قدس انلاین- مشاور و مدیرکل روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص اجرای قانون تغییر قرار دادهای شرکتی به قرار دادهای مستقیم توضیحات تکمیلی را ارایه دادند.

شرایط استخدام نیروهای قراردادی و شرکتی در ادارات دولتی/قدس انلاین پیگیری کند

حبیب الله مهری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین در زمینه لزوم اجرای قانون قرار دادهای شرکتی به قرار دادهای مستقیم اظهار داشت: سال 88 بحث ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای متخصص، کارشناسان و نیروهای دفتری که علیرغم تصویبنامه های مکرر هیات وزیران به صورت شرکتی در دستگاهها مشغول به کار شده بودند مطرح شد و دولت تصمیم به پی گیری این موضوع گرفت.
مشاور و مدیرکل روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی رییس جمهور تصریح کرد:تقریبا تا پایان سال گذشته با نیروهای متخصص شرکتی لغو قرار داد شد و آنها به صورت قرار داد کار معین در دستگاههای دولتی به کار گرفته شدند.و در حال حاضر ضرب الاجلی برای دستگاهها برای انجام این مصوبه گذاشته شده است.
وی افزود:اما آنچه در حال حاضر دولت بر آن تاکید دارد ساماندهی نیروهای خدماتی - شرکتی که عمدتا از اقشار آسیب پذیر و زحمت کش جامعه هستند، نیروهای پشتیبانی موجود در دستگاهها و سایر نیروهایی است که به اشکال و عناوین مختلف به صورت شرکتی در دستگاهها مشغول به خدمت میباشند، است.
مهری خاطر نشان می کند :در حال حاضر حقوق این نیروها به شرکتها داده می شود و بخشی از آن توسط شرکت برداشته و بخشی دیگر به نیروهای خدماتی پرداخت می شود با حذف شرکتها تمام حقوق این نیروها مستقیما به خود افراد داده می شود و بدین ترتیب نه تنها از حقوق بیشتر برخوردار شده بلکه از امنیت شغلی و روانی بالاتری نیز برخوردار می شوند.
وی یادآور شد: تنها مشکلی که ممکن بود به وجود بیاید ماده 124 قانون مدیریت خدمات کشوری بود که برای گرفتن نیروهای کار معین سقف گذاشته شده بود. اما حالا طبق جزء الف بند یک این قانون دقیقا تصریح شده است که تعداد کارمندان موضوع این بند به سقف پستهای مصوب دستگاه اضافه می شوند و بدین ترتیب مشکل قرار داد با این نیروها حل می شود.
وی علاوه بر این در خصوص مغایرت تصمیم دولت مبنی بر کوچک سازی ادارات دولتی و افزودن نیروهای شرکتی به بدنه دولت میگوید: هدف دولت کوچک سازی نبوده بلکه متناسب سازی بوده و به هر حال این نیروها تا کنون هم به دولت وصل بوده اند و بستن قرارداد کار معین با این نیروها باعث چاق شدن دولت نمی شود.
مهری در ادامه افزود: البته این مصوب مشمول نیروهای شرکتهایی که در طرح های عمرانی بصورت مزایده یا مناقصه با مجموعه های دولتی قرار داد دارند و همچنین شرکتها و موسساتی که براساس قانون اصل 44 به بخش خصوص واگذار و یا در حال واگذاری می باشند . نمی شود.
وی تصریح کرد: این قانون همچنین شامل نیروهایی که در قالب قراردادهای طرح های عمرانی ولی درحال خدمت در فعالیتهای جاری دستگاه و با سابقه 3 سال فعالیت بوده اند خواهد شد.

مهری از دریافت نظرات از طریق قدس انلاین استقبال کرد و گفت: گزارش نظرات و مشکلات نیروهای شرکتی را به ما اطلاع بدهید ما پیگیری می کنیم .

 گفتنی است قدس انلاین آمادگی جمع اوری مشکلات و مسایل افراد مشمول این قانون و پیگیری ان را دارد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 152
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمعي از کارگران مجموعه فولاد مبارکه IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    14 0
    با سلام وعرض خسته نباشي احتراما باتوجه به دستور رياست محترم جمهور مبني برمستقيم نمودن قرارداد کارگراني که در شرکتهاي پيمانکار شرکتي مثلابعضي از مديران ارشد ومياني شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دستور رياست محترم جمهور سرپيچي نموده وحدود 115 از کارگران مجموعه فرهنگي ورزشي فردوس فولاد مبارکه اصفهان به نشاني اصفهان خيابان آتشگاه جنب کوه آتشگاه مجموعه فرهنگي ورزشي فولاد مبارکه اصفهان لازم به ذکراست مجموعه مذکور قبلا بعنوان مستقلات شرکت پلي اکريل استان اصفهان بوده حدود دو سالي است که بعنوان مستقلات فولاد مبارک در امده.اکثر کارگران اين مجموعه با سابقهاي متفاوت از حدود 5سال تا حدود 20سال ميباشند شرکت پيمانکار از شرکت فولاد براي هر کارگر حدود يک ميليون تومان يا بيشتر دريافت مينمايد وبه کارگر مجموعه حدود سه مليون هشتصد هزار ريل پرداخت مينمايد شما را به خداوند قسم پيگير دستور رياست محترم جمهور شويد تا کارگران به حق و حقوق خودشان برسند و به اين برده داري نوين خاتمه داده شود(شرکتهاي پيمانکار با کارگران مانند برده رفتار مي کنند) خداوند اين بدترين نوع رانت خواري آشکار را ريشه کن بفرما انشائ ا... دعا گوي شما تمامي کارگران مجموعه فردوس فولاد مبارکه شهر شهيد پرور و ولايتمدار اصفهان.
