

 

* پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، ماه آینده ( 23 فروردین 1389 )

حاجی بابایی در فروردین ماه 89 نیز گفته بود که درصدی از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته با 30 سال سابقه پرداخت شده است و بقیه نیز یک ماهه پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزوده بود که برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان (سال 88 و پیش از آن) به 1000میلیارد تومان اعتبار نیاز است. ( با توجه به این موضوع که 433 میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان عادی سال 87 و 300 میلیارد تومان برای پاداش بازنشستگان عادی 88 و 200 میلیارد تومان برای بازنشستگان پیش از موعد پرداخت شده بود.)

 

* البته نکته قابل توجه در وعده‌های مسئولین این است که آمار و ارقام مشخصی در مورد موضوعات مورد بحث وجود ندارد (همانگونه که در مورد مطالبات سال 89 منبع و ماخذی وجود ندارد) و مسئولین غالباً به کلی گویی روی می آورند؛ تا مویی لای درز احوال و اقوالشان نرود.

 

حال با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که (به فرض درست بودن پرداخت کامل مطالبات فرهنگیان بازنشسته) آیا این روند ادامه خواهد داشت یا اینکه فردا روزی، آمار و ارقامی انتشار خواهد یافت و این خبر نیز همچون بسیاری از وعده های این چند ساله حضرات، سر از خرمن پاییزی بیرون خواهد آورد.

 

در پایان از فرهنگیان محترمی که موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند! (البته کی جرأت داره به گفته های آقایون شک کنه) خواهشمندیم که جهت پیگیری صحت و سقم گفته های وزیر محترم، ما را از نظرات و دیدگاه های خود محروم ننمایند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
    18 2
    مگه مجبوري اينقدر دروغ بگي؟
  • معلم بيچاره IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    13 1
    اين گفته جناب وزير دروغي بيش نبود . اي خداي بزرگ چرا در کشوري اسلامي اين همه وعده هاي دروغين به خورد مردم ميدهند . خدايا به دادمان برس
  • محمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    11 0
    بنده اول مهر بازنشسته شده ام و الان که هفتم اذر است علاوه بر اينکه هيچ خبري از پاداش پايان خدمت نشده است حقوق و حکم خود را نيز دريافت نکرده ام و نمي دانم اين وعده و وعيد ها که به بازنشستگان داده مي شود کي محقق خواهد شد اي کاش به جاي انکه خوراک تبليغاتي براي خودشان درست مي کنند کمي به حرفهايي که ميزنند فکر مي کردنند و اينچنين مردم را سرگرم نمي کردند و وعده اي که کحقق نشود علاوه بر اينکه براي اقايان تبليغ نمي شود ضد تبليغ هم مي شود فقط به اين موضوع فکر شود که ما ديگر جوان 18 يا 19 ساله نيستيم که با دادن يک وعده دروغ تحت تاثير قرار بگيريم
  • علي IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    15 0
    چرا اينقدر دروغ مي گويي مگر در اسلام در حديث نخوانده اي که دروغ گو دشمن خداست حتما اين احاديث براي ما گفته شده است نه براي شما خدا به داد ما برسد
  • بازنشسته فرهنگي مهر 91 IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    41 0
    با سلام -مهر 91 بازنشسته شدم -وآلان 2دي ماه است -واز پاداش خبري نيست-منظور وزير محترم از پرداخت پاداش در يک هفته بعداز بازنشستگي چه بوده؟---
  • فرهنگي بازنشسته IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    11 0
    آقايان ومديران سايت شما چرا آلان خبري از آقاي وزير براي اين موضوع نمي گيريد - لااقل بگوييد که اين اولين سال بعد دادن اين وعد است لااقل يک سال انجام ميدادي تا حيثيت خود را حفظ مي کردي.
