قدس انلاین-قاانی:در ماههای پایانی سال 92 شرکت ها وسازمانها با برگزاری ازمون ودعوت به کار درصدد تکمیل نیروهای خود جهت فعالیت در سال 93 هستند.

استخدام های آخرسال برای جویندگان کار/ازرایتل ومپناوهواپیمایی ماهان تابانک کارآفرین ووزارت بهداشت

به گزارش قدس انلاین،جویندگان کارمی توانند با خواندن این گزارش که براساس اخبار اعلام شده سازمانها ونهادهای مختلف می باشد در جریان ازمونها ودعوت به کارهای مختلف قرار بگیرند.
*استخدام در شرکت رایتل
شرکت رایتل، اپراتور سوم تلفن همراه کشور با هدف ارائه خدمات نسل سوم (3G) برای تکمیل کادر پرسنلی خود استخدام می‌کند.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نسل سوم (3G) از میان متقاضیان دارای مدرک کارشناس و بالاتر با حداقل سه سال سابقه کار و آشنایی با زبان انگلیسی استخدام می‌کند.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://rightel.ir مراجعه کنند.
*شرکت مپنا نیرو می‌پذیرد
گروه مپنا فعال در زمینه پروژه‌های نیروگاهی، نفت، گاز و حمل و نقل ریلی از متخصصان با تجربه دعوت به همکاری کرده است. این گروه، از افراد در عناوین شغلی کارشناسی فنی با مدرک مهندسی برق (کلیه گرایش‌ها)، کارشناس برنامه نویسی و کنترل پروژه با مدرک مهندسی صنایع،‌ مدیریت و فوق MBA، کارشناس مطالعات بازار و کارشناس ارزیابی فنی و اقتصادی با مدرک لیسانس مهندسی صنایع، مدیریت و فوق MBA، کارشناس HSE با مدرک لیسانس ایمنی صنعتی، مدیریت و ایمنی بهداشت حرفه‌ای و کارشناس مالی با مدرک لیسانس حسابداری و مدیریت مالی دعوت به همکاری کرده است.
بنابر اعلام شرکت، تسلط به زبان انگلیسی برای کلیه مشاغل و آشنایی کامل به کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی مربوط به هر یک از مشاغل مورد نظر برای کلیه داوطلبان ضروری است.
همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر با معدل بالا و رتبه‌های ممتاز در اولویت قرار دارند و برای داوطلبان مرد نداشتن منع استخدامی به لحاظ شرایط نظام وظیفه الزامی است.
متقاضیان می‌توانند رزومه خود را در سایت گروه مپنا به آدرسhttp://www.mapnagroup.com بخش استخدام ثبت کنند.
*بانک کارآفرین در استان همدان استخدام می‌کند
بانک کارآفرین برای تکمیل کادر شعبه همدان از آقایان دعوت به همکاری کرده است.
این بانک از میان متقاضیان پست کاروری که فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های اقتصاد، حسابداری و مدیریت (کلیه گرایش‌ها) با حداکثر 30 سال سن و دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت، همچنین متقاضیان پست معاونت که بازنشسته سیستم بانکی هستند و دارای سابقه ریاست یا معاونت شغلی درجه یک و دو به مدت دو سال در شهر همدان هستند، استخدام می‌کند.
متقاضیان می‌توانند رزومه خود را تا پایان وقت اداری فردا - یکشنبه 15 دی 92 - به شماره فکس 26214986-021 ارسال کنند.
 

شرکت هواپیمایی ماهان مترجم استخدام می‌کند
شرکت هواپیمایی ماهان از افراد مسلط به زبان‌های چینی، عربی و تایلندی دعوت به همکاری کرد. این شرکت هواپیمایی از میان افراد مسلط به زبان‌های چینی، عربی و تایلندی استخدام می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://www.mahan.aero مراجعه کنند.
*شرکت راهکار خلاق استخدام می‌کند
شرکت راهکار خلاق برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد در مقاطع مختلف دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش (ایسنا)، این شرکت از افراد در تخصص‌های مدیر کنترل پروژه با مدرک کارشناسی صنایع و پنج سال تجربه کنترل پروژه‌های IT، برنامه نویس مسلط به Low-level Programming Language و کارشناس شیرپوینت با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد کامپیوتر دعوت به همکاری کرده است. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس HR@SPSPersia.com ارسال کنند.
*شرکت فن‌آوران اطلاعات و ارتباطات استخدام می‌کند
شرکت فن‌آوران اطلاعات و ارتباطات برای افزایش کادر خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.
این شرکت از افراد در مقاطع کارشناسی پشتیبانی دیتا بیس، کارشناس برنامه نویسی وب، مسلط به C#، SQL SERVER، WEB WCF، WEB API ،JAVA SCRIPT و کارشناس حسابداری که مسلط به قوانین و مقررات تامین اجتماعی و دارایی هستند دعوت به همکاری کرده است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس job@roozamad.ir ارسال کنند.
*استخدام در اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران
اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران ایران (امکان) برای تکمیل نیروی انسانی خود در شهر تهران دعوت به همکاری کرده است. این اتحادیه برای تکمیل نیروی انسانی خود از دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی کامپیوتر با حداقل دو سال سابقه مرتبط در شهر تهران دعوت به همکاری کرده است.
متقاضیان می‌توانند درخواست و رزومه کاری خود را حداکثر تا نهم بهمن 92 به آدرس ایمیل info@emkan.co.ir ارسال کنند.
*استخدام عضو هیات علمی پیمانی در وزارت بهداشت
هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جذب و استخدام عضو هیات علمی به صورت پیمانی اقدام کرده است.
هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی داده است.
داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و پر کردن فرم اینترنتی به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://jazb.aac.behdasht.gov.ir/ مراجعه کنند.
مهلت ثبت نام تا پایان دی ماه 92 اعلام شده است.
*زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه تغییر کرد
زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه از تاریخ 27 دی به 11 بهمن ماه موکول شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به علت هم زمانی تاریخ برگزاری آزمون قوه قضاییه با امتحان دانشگاه‌ها، تاریخ برگزاری این آزمون از 27 دی ماه به 11 بهمن ماه موکول شده است.
ثبت‌نام کنندگان در این آزمون می‌توانند از اول تا دهم بهمن با مراجعه به سایتhttp://www.dadiran.ir کارت ورود به جلسه خود را با وارد کردن کد رهگیری شش رقمی دریافت کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.