  • فاخري IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    8 2
    لطفاً تبديل وضيعت كارمندان قراردادي به پيماني را پيگيري فرمايند
  • جمعي از كارگران شركت مخابرات IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    9 2
    با توجه به ابلاغ مصوبه جديد آيا با توجه به خصوصي سازي مخابرات شامل حال نيروهاي مشغول بكار در مخابرات ميشود .
  • فرهاد IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    7 2
    برواين هم ازاون حرف هاست حالاجريان حجمي وسط كشيدندوقتي قانون محكم نيست همين ميشه.مگرنفرات حجمي ايراني نيستند؟
  • فرهاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 0
    فقط يك خواهش دارم بپرسيدگناه ماچيه كه درپالايشگاه كارميكنيم ونبايدقراردادمعيين بشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بازرسان شركت نگار نصر استان فارس IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    25 1
    اينجانبان نيرو هاي شركتي شركت بين المللي نگار نصر و شاغل در سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس مي باشيم.خواهشمند است در خصوص استخدام نيرو هاي شركتي پيگيري هاي بيشتري صورت پذيرد چرا كه شركت مذكور در صدد است وضعيت خود را به صورت شركت تعاوني تغيير داده و تمامي نيرو ها را مجدداً در قالب تعاوني به كارگيري نمايد. لازم به ذكر است تعداد افرادي كه دچار چنين وضعيتي در كشور هستند، حدوداً 3000 نفر مي باشند كه چشم انتظار پيگيري شما هستند. با تشكر بازرسان شركت نگار نصر فارس
  • اميد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    5 0
    جناب آقاي وزير و معاون محترم نيروي انساني رئيس جمهور!، لطفا دستور فرماييد در خصوص تبديل وضعيت نيروهاي طرحي متخصص(ليسانس و فوق ليسانس) شاغل در سيستم اداري (جاري )وزارت نيرو اقدام شود...
  • بازرسان شرکت نگار نصر استان بوشهر IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    28 0
    نيرو هاي شركتي شركت بين المللي نگار نصر و شاغل در سازمان صنعت، معدن وتجارت کليه استانها فراموش نشوند .خواهشمند است در خصوص استخدام نيرو هاي شركتي پيگيري هاي بيشتري صورت پذيرد لازم به ذكر است تعداد افرادي كه دچار چنين وضعيتي در كشور هستند، حدوداً 3000 نفر مي باشند كه کار نظارت بر بازار را بر عهده دارند و بيشاز 3سال سابقه کار در اين بخش را دارند و چشم انتظار پيگيري شما هستند. با تشكر
  • حميد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    3 0
    با سلام لطفا تكليف نيروهايي كه مستقيما در دفاتر شركتهاي خدماتي مشغولند را نيز مشخص كنيد تا ما نيز از از سردرگمي خارج شويم.
  • بازرس نگار نصر IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    12 0
    ضمن تشكر از قدس آنلاين خواهشمنديم به وضعيت بازرسان شركت نگار نصر فعال در بازرسي و نطارت سازمان صنعت معدن و تجارت كه حقوق خود را با تاخير دو يا سه ماهه دريافت ميكنند و امنيت شغلي نيز ندارند و از طرفي در موقعيت حساس كنوني بازرسي ونظارت از واحدهاي صنفي و مبارزه با گرانفروشي و ...را به عهده دارند نيز رسيدگي نمائيد
  • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    2 0
    سلام لطفا در خصوص تبديل وضعيت نيروهاي خدماتي شرکت اب و فاضلاب و شرکت برق استان کهگيلويه و بويراحمد هم پيگيري کنيد . مديران عامل اين شرکتها مصوبه هئات وزيران را قبول ندارند و اعلام کردن اين مصوبه اجرا نميشه و 283 نفر همچنان شرکتي بايد مشغول کار شن.
  • ياسين IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    24 0
    سلام بنده يکي از بازرسان شرکت نگار نصر هستم که مدت 4 ساله به صورت شرکتي براي وزارت صنعت معدن تجارت کار ميکنم . لازم به ذکره تعداد ما در کشور حدود 4000 نفر هستيم که فاقد امنيت شغلي هستيم . با توجه به کار حساس و خطيري که به اين عده واگذار شده و حساسيتهاي شرايط کنوني در ارتباط باتنظيم بازار خواهشمند هستيم اقدامات لازم رو در ارتباط قراردادي شدن اين افراد انجام بشه . ممنون
  • بازرسان نگار نصر خراسان رضوي IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    18 1
    با سلام و خسته نباشيد .همه نيروهاي شركتي از دستور رياست محترم جمهوري خوشحال شدند اما متاسفانه سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام كرده كه شما شامل اين قانون نميشويد كه باعث افسردگي اين نيروهاي زحمتكش شده است.ضمنا اين نيروها 3 ماه است حقوق معوقه دارند.خواهشمند است عنايت لازم را مبذول نماييد.