  • بازنشسته 91 IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    11 1
    با سلام -آقاي حاجي بابايي عنوان ميکنند که فرهنگي هستند ولي فکر نميکنم که فرهنگي باشند شايد استخدام آموزش وپرورش باشند وجاي يک معلم را اشغال کرده باشند ولي کار فرهنگي نکردهاند چون آدم فرهنگي در بين دانش آموزان ودر محيطي کاملا پاک کار وزندگي مي کند وهمچون ممحل زندگي پاک بار مايد وهيچ وقت دروغ را ياد نمي گيرد =ولي وزير ما دروغي به اين بزرگي مي گويد وعين خيالش هم نيست -کو پاداش بعد يک هفته -اقاي وزير چرا حرفي مي زني که نمي تواني عمل کني -الان چه جوابي داري -کو ان همه ادعا -به قولت فقط يک بار عمل کن
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    12 0
    اول مهر 91بازنشسته شده ام ولي تا امروز نه از حکم ونه از حقوق وپاداش هيچ خبري نيست .دل خوش کرده بوديم که بعد از سي سال بتوانيم چندمتر خانه تهيه کنيم ولي گويا همه وعده هامانند پرداخت پاداش در هفته اول جز حرف چيزي نبوده است.
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    10 1
    باتوجه به نرخ تورم ما همچنان منتظر فرمايشات مقام عالي وزارت مي باشيم
  • فرهنگي IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    10 2
    چرا پاداش پايان خدمت پرداخت نمي شود
  • اسماعيل IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    8 1
    لطفا پاداش پايان خدمت مارا پرداخت کنييد به گفته رهبر کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره )معلمي شغل انبياست و مامعلمين هستيم که با تعليم و تربيت دانش اموزان انها را بسوي حق وراه دين مبين اسلام راهنمايي مي کنيم خداوند به رهبر انقلاب اسلامي سلامتي و طول عمر عنايت فرمايد با تشکر معلمي از رشت
  • محموئ IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    11 0
    پاداش مرا پرداخت کنيد
  • اسماعيل IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    10 0
    ما به پاداش نياز داريم لطفا هر چه زودتر پرداخت کنيد
  • فرهنگي بازنشسته IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    10 0
    آخه چقدر بايد داد كشيد فرياد كرد نظر نوشت آخه چقدر بايد فراركني انگار معلم بايد گربه در دام افتاده برگردد پاره كند بدرد تا حرف حساب معلوم شود حكومتي ها تابع تظاهراتند و فروپاشي وسير از گرسنه وتشنه وبدهكاربي خبر است جورديگر بايد گفت.
  • علي IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    10 0
    اخه درد ما را به کي بگيم 3ماه است باز نشست شده ايم ريالي از پاداش مارا پرداخت نکرده اند اگر پول نداريد چرا به ورزشکاران سکه و پاداشهاي کلان مي پرذازيد مگر ما معلمها انسان نيستيم چرا به بعضي کارکنان سازمانها پاداش 90 ميليوني مي دهيد مگر تفاوت چقدر بايد باشد چکارکنيم
  • فرهنگي هميشه بي پول IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    9 1
    آقاي وزير کو پاداشي که ميگفتي -يا اينکه اين هم دروغي ديگر است -باور کن معلمان اصلا به حرف شماها باور ندارند -دروغ پشت دروغ -يک مورد هم عملي نشده اين هم يکي ديگر -حالا مي خواهم ببينم که تا پايان سال ميتواني پاداش بازنشستگي را پرداخت کني -راستي اين روز ها جلوي دوربين نيستي-چرا؟
  • فرهنگي بازنشسته مهر 91 IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    16 0
    جناب وزير ايا پاداش اخر خدمت پس از 30 سال گچ خوردن در کلاسهاي درس صدقه است که اينگونه بي توجه هستيد چرا براي گفتهاي خود ارزش قايل نيستيد واقعا حفظ پست ومفام دنيوي اينقدر ارزش دارد لطفا با حرمت خانواده معلمان بازي نکن و درکنار مشکلات معلمان باش نه در مقابل انها
  • معلم بازنشسته IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    11 0
    باسلام خدمت مديريت محترم سايت تورا خدا پيامها را دراختيار آقاي وزير قرار دهيد معلم كشتي گير نيست فوتباليست نيست فرزندسرمايه دار نيست كارمند بانك اكثرا با مدرك ديپلم نيست پرسنل نيروي انتظامي با مدرك سوم راهنمايي نيست و هركارديگر تو كشوركه هست ولي ولي همه درهرجا معروف مشهور وپولدار وبي نيازند معلم هم حداقل 25 سال گرد وغبارگچ پاي تخته سياه و خون دل خورده هميشه نالان وگريان وبراي رفع نيازهاي پايه وحياتي هميشه بدهكار ،آخرش هم قهري با 25 سال پاداش و25 روز حقوق كه ابتكار وخدمت آقايان عدالت طلب بود پذيرفتيم نشستيم پاداش ناقص هم تا امروز نگرفتيم واقعا شگفت انگيز است وعجب دولت و وزيزي !!!شب وروزگارتان خوش .
