پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - سعید کوشافر: بازهم شنبه شدو ما با دستی پر از خبرهای خوانددی از سراسر جهان خدمت شما رسیدیم , خبرهایی از انتخابات مجلس خبرگان , رقص بازیکنان تراکتور سازی به شیوه خواننده معروف , قول احمدی نژاد به 15نماینده مجلس و نقش انگلیس در دزدیدن بستنی ایرانی که نام آسیدکریم به ایس کریم و تغییر نام bastaniبه بستنی.....

از حضور احمدی نژاد درخانه باجناق میرحسین و مسابقه رقص دختران درتهران تانقش انگلیس در دزدیدن بستنی ایرانی   ودستگیری بدنسازهای مشهور درپارتی شبانه

شنیده‌هایی از انتخابات مجلس خبرگان
برخی جریانات سیاسی کشور برای ورود به انتخابات ریاست خبرگان رهبری حرکت هایی را آغاز کرده اند که این روند البته به صورت رایزنی ها ضمنی در حاشیه دیدارهای مختلف بوده است.
گفته می شود دولتی ها به آیت الله شاهرودی و حائری شیرازی مایل هستند اما دوستان هاشمی نیز از ریاست وی بر مجلس خبرگان استقبال می‌کنند.
گویا آیت الله مهدوی کنی به برخی دوستان گفته است به علت کسالت و مشغله فراوان مایل به ادامه ریاست بر مجلس خبرگان نیست.
آیت الله مهدوی به دلیل مقبولیت عمومی و فراجناحی بودن مورد استقبال اعضای مجلس خبرگان است و در دوره قبل نیز به همین علت به عنوان رییس این مجلس انتخاب شد.

 برادران «ف» در مهمانی مختلط شبانه
برادران «ف» در یک پارتی شبانه دستگیر شدند.
این سه برادر که هر سه در رشته پرورش اندام و زیبایی اندام مشغول فعالیت هستند در پارتی مختلط شبانه در شهرک غرب تهران دستگیر شدند.
بنابراین گزارش، این سه برادر که سابقه قهرمانی ها متعدد دارند به همراه سایر حاضرین مهمانی شبانه توسط پلیس دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.
این چند برادر که الگوی جوانان کشور نیز هستند کلاس ها و باشگاه هایی نیز برای آموزش جوانان و علاقه مندان به ورزش و شهرت دارند.
ناگفته نماند به دلیل شهرتی که برای برخی پرورش اندام کاران و همچنین شرکت کنندگان در مسابقات قوی ترین مردان ایجاد می شود شاهد انواع فساد در ایشان و یا بروز جرائم خشن در آن ها هستیم که موجبات مزاحمت برای سایر مردم و شهروندان را فراهم می کند که از جمله میتوان به قتلی که چندی پیش توسط برادران «م» صورت گرفت اشاره کرده که قاتل همچنان متواری است

 احمدی نژاد در منزل باجناق میرحسین موسوی
در پی درگذشت پدر زهرا رهنورد، محمود احمدی نژاد به همراه خانواده اش در منزل مهندس عبدالحمید نقره کار (باجناق میرحسین موسوی) حضور یافت و به خواهر رهنورد، درگذشت پدرش را تسلیت گفت.
در این دیدار خواهر رهنورد از بی خبری فرزندان موسوی و رهنورد از والدینشان طی 120 روز گذشته خبر داده و ابراز گلایه کرده است.
صادق کاظمی، پدر رهنورد صبح 9 دی ماه امسال بعد از یک دوره طولانی بیماری درگذشته بود.
گفتنی است احمدی نژاد و نقره کار سابقه همسایگی چندین ساله و دوستی 40 ساله و رابطه خانوادگی دارند که از پیش از انقلاب تا کنون ادامه یافته است.

 مهندس عبدالحمید نقره کار که از استادان دانشگاه علم و صنعت است، احمدی نژاد و دوستانش نظیر محصولی و هاشمی ثمره را که دانشجوی این دانشگاه بودند، مورد حمایت قرار داده و به ادامه تحصیل تشویق کرده بود.