  • سعيد IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    4 3
    ما تعدادي از کارکنان شرکتي شاغل در مراکز تحقيقات کشاورزي که زير مجموعه سازمان تحقيقات کشاورزي کل کشور مي باشد هستيم . متاسفانه با اينکه ضرب الاجل دولت براي انعقاد قرارداد تمام شد وليکن در اين ادارات هيچ خبري نيست و اصلا به روي خود نيز نمي آورند. و خبرهاي رسيده حاکي از آن است که اين سازمان به دفتر آقاي فروزنده اعلام نموده که ما اصلا نيروي شرکتي نداريم و کارها را به صورت پيمانکاري به شرکت واگذار مي نموديم . آيا به نظر شما مي توان شغل هايي از قبيل نگهباني، ماشين نويسي و ... را به صورت پيمانکاري به شرکت واگذار نمود. از شما تقاضا داريم اين مورد را پيگيري نماييد ما که دستمان به جايي نمي رسد.
  • شرکتي بانک دولتي IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    6 0
    آيا بانک هاي دولتي شامل اين طرح مي شوند ؟ اگه مي شود چرا خبري نيست؟لطفاٌ پيگيري کنيد
  • جمعي از بازرسان شرکت نگار نصر اردبيل IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    9 0
    تو رو خدا کاري هم واسه بازرسين شرکتي سازمان صنعت معدن و تجارت هم بکنيد ما بيشتر از 3 سال داريم کار مي کنيم زن و بچه داريم اينقدر استرس کشيديم که موهامون سفيد شد.با تشکر از رياست جمهور عدالت گستر
  • سيد مجتبي سجادي نژاد IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    1 0
    با سلام شركت آب منطقه يزد داراي 100 نفر نيروي خدماتي و نگهبان مي باشد كه در سال 89 با آنها قرارداد كار معين بسته است ولي امسال مي خواهد بخشي از آنها را به صورت قرارداد با شركت تعاوني داخل شركت درآورد و بخشي از آنها كه نگهبان مي باشند به صورت قرارداد كار معين باقي بمانند كه اين خلاف صحبتهاي بالا مي باشد و در اعتراض مي گويند بخش نامه است و معاون وزير خود بر اين موضوع تاكيد دارد. ضمنا تعداد 17 نفر از نيروهاي تكنسين و كارشناس طي چند سال گذشته هم همچنان به صورت شركتي مشغول به كارند عليرغم اينكه طي نامه شماره 25892 مورخ 29/4/90 اداره كل كار و امور اجتماعي يزد اين افراد بايد به صورت كار معين استخدام مي شده اند.
  • امان الله IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    3 1
    لطفا در خصوص وضعيت نيروهاي شرکتي (مهر انديش خراسان) بانک کشاورزي استان خراسان رضوي هم پيگيري کنيد .
  • پرسنل راه آهن جنوب IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    3 0
    با سلام ! متاسفانه هيچ يک از اين بخشنامه ها و دستورالعمل هاي هيات وزيران و رياست محترم جمهوري در اداره کل راه آهن جنوب اجرا نشده و با توجه به اظهارات کارمندان رسمي هم به هيچ وجه اجرا نخواهد شد. خواهشمند است رسيدگي بفرمائيد.
  • کارگران ساده لوح IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    3 0
    مهلت جذب نيروهاي شرکتي توسط ادارات نيز تمام شد و با توجه به اعلام کارگزيني اداره تا آخر سال هم مطمئنيم که اجرا نمي شود و اصلا قرار نيست اجرا بشود و عدالتي در کار باشد ، خواهشمنديم ...
  • هم وطن IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    1 0
    خواهش خواهش خواهش ميليونها خواهش از ميليون ها پرسنل شرکتي به داد ما برسيد فقط حرف نباشه اجرا کنيد تا اين آدماي زور گو بفهمند که قانون را بايد اجرا کرد
  • نيروهاي بي ادعا IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    5 0
    باعرض سلام اميدوارم فقط در حد حرف وبخشنامه نباشد کي ميگه تمام نيروهاي دفتري وشرکتيها ي با مدارک دانشگاهي همه قرار داد معين شده اند ؟ آيا پروند پرسنل شرکتي در کارگزيني ادارات بررسي شده است؟ آياکسي به کارگزيني اداره زندانهاي استان کرمانشاه رفته ؟ افرادي هستند دراين اداره که با مدارک فوق ديپلم ،ليسانس وفوق ليسانس باسابقه بالاي 6 و7سال که در پست مربوط به رشته تحصيلشان کار مي کنند ولي متاسفانه هنوز شرکتي مي باشند خواهشمندم رسيدگي کنين وفقط پشت صفحه تلويزيون حرف نزنين . متشکر وسپاسگذارم
  • برده IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    1 1
    آيا وزارت نيرو قسمت توليد برق كه شامل نيروگاه ها مي باشد چنين قانوني شامل آن مي شود . اگر مي شود چرا اجرا نمي شود.