  • فرهنگي خوش باور IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    31 0
    شما را به خدا مگر در طول خدمت همين پول را ماهانه از ما کسر نکردند که حالا ميگويند پول نيست لطفا به خاطر رضاي خدا از مسولين جواب بگيريد
  • بازنشسته 91 IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    7 0
    با سلام -مزد کارگر را قبل از اينکه عرق پيشانيش خشک شود بپردازيد - آقاي وزير منظور شما از پرداخت پاداش تا يک هفته چه بود؟ واقعا چرا اين مطلب را عنوان کردي ؟ اين اتفاق که نيفتاد هيچي از قبل هم بدتر شد! دي ماه در حال اتمام است وعين قبل قسط اول هم پرداخت نشد - لطفا از وزير محترم علت را جويا شويد . فقط توجيه نکنيد .چرا مشکلات هميشه در درجه اول متوجه فرهنگيان است ؟چرا در بروز مشکلات اول افزايش حقوق وپاداش فرهنگيان را نشانه مي گيريد ؟
  • معلم IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    8 2
    باسلام همه مطالب منسوخ وكهنه هستند لطفا درسايت خبرهاي تازه وبه روز وقابل استفاده بگنجانيد يا شما هم مثل ما جناب وزير را نمي بينيد؟
  • محمود IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
    6 0
    آقاي وزير وقتي که در مجلس بودي از همه وزراء انتقاد مي کردي وبا لابي کاريها مانع فعاليت آنها مي شدي حالا به کارنامه خودت نگاه کن و300برنامه اي که ادعاي آن را مي کني ارزيابي کن همه چيز جز شعار نيست. با وعده هاي بي عمل دم از جايگاه معلم زدن عوام فريبي است .
  • علي اصغر از اروميه بازنشسته مهر91 IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    8 0
    اگه اقاي وزير نميتونست کاري بکنه چرا بيخوذي حرف زد
  • فرهنگي IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    7 1
    آقاي وزير دي ماه هم تمام شد کو پاداش -4ماه گذشت هنوز هيچي- منظور شما از پرداخت پاداش يک هفته بعد بازنشستگي : کدام هفته ؟ يک هفته منظور شما هنوز تمام نشده ؟
  • نم IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 3
    دروغ بازم دروغ . بازنشسته مهر 91 هستم و روزهاي اخر دي ماه را پشت سر ميگذاريم و هنوز پس از 4 ماه هيچ خبري از پاداش نيست . منظور اقايان از هفته و همان ماه بازنشستگي چيست ؟؟آآآآ براي ما هم سخنان اين اقايان مسول آ . پ را تفسير کنيد ااااااااا
  • بازنشسته مهر91از اروميه IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    5 1
    جناب اقاي رئيس جمهو از وزير اموزش و پرورش خيري بما نرسيد لطفا شما يه کاري بکنين پداش ما رو شما بدهيد!!!
  • ناشناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    2 8
    آقا اين همه عجله نکنيد انشاالله به زودي پاداشتان پرداخت خواهد شد
  • بازنشسته مهر91از قزوين IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    9 0
    اقاي وزير توي اين وضعيت گروني مي دوني جهاز خريدن يعني چي؟چشم انتظار چندر غاز پاداشم تا بتوانم گوشه اي از جهاز دخترم رو تهيه کنم کي پرداخت مي کنيد که شرمنده ي دخترم نباشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • گدا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    4 1
    به من عاج--------------ز کمک کنيد . ايکاش بجاي 30 سال دوره هاي بيهوده ضمن خدمت دو روز ميرفتم کارورزي با گداها ااااااااااااااااااااااا
  • بازنشسته IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    11 0
    با سلام در مصاحبه اخير وزير چرا هيچکس از وعدهاي وزير مبني بر پرداخت پاداش يک هفته بعد بازنشستگي سوالي نپرسيد ؟آقاي مدير سايت شما لطفا به اين سوال جواب بدهيد .ويا از وزير محترم سوال کرده وجواب سوال را عنوان کنيد ممنون مي شويم .
  • معلم دلخور IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    11 0
    واقعا عجب كشور و ودولتي داريم !!!!!!!
  • منوچهر رفعتي گنابادي IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    11 0
    اين حرف ها همه اش دروغ است بنده در اول مهر 91 بازنشسته شدم و هنوز از پاداش خبري نيست و همکاران بنده هم پاداش نگرفته اند . در ضمن رتبه بندي ارشد- عالي - خبره بنده و دوستان ديگر بازنشسته را قطع کردند حدودا 200 هزار تومان و. اين هم از محبت اقايون .
  • معلم بازنشسته پيش از موعد IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    4 1
    كسي كه وافعا نخبه روشنفكر مستعد خالص دلسوز مهربان خلاق لايق نابغه متعهد تحصيل كرده واقعي يكتاپرست باشد وبا اين شايستگي ها صاحب منصب ومقام باشد آنهم درسطوح كلان كشور بعيد است نسنجيده نا پخته و برنامه ريزي نشده حرفي بزند ورسانه اي هم بكند بعد، از پس اش نتواند برآيد به قول معروف آنكس كه نداند ونداند كه نداند دايما ... ... ... . بماند و حال و روز زيردستان بيش از اين نتواندكه بداند كه بداند كه بداند ... انگار باسوادا چوب بي سوادا را به تلخي مي خورند ودليل اصلي همينه يا تحمل بايد كرد يا خداوند حكيم و توانا با حكمت وضعيت را بايد تغيير دهد و الا اين همه درد بي درمان در يك جامعه و در بين تمام اقشار ايده آل نيست و تنها معلم نيست كه بسوزد آه وناله در دل اكثر گروه سني جامعه فراوان ولي دودش سفيد است ديده نمي شود اميدوارم كه لمس كنند و ببينند. هرايراني كمتراز يك وزير نميداند .
  • معلم بازنشسته IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    12 1
    با سلا م اگر پاداشي به معلمين داده ميشود اين حق سنوات سي سال کار کردنشان است ولي پاداشي به اين منظور به ما داده نمي شود در جايي که در ارگانهاي دولتي ديگر علاوه برسنوات مقداري هم پاداش مي دهند که متاسفانه اين در آموزش وپرورش هنوز عملي نشده است اميدواريم که اين کار هم عملي شود
  • فرهنگي بازنشسته مهر91 از مشگين شهر IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    13 1
    با سلام خدمت همكاران فرهنگي استدعا دارد خويشتن داري نموده واعتماد به نفس خودتان را لطفا ازدست ندهيد شا ن ومنزلت ومقام شما خيلي بالاتر از اين حرفهاست كه خداي نكرده بعضي از الفاظ را به خود نسبت مي دهيد گرچه برهمگان روشن است كه معلم ازجانب دولت مثل پرسنل هيچ ارگان و نهادي درقبال زحماتي كه در راستاي تعليم وتربيت مي كشد و بچه هاي كشور را چون يك گل بي ريا وپاك وتميز پرورش و يك انسان مفيد به جامعه تحويل مي دهد پشتيباني وحمايت اصلا وابدا نمي شود و پاداشش ، پاداش 20 ساله سنمار پادشاه حبشي است شكي نيست اما معلم علم ودانش ومعرفتي كه دارد مي فهمد كه پايان شب سيه سپيد است و خجل آنكس كه رفت وكار نكرد و مرده آنست كه نامش به نكويي نبرند...
