وزیر کشاورزی دولت های پنجم، ششم و هفتم از برگزاری 27 ساله دیدار ماهانه حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری با معاونان و استانداران وی در زمان تصدی اش بر وزارت کشور خبر داد. <BR>

ناطق نوری با استانداران خود جلسه ماهانه دارد

عیسی کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار برخی چهره های سرشناس سیاسی با مدیران سابق کشور اظهار کرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم آقای ناطق نوری از 27 سال پیش که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشت تاکنون جلساتی را با معاونان و استاندارانش در آن زمان برگزار می کند.

وی افزود: این جلسات به صورت ماهانه برگزار می شود و در این مدت حتی یک جلسه اش هم ترک نشده است.

وزیر اسبق کشاورزی درباره ترکیب این جلسات هم تصریح کرد: به دلیل اینکه آقای ناطق در بین استانداران و معاونانش در زمان تصدی وزارت کشور هم از چهره های چپ استفاده می کرد و هم از راستی ها، در جلسات ماهانه اش از چپِ چپ حضور دارند تا راستِ راست.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در این جلسات آقایان کرباسچی، جهرمی، شادنوش، نفیسی، طاهری، عابدینی و سایر استانداران و معاونان آقای ناطق حضور دارند و درباره مهمترین مسائل روز کشور به بحث و بررسی می پردازند.

کلانتری همچنین از برگزاری جلسات ماهانه سید محمدخاتمی با وزرا و مدیران سابقش در دولت اصلاحات خبر داد و گفت: آقای خاتمی هم جلساتی را با مدیران و وزرای دولت اصلاحات به صورت مرتب برگزار می کند که در این جلسات مباحث کارشناسی و آخرین وضعیت کشور بررسی می شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده هم بعضا در جلسات بنیاد باران که متشکل از جمعی از وزرا و استانداران و مدیران دولت اصلاحات است حضور می یابم.
 


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.