  • اداره کل راه اهن لرستان (دورود) IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    2 0
    سلام خدايشش وجدانن ايا نيروهاي راه اهن اون هم از نوع خدمات بدبخت و زحمتکش که از قشر فقير و کم دست هستند جز اين طرح نميشن00 که ميگن نيروي راه اهن جز نيروهاي حجمي هستند و مشمول اين طرح نميشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسيني IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 1
    سلام از نيرو شرکتي شرکت بين المللي نگار نصر هستم دو ماه براي سه سال کم دارم تکليف من چي ميشه
  • امين IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    9 0
    کارکنان نگارنصررو که حقوق نميديد لااقل استخدامشون کنيد بيرحما
  • محمود كلنگري IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    2 0
    با سلام. من كارمند متخصص "اداره ثبت و گواهي بذر و نهال استان مركزي" هستم كه با 10 ماه سابقه كار در شرف اخراج هستم. دليل اينكه در بخشنامه ذكر شده "حداقل يكسال سابقه كار" را واقعا نميفهمم و به نظرم با تاييد و اجراي نهايي اين بخشنامه "تخريب زندگي" ما به جاي بهبود وضعيتمان انجام خواهد شد.
  • علي IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    21 0
    • باسلام مانيروهاي بازرس حدود 4000نفر شاغل درسازمان صنعت معدن تجارت (ادارات بازرگاني)هستيم که باوجودي که مدرک ليسانس داريم وحدودچهارسال است مشغول به کارمي باشيم هنوزشرکتي( زيرنظرشرکت نگارنصر)مانده ايم سوال اينجاست که چراماکه کاربه اين حساسي داريم ودرطرح بزرگ هدفمندي يارانه ها بازرسي انجام داده ايم وکمک هاي بسيار شاياني توسط مابازرسين درسطح بسياربسياربزرگ انجام شده است واين بازرسي ها دراين طرح بزرگ براي کنترل بازار ادامه هم دارند،چرابايدشركتي بمانيم كه بادلهره همش بازرسي كنيم (مامشكلات زيادي داريم تاخيرچندماهه حقوق حقوق بسيارناچيز سن استخداممان گذشته است و.....)،شما رابه خدا صداي مارا به گوش مسئولين محترم برسانيد باتشكر
  • قرارداديهاي شرکت هسايار وابسته به هواپيماسازي اصفه IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    5 0
    ماپرسنل شرکت هسايار از شرکتهاي تحت پوشش شرکت هواپيماسازي ايران (هسا )با حدود 1500 نفر نيرو درحال کار هستيم که از3 تا 14 سال سابقه کار مشغول فعاليت هستيم خواهشمنديم درخصوص تبديل قرارداد اين قشر زحمت کش پيگيري نمائيد از رئيس جمهور محترم خواهشمنديم در هر وزارتخانه يک نفر را مسئول رسيدگي به پرسنل قراردادي نمائيد
  • ناشناس بدبخت IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    1 0
    با سلام دوستان عزيز در پايگاه خبري قدس انلاين خسته نباشيد از اينکه به فکر نيروهاي شرکتي زحمتکش با حقوق کم هستيد تشکر ميکنيم دعاي ما بدرقه راهتان -لطفا در خصوص تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در خيابان ولي عصر هم پيگيري کنيد
  • اميد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    20 0
    با سلام ما نيروهاي نگار نصر در استان البرز ميباشيم حالا بعد از چهار سال بازرسي با توجه به دستور رياست جمهوري محترم مبني بر حذف شرکتهاي نيروي انساني انتظار اين را داشتيم تا پايان سال قرارداد مستقيم با سازمان صنعت و معدن و تجارت ببنديم که برخلاف اين انتظار سازمان ميخواهد اين قانون را دور بزند و در قالب شرکت تعاوني قرارداد ثبت کند اين ظلم به قشر تحصيل کرده که در سرما و گرما زحمت کشيدن و زن وبچه دارند درست نيست از خدا بترسيد اينقدر دل آقا امام زمان رو خون نکنيد مثلاً ما شيعه حضرت علي هستيم پس انصافتون کجا رفته
  • نگهبانان شهرداري تبريز IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    6 0
    باسلام در مورد نيروهاي شرکتي شهرداري تبريز هم خبري بدين !آيا ما هم آدم هستيم يل نه ؟؟؟؟؟؟؟ از طرف نگهبانان شهرداري تبريز.
  • علي.س IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    2 0
    تبديل وضعيت از شرکتي به قراردادي به شرکتي ها خبر خيلي خوبيه ولي اين تبعيض وضعيت با قراردادي شدن ازبين نميره من از سال 85 قراردادي هستم يعني با شروع قرارداد ولي نگاه تبعيضي و بردگي همچنان وجود داره ما قراردادي ها همچنان با نا اميدي به پيماني شدن فکر ميکنيم چون امنيت و ثبات شغلي نداريم
  • ايرج.ط IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    7 0
    باسلام.اينجانبان گارکران شرکتي در شهرداري تبريزاز دست پيمانکاران به ستوه آمديم لذا استدعا داريم يک فکري هم به حال بکنيد الان مدت شرکتي بودن ما 5 الي 10سال مي باشد تاکي بايد چشم به راه بمانيم .آقاي فروزنده از حضرت عالي تقاضاي استمداد داريم...