  • معلم بازنشسته 91 دلسوز بچه هاي ايران IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    9 1
    همكاران محترم سلام خواهشمند است اينقدر وزير وزير نگوييم هرچه هستند براي خودشان هستند آموزش وپرورش ديگر پوسيده وبي وزيره اگر وزير داشت مي ورزيد و اينهمه از بي پولي و نداري نمي ناليد تعجب آور است آموزش وپرورش خانه دوم فرزند هرتك تك ايرانيست وهمه از اين مسير مي گذرند ولي از نظر اعتبارات مالي فقيرترين دستگاه دولتي درايران است شايد توان مالي يك باشگاه فوتبال يا تعجب نكنيد يك فوتباليست غير حرفه اي يا يك مربي فوتبال را ندارد گريه بايد كرد خون بايد ريخت خدا به دادمان برسد تا به يك آموزش پرورش به معناي واقعي روزي برسيم حداقل با يك وزير لايق مدافع در اين زمينه و...
  • فرهنگي IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    14 0
    آقايان چرا در مصاحبه هاي وزير از مسائل مالي کسي حرفي نمي زند وسوالي نمي کند واز مطالبات وپاداش پايان خدمت ووعده هاي وزير صحبتي نيست
  • بازنشسته پيش ازموعد با 25 سال اردبيل IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    9 2
    وزير آموزش وپرورش اگر از معلمان بود در قبال حرفهاي دروغ وخلف وعده حداقل تا زمان جبران از خجالتش نمي خنديد ولبخند هم نمي زد وحرص ديگران را درنمي آورد چون معلم دركلاس درس درراستاي تعيين تكليف آموخته كه مثلا اگر نتوانسته آزموني را به عنوان تكليف روز به هرعنوان برگزار نمايد از نجابتش رنجيده خاطر شده وخواسته فردايش جبران نموده ورضايت دانش آموزان را جلب كند بعدش باهم بگويند وبخندند وگرنه من معلم خجل بودم تا فردا نه بيشتر. آخه خجالت هم چيز خوبيه ها آهاي دولتي ها آخه اينقدر هم تو دولت دروغ وپر رويي!
  • معلم با وقار IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    15 1
    آقايان دنبال مناسبت نباشند اگر حق وحقوق معلمان روزهاي عادي وهيچ مناسبتي پرداخت گردد خيلي خيلي عاليست آقايان رياست طلب همه چيز را براي حفظ مقام ابزاردست قرارداده اند ديگر اعتمادي باقي نمانده است . عالم بي عمل به كه ماند به زنبور بي عسل.
  • معلم IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
    15 1
    شما اين سايتو درست کردين که يه عده معلمو مسخره کنيين چرا پيگيري نمي کنين؟آيا همين وزرا ومسئولين از زير دست همين معلما نيامدن بيرون قدس انلاين:دوستان بازنشسته که گلايه مند هستين شکا يات شما از طريق وزارت خانه پيگيري شد اما حاصلي دربر نداشت و جواب قانع کننده اي ارايه نداند که البته اين عدم پاسخگويي منعکش شد
  • فرهنگي IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    25 1
    معلم سبد كالا نمي خواهد افزايش حقوق متناسب با تورم 60 درصدي را مي خواهد وپرداخت پاداش بازنشستگان را.
  • بازنشسته IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    13 0
    با سلام<قبل از وعده يک هفته اي وزير دي ماه لااقل يک قسط از پاداش بازنشستگان تا حالا پرداخت شده است بجز امسال>يعني اينقدر مسئولين مالي وزارت در برنامه ريزي ضعيف هستند که نمي توانند از دولت حق کارمندان خود را مطالبه نمايندسال به سال بدتر مي شود - امسال اصلا چيزي ندادند که فکر کنيم لاقل دارند تلاش ميکنند.بي خيال بشين فايده اي ندارد.