 حمایت وزیر ورزش از پروژه جنجالی
محمد عباسی در بازدید از مراحل بازسازی پیست اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی تهران که مقرر شده تا سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «لاله» در این پیست فیلمبرداری شود، ضمن گفت‌وگو با عوامل تولید این فیلم، از مساعدت و همکاری وزارت ورزش و جوانان با این پروژه سینمایی که روایتی داستانی از زندگی و مصائب یک ورزشکار زن رشته رالی را به تصویر می‌کشد، خبر داد.
در این دیدار، شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پروانه پرتو تهیه کننده، اسدالله نیک‌نژاد کارگردان، ایرج رامین فر طراح صحنه، محمدرضا منصوری مدیر تولید و برخی دیگر از عوامل تولید فیلم سینمایی «لاله» حضور داشتند و سجادی معاون وزیر، مهرعلی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رضایی قائم مقام و... نیز وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کردند.

 پیش از این تعداد زیادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با ساخت این فیلم سینمایی اظهار مخالفت کرده بودند.

 اندر احوالات رئیس قدیم/جدید رادیو فردا

به نقل از رادیودیروز،«ماردو سوقوم» که اسم اصلی اش «ماردیروس سوقوم » است یک ایرانی-ارمنی است که سالها مستخدم آمریکا در رادیو اروپای آزاد بوده است. او یکی از قدیمی ترین کارمندان «رادیو اروپای آزاد» است .ماردو در سال 1989 به استخدام رادیو اروپای آزاد در آمد و بعد از مدتی به عنوان مدیر بخش ارمنی این موسسه آمریکایی مشغول به کار شد.بعد از چند سال فعالیت در این حوزه، به عنوان مدیر منطقه ایران و عراق برگزیده شد و به لطف حمایت مدیران بالادستی اش در سال 2002 به سمت «مدیر اخبار رادیو فردا» گماشته شد.
او در واقع شد همه کاره ی رادیو فردا و برای خودش سلطنت می کرد. از همان ابتدا خوی ریاست داشت. ابوتراب مستوفی و قدرت الله شهیدی را معاونان خود کرد.قدرت الله شهیدی که خوی بسیار تندی داشت در مسند جدیدش راه ماردو را در پیش گرفت تا این که کاسه صبر همه رادیو فردایی ها در آمد. با آمد «جفری گدمین » ماردو از سمت خودش کنار رفت ، قدرت الله شهیدی عزل شد و به تحریریه نزل یافت و نهایتاً، این ابوتراب مستوفی بود که ریاست را به دست گرفت.
اما با پایان خدمت «جفری گدمین» ، «استیو کورن» به سمت ریاست رادیو اروپای آزاد در آمد و این، بهترین فرصت برای ماردو بود که برای بار دوم خود را به رادیو فردا تحمیل کند.
ماردو که در ایران متولد شده است یک بار دیگر رئیس رادیو فردا شد و ابوتراب مستوفی معاون او ماند تا روزمرگی رادیو فردا بیش از پیش قوت بگیرد.

الگوبرداری بازیکنان تراکتور سازی از خواننده معروف
بازیکنان تراکتورسازی پس از گل دوم خود در دیدار سه شنبه مقابل الجزیره امارات شادی پس از گل جدیدی رو کردند.
تراکتورسازی در حالی 3 بر یک در چارچوب جام باشگاه های آسیا از سد الجزیره امارات گذشت که بازیکنان این تیم پس از گل دوم خود شادی خاصی رو کردند.
بازیکنان تراکتورسازی این شادی پس از گل را از تصاویر کلیپ معروف خواننده ای کره ای که به " گنگنام استایل " معروف است اقتباس کردند.
 دستور غیر قابل باور فرمانده سپاه به سربازانش!
تعدادی از رزمندگان به حاج همت اطلاع دادند که برخی از ماشین های سپاه در روز های بارانی و با دیدن رزمندگان دیگر به آنها اعتنا نکرده و حاضر به خالی رفتن هستند ولی رزمندگان را سوار نمی کنند.
حاج همت چند روزی به آنها دستور مماشات را می داد.
در نهایت وقتی به صحت قضیه پی برد ؛ دستور جالبی را صادر کرد.
وی به رزمندگان دستور داد که هر ماشینی که خالی بود و از مقابل رزمندگان رد شد و آنان را سوار ننمود ؛ به وسیله سنگ؛ شیشه اش را بشکنند!