  • مهدي ب IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    1 0
    با سلام من بصورت شرکتي در صنايع دفاع مشغول به کارم ولي تا بحال هيچ تغييري در وضعيت ما نشده لطفا از وزير دفاع در اين باره پيگيري کنيد با تشکر و سپاس
  • مصطفي علي پور IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
    1 0
    سلام راهن خراسان نيروهاي با شغل ها ي تخصصي وحاکميتي رو داده به شرکت. تازه از زمان دستوالعمل ريس جمهور حقوقها مون هم کم کرده
  • ساسان IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    1 0
    يه فکري هم به حال کارگران شرکت زهره وجراحي استان خوزستان شهرستان اميديه بکنين دارن نابود ميشن به دادشون برسين
  • بابادي IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    4 3
    آقاي رييس جمهور دمت گرم حال دادي ايول----- ايول ايوله ايول حاجي تاج سره ايول
  • هاشم IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    1 0
    سلام منوهمکارانم که نزديک به 230نفرجمعيت هستيم درپالايشگاه نفت ابادان درکار خدماتي مشغول به کار هستيم وهرکدام ازما با سابقه 6سال به بالا دراين پالايشگاه مشغول به کار هستيم لطفايه فکري به حال ما که اکثريتمون متاهل وبچه دارهستيم بکنيد که در اين چندسال هيچ تغييري در حال ما نشده.........با تشکر وسپاس
  • زهره IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
    2 0
    سلام من 5سال ي شوراي بخش کرمان کار کردم اسفند 89 چون ازدواج کردم مجبور تغيير محل سکونت به ابادان شدم. جالب که چون. مسعولين اداره به دليل اختلاص وضعيت نابساماني داشتن با من نه تنها تسويه حساب نشد بلکه نامه سابقه کار هم به من ندادن که در ابادان پيگير کارم باشم. در ضمن فرمانداري ابادان هم کلا جواب منفي به من داد.لطفا بگيد تکليف من چيست?
  • ايرج IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    2 0
    با سلام چرا بانک ملي شروع به قراردادي نمودن نيروهاي شرکتي نميکند چرا حرف رييس جمهور محترم برايشان ارزشي ندارد يا اينکه انها را ادم به حساب نمياورند چرا عدالت مولايم علي را اجرا نميکنند شما جواب گوي اين همه شرکتي در روز قيامت هستيد عدالت کار علي ست نه کار هر کسي بعضي گلويشان بيش از اين ........... ت
  • مريم IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    1 0
    با سلام نمي دونم اصلاً كسي به اين نوشته هاي ما اهميت مي ده يا نه جناب آقايان مسئولين شركت گاز پس ما كه 5 سال با جون و دل توي شركت كار كرديم و هر چيزي كه بهما گفتن گفتيم چشم و از ترس اينكه نكنه بهشون بر بخوره كار 3 نفرو يه نفري انجام داديم و تو كل سال واسه 2 روز مرخصي 1 سال منت سرمون گذاشتن جزء آدما نيستيم خوب اين تعاوني چه فرقي با پيماني داره اينجوري كه بدتر شد آدم بيشتر احساس حقارت مي كنه توي اين شركت همش احساس مي كنه زير دست همس ترو خدا يه فكري كنيد همه به اندازه هم باشن تروخدا
  • مجيد IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    15 0
    با سلام من از بازرسان شرکت نگارنصر شاغل در صنعت و معدن و تجارت استان گيلان هستم.از وقتي بحث تبديل وضعيت پيش اومده اوضاع خيلي به هم ريخته.بيمه بهمن و اسفند و فروردين مارو هم که پرداخت نکردند.حقوقا هم که با تاخير چند ماهه پرداخت ميشه.يعني واقعا کسي به حرفهاي رئيس جمهور عزيز ما توجه نميکنه؟البته فکر کنم مقصر خودمونيم که صدامون در نمي ياد.
  • رضا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    2 0
    در مورد نيروهاي شرکتي شهرداري کرمانشاه هم فکري بکنيد به امور اداري ودفتر شهردار مراجعه ميکنيم ميگويند شامل شهرداري نمي شود شهرداري ارگان نيمه خصوصي است؟؟؟؟؟؟
  • احمد محمديان IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    2 0
    اينجانب و ديگران همكاران كه در نگهداري خطوط راه آهن در شركتهاي خصوصي مشغول به كار هستيم (به مدت 10 سال ) و پروژه هاي نگهداري در غالب طرح هاي عمراني و حجمي مي باشد آيا جزء مقوله استخدام مي شويم يا خير. لازم به ذكر است نفرات مشغول در اين پروژه در غالب چند پيمانكار تعداد حداقل 3000 نفر به بالا مي باشد .