  • محمد.ح IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    16 0
    لطفأ به جناب آقاي احمدي نژاد بگوييد که آيا اين حديث پيامبر اکرم (ص) را قبول دارند ، که مي فرمايند: مزد کارگر را قبل از خشک شدن عرق او بايد داد . من فرهنگي که با مدرک ليسانس بيش از 30 سال گچ خوردم آيا حقم اين است که با گذشت شش ماه از پاداش پايان خدمت ما صحبتي هم نشود؟ و صد افسوس که ارزش آن هم نصف شده و ما فقط شرمنده اهل خانواده هستيم . متاسفم .
  • علي طالبي IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    11 0
    همشه دروغ گفته وعادت کرده ! وعادت کرده را تدبير نيست ما هالو هستيم به حرف اين اطمينان کرديم !درعرض يک هفته آلان شده چهار ماه ماهم خدايي داريم دروغ گو دشمن خداست انشااله تاوان حواهند داد%
  • ناشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    14 1
    الان پاداش چه فايده ارزش آن يک چهارم شده
  • ازاستان هميشه عقب اردبيل IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    12 1
    آقايان رياست طلب بي سواد ولي خيلي پررو مشغول خوردنند خجالت هم نمي كشند ديده هم مي شوند معلمان نيز از حيا ونجابت نه تحصن قانوني مي كنند نه تريبون دراختيارشان هست آنهم در اين موقعيت براي حفظ نظام كه نميشه كرد باز بايد سوخت آه وناله معلمان دلسوز فداي سر وخانواده مسئولين خائن باد آتش بگيرند انشاء الله انگار كه درك نمي كنند ونمي فهمند كه اقساط تسهيلات بانكي بازنشستگان به علت عدم پرداخت پاداش ،عقب افتاده و كارمندان بانكها در شهرستانهاي اردبيل( نميدانم چه )آبرويي براي معلمان نگذاشته اند تمام گزينه ها هر روز چندين بار تهديد مي كنند كه روي ميز است مثل امريكا . كي بايد جوابگو باشد تو كشور پيدا كن دم خروس را هر كي هركي يعني اين وبي خبري دولت از نواحي ودستگاههاي مختلف كشور . عجب دولتي داريم همكاران عزيز بناليد تا بناليم .
  • گريان IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    15 1
    دل خوش کرديم که ما هم يکبار در طول عمرمان "" مثل برخي از کارکنان وزارتخانه هاي .... که در پايان هر سال اينقدر ميگيرند "" پولي يک جا مي گيريم و فلان ارزوي خود را عملي مي کنيم اما نمي دانستيم که تا بخواهند پرداخت کنند ارزشش به يک سوم ميرسد ااااا و شايد کمتر
  • معلم بود IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    11 1
    به نظرم منظور وزير از هفته اول بازنشستگي هفته اول سالگرد بازنشستگي باشه ؟؟؟ خخخخجججاااالللللتتتت بکش!!!
  • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    6 2
    البته اين دفعه وزير خود مي داند که چقدر راست گفته است
  • فرهنگي بازنشسته مهر91 IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    15 0
    من يک بازنشسته بدبخت هستم اينقدر دروغ شنيده ام که حالم ازهرچه فرهنگ وفرهنگي است به هم مي خوره فقط اينو ميگم انشاالله حاجي بابايي هم مثل ماخجلت زده خانواده بشن
  • نمکشيده IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    13 1
    از بس چشم براه پاداش هستيم چشم درد گرفتيم . بعضي بندگان خدا بخاطر صاحب خانه شدن و يا سر و سامان دادن بچه هاشون با پول پاداش پيش از موعد بازنشست شده اند و ضررهاي پيش از موعد را به جان خريده اند چون با لجبازي دولت با مجلس اين قانون اجرا نشد و سپس براي پيش از موعد سنوات ارفاقي حذف شد و عليرغم بيماريهاي متعددي که دارم و به تاييد کميسيون پزشکي هم رسيده
  • فرهنگي بازنشسته مهر91 IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
    15 0
    آقاي وزيرشما که دغدغه خاطرنداريداگه من هم حقوق شماراداشتم نسبت به همه بي تفاوت بودم زيرا که ميگن نه سيراز گرسنه خبردارد ونه سواراز پياده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عبدالله از تهران IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    3 13
    تا پنجشنبه اين هفته پاداش معلمان بازنشسته به حسابشان واريز مي شود.