با اجرای این طرح حاج همت دیگر هیچ ماشینی خالی در خطوط جبهه تردد نمی کرد

نقش انگلیس در دزدیدن بستنی ازایرانی ها!
تا به حال به این اندیشیده اید که چرا هرگز در هیچ گزارش یا رسانه خارجی در مورد اینکه بستنی ، این لیسیدنی پرطرفدار، در کجا و توسط چه کسی ساخته شد هیچ حرفی به میان نیامده ؟! جواب این سوال در کتاب `مردم دوران مشروطه` در قفسه های خاک گرفته کتابخانه ملی موجود است که نیز افتخار دیگری است برای ما ایرانیان .
داستان از اینجا شروع میشه که فردی به نام کریم باستانی ملقب به کریم یخ فروش پسر جوانی از شهر ری در بازار آن زمان (خیابان جمهوری امروز) بساط یخ فروشی داشت . یکی از مشتریان غالبا دائمی کریم کارمندان سفارت انگلستان در همان حوالی بودند .
این مواجهه هر روزه کارمندان با کریم رابطه صمیمانه را بین آنها پدید آورد . کارمندان برای کریم که انگلیسی بلد نبود نام کریم یخی یا همان به گفته خودشان آیس کریم را برگزیدند . در اواسط درگیریهای دوران مشروطیت کریم برای جلب بیشتر مشتری اقدام به پخش یخ در بهشت مبادرت ورزید .
در همین دوران و برای اولین بار با مخلوط کردن شیر و یخ و زرده تخمه مرغ و گلاب و شیره ملایر اولین بستنی تاریخ بشریت را ساخت. که مورد استقبال اهالی بازار و همسر سفیر انگلیس قرار گرفت مغازه ای در همان حوالی توسط سفیر انگلیس به کریم اهدا شد که بر سر در آن به زبان انگلیسی اسم فامیل کریم ( باستانی ) bastani نوشته شده بود که ایرانی ها به اشتباه بستنی می خواندند . در زمان افتتاح فروشگاه سفیر انگلیس با گفتن : we name it after you
اسم محصول را به احترام کریم آیس کریم گذارد
میرزا حسن‌خان مستوفی , مستوفی‌الممالک دوران مشروطیت ، در کتاب خاطراتش مینویسد این پدرسگ ( کریم باستانی ) لیسیدنیی ساخته است از سردابهای یزد سردتر ، از لب یار شیرین تر، از پنبه خراسان نرمتر. سالها بعد کریم با یکی کارمندان سفارت انگلیس به نام الیزابت بسکین رابینز ازدواج کرده و به انگستان و بعد از آن به امریکا مهاجرت میکند .