  • علي IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    0 2
    باسلام من در تاسيسات فرودگاه کار ميکنم کارما حجمي است يا غير حجمي اگر حجمي است پس تکليف حجمي ها چيست؟؟؟؟
  • اين جانب *م * IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    1 0
    اينجانب وديگرهمکاران درمجتمع شهيد ميثمي که مجموعه اي ازصنايع دفاع مي باشدحدود9سال به صورت شرکتي براي اين مجموعه کارمي کنيم وحقوقمان طبق وزارت کار370الي390هزارتومان مي باشدوهرسال درايام هايي مانندعيدنوروز،عيدقربان ،عيدغدير،عيدفطر،22بهمن،ودرايام هايي مانندشهادت هاي خواص به نيروهاي رسمي وقرارداديکارت هديه بانکي مبلغ بالايا آجيل وگوشت وووميدهند به ما نمي دهند مگرچه فرقي بين ما آنهااست که به مامي گويندشماشرکتي هستيدبه شماپيمانکاربايدبدهدپيمانکارهم مي گويدمن پول ندارم .آيااين درست است شماقضاوت کنيد.ماازوقتي که ازرسانه شنيديم که نيروهاي شرکتي رااداره جات دولتي قراردادي کنند. من وجمي ازهمکاران به دفتر کارگزيني مجتمع گفتيم به مادرجواب گفتند اين مجتمع چون براي صنايع دفاع ونضامي مي باشدشمارانمي توانيم قرارداديبکنيم .(چرا) اين مجتمع درکرج واقع مي باشد.شما به داد ما کارگران برسيت (جناب محترم رياست جمهور)باتشکر
  • ثانيه سورني IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    0 5
    باسلام فرزند شهيد هستم متولد 54 از سال 83 تا کنون سابقه کار دارم ودر مدرسه مشغول بکار هستم اما بصورت نيروي ازاد وبيمه هستم حدود 8 سال سابقه بيمه دارم اما هرچقدر به اموزش وپرورش براي بستن قرارداد ويا استخدام مراجعه نموده ام جواب منفي شنيده ام . تکليف من که نيروي شرکتي نيستم نيروي ازاد وازبودجه دولتي حقوق دريافت نميکنم با 8سال سابقه بدون امنيت شغلي چيست.
  • محمد طاهري IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    0 0
    با سلام آيا نيروهاي که داراي يک سال سابقه در آن اداره و همچنين داراي سوابق قبلي در اداري ديگري را دارند مشمول اين وضعيت مي شوند و شهرستان که محل کارشان هست به نيرو و حتي به نيروهاي بيشتري نياز دارند مي شود و داراي مدرک تحصيلي بالاتري نسبت به بقيه نيروها مي باشند و همچنين داراي مدرک هفت گانه اي سي دي ال و آشنايي کامل با نرم افزارهاي کامپيوتري ميباشند
  • مريم IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    2 0
    مي خواستم بدانم آيا اين تبديل وضعيت شامل صدا و سيماهاي كشور هم مي شود يا نه به ما مي گويند چون سازمان ما زيرنظر مقام معظم رهبري است شامل ما نمي شود آيا اين صحت دارد يا خير؟
  • حسين. IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    1 0
    با سلام و خسته نباشيد نيروي شرکتي هستم که در بانک مشغول به کارم هر سري تو يه برنامه يا روزنامه ميگن جذب نيروهاي شرکتي..... بخدا ما که چيزي نميبينيم هنوز هنوزه نيروي شرکتي هستيم.صحبتاشون مثل يه باد گذراست به استانداري هم اطلاع داديم به گفته اقاي فروزنده ميگن به ما ربطي نداره.خداوکيلي پي گيري کنين. ممننون...... از مازندران
  • ناشناس IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    1 0
    ***اهاي عدالت کمک کمک *** برادر گرامي جناب اقاي جوانفکر مدير عامل محترم سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران با سلام و تهيات همانطور که همه ميدانند شما مشاور مطبوعاتي رييس جمهور محترم و عدالت محور هستيد اما يک سوال که چرا تا کنون مصوبه رييس جمهور و هيت وزيران مبني بر حذف شرکتهاي پيمانکاري طرف قرارداد با نهاد و ارگانهاي دولتي را ا ناديده گرفته ايد و نيروهاي زحمتکش و قشر ضعيف جامعه شرکتي همچنان با پيمانکار مشغول به خدمت هستند شما که مشاور رييس جمهور بوده و حرف رييس جمهور را قبول نکرده و انجام نداده ايد چطور ميتوان از مدير ي که از دفتر رياست جمهوري به دور است انتظار داشت مصوبه هاي رييس جمهوري را اجرا کند؟؟؟؟.لطفا يه کم به فکر ماها هم باش!!!!!!! ايا اين ظلم در حق نيروي شرکتي ها نيست که بيخيال همه چيز هستيد و انها را به امان خدا نگه داشته ايد؟؟ ****اهاي عدالت کمک کمک **** ***اهاي عدالت کمک کمک **** لطفا در خصوص تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي هم بازرسي انجام بدهيد که چرا تاکنون مارا قراردادي نکرده اند
  • علي IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    0 0
    با سلام از نيروهاي شرکتي متخصص در سازمان تحقيقات و ترويج و مراکز آموزش مربوطه هستيم . نتاسفانه هيچگونه اقدامي تا به امروز 24/2/91 صورت نگرفته. آقاي رئيس جمهور و آقاي فروزنده به حال ما هم فکري بکنيد.