  • نجمه مسبوق IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    11 0
    پدرم سي سال خدمت کرده وبه ماوعده پاداش پايان خدمت داده که به خواسته هايمان عمل کنه ولي فهميدم که پدرم چون باوزير ...کارمي کرده دروغ گوشده چون تابحال ازپدرم دروغ نشنيده بودم اسفنددرنيمه راه است ولي ازپاداش خبري نيست اول مهر91بازنشست شده اخه وزيردروغ تابه کي که گفتي درهفته اول کدام هفته اول دل ماخون شد
  • معلم توانا IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    3 1
    تازگيا ازخجالت وشرمندگي مطالب را نمي گنجانيد ولي ما معلمان تا 25 اسفند 91 به شرشر آب گوش مي دهيم انشاء الله ...
  • جليل واثقي قره بابا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    3 0
    10ماه که بازنشست شدم هنوزپايان خدمت خبري نيست خدا ازتون نگذر اشالاه
  • واثق IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    3 0
    ب کاغذبازي نکنين ي
  • بي نا م IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    4 0
    غصه نخوريد پاداش تا سي و يکم اسفند سال نمي دانم پرداخت مي شود
  • فرهنگي اميدوار IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
    1 5
    شايد اين هفته پاداش پايان خدمتم همراه حقوق و عيدي بريزن به حساب شايد
  • دوست IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
    3 2
    با پاداش اول مهر مي توانستي 4پرايد بخري ولي الان 2پرايد هم نمي توني بخري
  • فرهنگي بازنشسته IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    6 0
    اينقده رو اعصاب فرهنگيان بازنشسته محترم راه نرين بده زشته قباهت داره پول زور که نميخان پاداششونه يعني پاداشمونه اونم پاداش پايان خدمتمون آخه مملکت مگه قانون نداره
  • علي IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    1 0
    آقا وعده دادن دوباره تکرار ميکنم وعده که تا 10 فروردين 80 درصد پاداشها رو پرداخت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آشنا IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    68 درصد پاداش رو پرداخت کرديد بقيه را کي پرداخت مي کنيد
  • اميدوار خوش بين IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    لطفا اگر پاداش ها را به موقع نمي دهيد موقع پرداخت دير کرد ان را به نرخ تورم 45 درصد در نظر بگيريد بعد پرداخت کنيد اين جوري کمي راضيخواهيم بود
  • نسيه IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
    0 0
    ببخشيد ميخواستم بدونم ايا پاداش پوليه که دولت مجاني ميده يا اينکه با پولي که ?? سال از ما کم مي کنه و به لطف تورم باهاش پراي خودش کار مي کنه و اخر سر هم زورش مياد بده .چرا
  • جوادی فردوسان IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    سال 88 با سه ماه استفاده از پیش از موعد بازنشسته شدم و سال بعدحکم رتبه عالی برای بازنشستگان اجرا شد و احکامی هم صادر شد که بر اساس آن مطالباتی از نظر پاداش پایان خدمت و احکام ایجاد گردید و هنوز که دو سال از آن می گذرد از پرداخت خبری نشده است بفرمایید که کی پرداخت خواهد شد؟ حوادی فردوسان
  • نظری IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    اینجانب یک سال است با سی سال خدمت بازنشسته شدم بعد از یک سال سه روز پیش فقط 5 میلیون پرداخت شده در صورتیکه ان دسته از همکاران که دو ماه پیش باز نشست شدند تمای پاداش گرفتند اقای وزیر چگونه این تبعیض را توجیه می کنند ؟