اتفاق نگران کننده برای دختران ترشیده
مقامات چینی از روند افزایشی دختران مجردی که به نظر میرسد شانسی برای ازدواج در آینده ندارند اظهار نگرانی کردند. در حال حاضر پیش بینی میشود عموما دخترانی که به سن 30 سالگی میرسند دیگر شانسی برای ازدواج ندارند و نگرانی بیشتر بر این دلیل است که این شرایط در حال نزدیک شدن به سن 27 سالگی است.
فدراسیون حمایت از جمعیت زنان با انتقاد بر تمرکز رسانه ای روی این موضوع و مقالات بیشماری که پیرامون آن منتشر میشود عنوان کرد این کار تنها نگرانی و استرس را در میان جمعیت زنان گسترش خواهد داد.در این کشور دختران زیبا نیازی به آموزش و تحصیل برای ازدواج با یک فرد ثروتمند و قدرتمند نخواهند داشت اما پیدا کردن همسر برای دختران با ظاهر متوسط و یا زشت کاری تقریبا غیر ممکن است.
دختران تحصیل کرده و شاغل با اعتراض به این مقالات خواستار برخورد مقامات دولتی با نویسندگان این مقالات شده اند و آن را توهین به خود تلقی کرده اند.در حال حاضر سیاست تک فرزندی در چین باعث شده است زنان دست به سقط انتخابی بزنند و این مسئله باعث شده است تعداد پسرهای متولد شده از دختران به مراتب بیشتر باشد. در حال حاضر از میان هر پنج زن جوان بین سن 25 تا 29 سال یک نفر مجرد است.

  حرکت غیر اخلاقی دو دانشجو به نشانه اعتراض!
دو دانشجوی کالج به جرم عریان شدن در ملاء عام در ساختمان دادگستری فدرال دستگیر شدند.

دانشجویان دانشگاه فلوریدا به نام های جرد داچ و مایا مانسئور 23 ساله از نرده ای 2 متری در حومه ی شهر جکسونویل بالا رفته و روی میز مخصوص گردشگران دست به حرکت ناپسند زدند.
این اتفاق در هفته‌ی گذشته، موقع برگزاری یک مسابقه داخلی فوتبال بین فلوریدا و جورجیا رخ داد. زمانیکه افراد تیم فوتبال گیتورهای فلوریدا از رقیبشان «بولداگ های جورجیا» شکست خورده بودند.

 مسابقه رقص دختران ایرانی در تهران
برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی مسابقه ای برگزار شد که سروصدای زیادی برپا کرد.
مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران و استقبال بی نظیر از این مسابقه، بمب خبری سایت های اجتماعی شد.
 جشن تولد 100 سالگی برای دیزی 22 ساله!
دیزی که روزی یک سگ ولگرد بیمار بود در حال حاضر به عنوان پیرترین و قدیمی ترین سگ انگلیس به حساب می آید.
او زمانی که 2 سال داشت توسط آقای مارک بارسبی فینچ در سال 1993 از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و با گذشت 20 سال از آن زمان تاکنون قوی و نیرومند باقی مانده است.
طبق محاسبه ی کارشناسان 1 سال سن سگ برابر با 7 سال سن یک انسان است. البته سرعت عمر سگ ها در نژادهای مختلف، متفاوت است و دیزی 22 ساله معادل یک انسان 100 ساله عمر کرده است.
صاحب دیزی گفت: در طول زندگی دیزی هرگز به او غذای سگ نداده ایم و دقیقا همان چیزی را می خورد که ما می خوریم. غذای مورد علاقه او کباب مرغ و سیب زمینی است و او هر چیزی را با خوشحالی می خورد. ما تاریخ تولد واقعی او را نمی دانیم ولی روز نجات آن را روز تولد دوباره اش در نظر گرفته و آن را جشن می گیریم.

 قول احمدی نژاد به 15 نماینده
شنیده ایم دکتر احمدی نژاد در دیدار 15 نماینده مجلس گفته است:" قول می دهم اشتباه خود را در روز استیضاح جبران کنم و شما خواهید دید که بنده ولایت پذیر تر از همه مسوولان بوده و خواهم بود."

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خعهحخ IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    2 1
    حالا كه آيس كريم كالبد شكافي شده.. پس يه چيز ديگه هم بايد كالبدشكافي بشه!!! تهران !!1 بله فلسفه اسم تهران
  • دوستي IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    3 3
    چرا به احمدي نژاد اين همه حمله مي کنند البته مردم مي دانند
  • مصطفي شاطري IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    2 0
    انشاالله كه احمدي نزاد به تمام قولهايش عمل كند!!!