  • علي ب IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    1 0
    با عرض سلام خدمت شما يه سوال داشتم من پدرم 11ساله توي شهرداري کرمانشاه مشغول به کاره (رفتگر)و64 سالشه وتا الان شرکتي بوده سوالم اينه هيچ گونه محدوديتي از لحاظ سني براي رسمي شدن پدرم هست؟ ممنونم
  • نيروي شرکتي بانک تجارت IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    0 0
    شما از دين و ايمان حرف ميزنين ولي حتي از نظر وجدان خودتان به ان اعتقاد نداريد از خدا بترسيد اين ناعدالتيها يه روزي دامن خودتان را هم ميگيرد
  • علي IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    2 0
    از يك طرف اين همه داد و بيداد و بخشنامه و مهلت 15 روزه كه بالاخره بعداز سالها تصميم گرفتيم يك فكري به حال نيروهاي شركتي پالايشگاه بكنيم از طرف ديگه بخشنامه ميكنيم پالايشگاه واگذار شده و بخش خصوصي و در بخش خصوصي استخدام معني نداره تبديل وضعيت معني نداره!!!!!!!!!!!!!!!! الكي اين همه اميد ميدين و بعدش هم هيچي ....... يكي از كاركنان شركتي پالايش تبريز
  • حميد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    2 2
    با سلام موضوع اين است که اين نيروهاي شرکتي که هم اکنون شاغلند هيچ کدام از طريق فراخوان عمومي و آزمون و شايستگي جذب نشده اند که حالا ادارات بخواهند قرارداد مستقيم با انها ببندند بلکه در اقدامي ناعادلانه و با تضيع حقوق ديگران از کانال نزديکان و آشنايان پرسنل همان دستگاه جذب شده اند و بنا براين جذب نيروهاي شرکتي تاييد و تکميل همان اقدام نادرست است که مخالف مشي عدالت محوري دولت است و بايد متوقف شود. جديدا يکي از اقدامات شايسته ي اقاي فروزنده الزام دستگاه ها به اعلام فراخوان عمومي در جرايد براي هر گونه جذب نيرو است که جاي تشکر دارد.
  • جواد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
    1 0
    خواهشن به داد نيرهاي شرکتي مهرانديش خراسان رضوي که چندساله منتظريم که خبرخوبي رو بشنويم به خدا ماپاره وقتيم بانصف حقوق کجارابايد گرفت
  • روح ا... IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
    2 0
    با سلام شما رو به خدا قسم ميدم شما رو به همه مقدسات قسم تکليف قرارداد بازرسان صنعت معدن تجارت گيلان رو مشخص کنيد اينقدر نا منظم حقوق ميدن توي اين تورم و گراني هر سه ماه سه ماه يه حداقل حقوق پايه اگه شما بودين چطوري خرج زن وبچه تون رو تامين ميکردين خدا هيچ مردي رو پيش زن و بچهش خجل نکنه الهم عجل لوليک الفرج...
  • نام=اخراج نه IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    1 0
    به نام خدا با سلام ما جمعي از کارگران و کارمندان آب منطقهاي استان بوشهر هستيم از تمام مسولان کشور عاجزانه خواهشمنيم که ما را به صورت قراردادي در بياورند . ما از تاريخ 90/11/1 يه عده اي از کارگران و کارمندان را قراردادي کردند تا تاريخ 90/12/29 که در اين يک سال و دو ماه ما کارگران و کارمندان بشدت تحت فشار بوديم يه روز ميگفتند قراردادي ميشويد چند ماه بعد گفتند تعاوني چند ماه بعد گفتند قراردادي معين باز چند وقت بعد گفتند قرارداد کارگري بعد شد کارمندي ما در اين يک سال و دوماه واقعا خسته شديم ايا ميشود يه تعاوني تشکيل داد که مديرعامل ان يه ابدارچي باشد واقا بايد زندگي 50 نفر پرسنل که با خانواده 200 نفر ميشود ايا واقعا زندگي اينها زير دست يک ابدار چي برود شدني نيست مگه اقاي ريس جمهور نگفت همه قراردادي کنيد مثل کارگر ابدارچي نگهبان نامه رسان . اينها نياز به مدرک ديپلم دارند چرا ميگويند بايد فوق ديپلم داشته باشند کارگر نون بازوي خود را ميخورد چه نيازي به فوق ديپلم هست واقعا مسولان اداره به ما زور ميگويند (حرفي بزنيم ميگويند عدم نياز ميزنيم اخراجت ميکنيم ) .حتي يک عده تا تاريخ 90/12/29 با پيمانکار قرارداد داشتند حتي مدير عامل با قراردادي شدن بچه ها مشکلي ندارد. ما از مسولان ميخواهيم به مشکلاتمون رسيدگي کنند . قراردادي شدن شده آرزوي دست نيافتني با تشکر waterbooshehr@yahoo.com
  • نما IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
    1 0
    شرکت پالايش تبريز که هر بخشنامهاي مياد مي گه پالايشگاه رو فروخته اند شما بخش خصوصي هستيد 10 سال از عمرمون با ماهي 300 گذشت حالا هم که بخشنامه اومده اينطور ميگنند به کجا و کي حرفمون رو بگيم چطور بايد آنلاين پيگيري كنيم چرا تو اين مملكت قانون وضع ميكنيم برا خودمون و دورو برمون بعد كه استفادشو كرديم لغو مي كنيم چرا اين همه تبعيض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عيسي IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    2 0
