شاهرخ ایرانی: جری بنگستون مهاجم سیه چرده و قدبلند پرسپولیسی ها که از کشور هندوراس به جمع سرخپوشان اضافه شده است، ...

بنگستون: من پنالتی زن اول  تیم ملی هندوراس هستم

 در دو بازی گذشته مقابل ملوان در جام حذفی و تراکتورسازی تبریز در لیگ، عملکرد قابل قبولی داشت و توانست نظرات را به خود جلب کند. او حتی یک گل سه امتیازی هم به ثمر رساند تا آمادگی اش را به رخ رقیبان پرسپولیس بکشد. آن چه می خوانید گفت و گوی «قدس» با بنگستون است.

    نظرت در مورد اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رساندی چیست؟

- برای من این گل بسیار اهمیت دارد و می خواهم به شما بگویم گلی را که وارد دروازه تراکتورسازی کرده ام، بسیار دوست دارم. به ما گفته بودند قرار است با تیمی بازی کنیم که مدعی قهرمانی است و این موضوع کارمان را سخت می کرد، ولی با یک گل به برتری رسیدیم که امیدوار کننده است.

       گلی که زدی از روی نقطه پنالتی بود. آیا قرار است تو از این به بعد ضربات پنالتی پرسپولیس را شلیک کنی؟

- در این مورد کادرفنی تیم هستند که باید نظر بدهند. من تابع دستورهای مربیان تیم هستم. هر وقت آنها به من بگویند پنالتی بزن، این کار را انجام می دهم. در بازی با تراکتورسازی هم همین اتفاق افتاد. از طرف نیمکت نشینان تیم به من گفته شد باید توپ را بردارم و در نقطه پنالتی بکارم که من هم این کار را انجام دادم و توانستم تیمم را به گل برسانم، ولی نمی دانم آیا پنالتی زن اصلی تیم شده ام یا نه.

    در باشگاه های قبلی ات هم پنالتی می زدی؟

- این یک رسم در دنیای فوتبال است که مهاجمان یاد بگیرند پنالتی و ضربه کاشته بزنند؛ چون با این کار، تعداد گلهای زده شان در یک فصل را  افزایش می دهند. من در باشگاه هایی که بودم، ضربه پنالتی و کاشته می زدم. حتی پنالتی زن اول تیم ملی هندوراس هم هستم و این به من کمک می کند تا اعتماد هواداران فوتبال در باشگاه هایی که در آن بازی می کردم، جلب کنم. برایم بسیار مهم بود چنین کاری انجام بدهم.

    پس از بازی، مهدی طارمی در مصاحبه ای گفته بود، ناراحت است از اینکه تو ضربه پنالتی را زده ای. ماجرا را خبر داری؟

- طارمی به من گفت، هرگز چنین حرفی نزده است. در واقع منظورش چیز دیگری بود که به شکل نامناسبی از آن برداشت شد. من او را درک می کنم؛ چون این پنالتی می توانست برای طارمی یک گل دیگر در بر داشته باشد و او را در جدول رده بندی  آقای گلهای لیگ ایران یک پله دیگر بالا ببرد، اما من فقط دستور کادرفنی را اجرا کردم و نه هیچ چیز دیگر. البته مهدی برایم همه چیز را توضیح داد و گمان می کنم با توجه به حرفهایی که زد، موضوع تمام شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    چقدر این بازیکن حرفه ای و با معرفته خدایش که من ازش خوشم اومد تو دو سه تا صحنه بهش پاس ندادن ولی بازم کارشو انجام میده خدا کنه بازم گل بزنه من بهش امیدوارم