انتخابات

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي ملکان گفت: در بازرسي از يک دستگاه خودروي پرايد در ملکان، مقدار 171 کيلو گرم انواع چاي خارجي قاچاق کشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.


کشف171 کيلو چاي خارجي قاچاق از صندوق عقب پرايد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  رمضان اللهورديان در تشريح اين خبر اعلام داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا، اکيپ گشت تلفيقي اين شهرستان در مسير ماموريتي خود به يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ مشکوک، و جهت بررسي بيشتر خودروي مذکور متوقف و به مرکز انتقال داده شد.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از داخل خودرو مقدار قابل توجهي اقلام قاچاق که از شهرستان بوکان بارگيري و به مقصد شهرستان تبريز در حال حرکت بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ اللهورديان افزود: در بازرسي دقيق از داخل و صندوق عقب خودرو مقدار 171 کيلوگرم انواع چاي خارجي بسته بندي شده قاچاق کشف و تعداد يک نفر متهم نيز در اين رابطه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ملکان ارزش ريالي کالاي مکشوفه را 50 ميليون ريال اعلام و اظهار داشت: متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و اقلام مکشوفه به همراه خودروي اشاره شده پس از طي مقررات قانوني تحويل کالاي قاچاق شهرستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.