    با سلام من با مدرک ديپلم وکارگر فني در دماي بالاي 60درجه براي نان حلال خانواده تن به سخيفترين کارهاي کار فرما ميدهم به اميد بهبود شرايط و استخدام در آينده بيش از ده ساعت کار براي نزديک به 500000تومان بيگاري يعني همين آنچه فهميدم کارگر يعني اسفالت تو رو به خدا ما را در يابيد ما در اين خطه از وطن با اين شرايط در حال جهاديم براي سربلندي کشور وعده ها کي محقق مي شوند ؟
  • خاطره IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
    2 0
    سلام به همه کساني که دم از خدا و پيغمبر مي زنند ولي خدا را نمي شناسند چرا اين همه ناعدالتي چرا بايد حق ما شرکتي ها را پايمال کنند مگر ما خرج زندگي نمي دهيم مگر ما بچه نداريم مگر ما زندگي نداريم مگر بچه هاي ما آينده ندارند چرا بايد در بانک ( مسکن ) ما يک سري از نيروهاي شرکتي که دو سال سابقه دارند و مدرک ديپلم دارند استخدام شوند ولي من که هفت سال سابقه دارم هنوز شرکتي بمانم چه فرقي بين من و او است فقط يک فرق مي ماند که آن پارتي دارد ولي من ندارم . نه تنها من بلکه کساني هستند که هشت ، نه ، ده سال و .... سابقه دارند ولي هنوز شرکتي هستند . واقعاً چرا اين مسئولان فکر قيامت را نمي کنند چطور مي توانند جواب گوي ما و بچه هايمان باشند . چرا به حرف رئيس جمهوري گوش نمي دهند به خدا اون دنيا بايد جواب بديد شما مسئولان به ما ظلم مي کنيد و در قيامت جواب ظلم به مظلوم را به شما مي دهند از خدا بترسيد
  • فرشته IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    1 0
    واقعا چرا کسي حرف مارو گوش نمي ده من با مدرک فوق ديپلم بهداشت عمومي وليسانس مديريت بازرگاني به مدت 3 سال است که در شهرداري به صورت پيمانکاري مشغول به کار هستم. مارو که اصلا ادم حساب نمي کنن انگار تو شهرداري وجود نداري چه برسه که با ما قرارداد ببندند فقط با کسايي که پارتي داشتند تو شهرداري قرارداد بستند با کسي که صفر کيلومتر اومده تو شهرداري و اصلا نمي دونه که چه طوري بايد کار کنه. واقعا اين عدالته. من به هر جا که بگين سر زدم ولي فايده اي نداشت.من پارتي نداشتم فقط همين
  • بازرس IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    8 0
    ما جمعي از بازرسان صنعت معدن تجارت استان گيلان که تعدادمان 110 نفر ميباشد در سال 91 نه تنها با ما قرارداد بسته نشده و بيمه ما پرداخت نگرديده بلکه مدت 3 ماه است که حقوقي دريافت نکرده ايم اگر مسلماني صدايمان را ميشنود و به فرياد ما نرسد مسلمان نيست حج اش قبول نيست نمازش باطل است يا ايها المسلمون در اين تورم از بي پولي 3 ماه شرمنده خانوادهمان هستيم ...
  • آب منطقه اي ******** IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    3 0
    باسلام كدوم عدالت 11 سال باجون دل كار كردم كه يك روزي جذب اداره بشويم اما يك عده اي تاز از راه رسيده با پارتي حزب الهي جذب شدن حتي مدر ك سيكل وبي سواد كدو م عدالت هرروز وهر شب خداوند تقصير دار را همين دنيا عذاب ببينه كدوم عدالت خدايا همين دنيا وهمان دنيا شب اول قبر اه مظلوم كارگر را بگير مديراني باحقوق ميليوني اما كارگر با حقوق 450000 توماني باقسطي كه داريم با تورم زياد امروزي آيا مي شود زندگي كرد خدا را شاهد مي گيرم چند سالي است كه قادر بخريد گوشت نيستم . نفرين نفرين به تو اي مدير كه حق كارگر را گرفتي مي توانستي جذب كني خدايا خير نبيني تازماني كه زنده ام نفرين مي كنم حق زن بچه ام را گرفتي . نفرين
  • عليرضا حسني IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    0 0
    با سلام وعرض خسته نباشيد. من يکي از نيروهاي قرار داد کار معين هستم . اواخر سال 90 دولت در تبديل نيروهاي قراردادي وشرکتي تا چند روزي جدي گرفته وپيگير بود .وتاااينکه استانداري محترم بدون اطلاع رساني آزموني را برقرار کرد که خيلي از ادارات ونيروها از اين طرح آزمون بي اطلاع بودند که نمونه اش همين محل کار بنده که تعدادي به همراه من از اين آزمون ناکام مانديم وبا درخواست گفتند دوباره در شهريور ماه آزمون مجدد برگزار مي گردد. که متاسفانه باشروع سال جديد ديگر دولت محترم از طرحي که داده بود وپافشاري کردن وانهمه جدي گرفته بود ديگر کمترين سخني مطرح نکرد ميخواستم بدانم پس تکليف کساني که بابي اطلاعي ازاين طرح ناکام ماندند چه خواهد بود . وآيا اين طرح فقط مربوط به کساني که آشنايانشان در راس کار وويا به طرقي خبردار شدند بوده است.يا خير متشکرم
  • بينام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
    0 0
    باسلام.نيروي قراردادي شبکه بهداشت يکي از شهرستان هاي محروم بوشهر هستم.خرداد ماه آزمون تبديل وضعيت برگزار شد و بدليل اينکه بنده در سال 89 حکم نداشتم مشمول آزمون نشدم.وقرار است رديف خالي را به يکي از پرسنل پيماني که از شهرستان ديگربوشهر انتقالي گرفته بدهند و مي گويند تبديل وضعيت ديگر شامل من نمي شود چون رديف پر شده.آيا همين طور؟ و اين که شرطي که استانداري قرار داده يعني سابقه حداقل 2 سال صحيح؟
  • اميرسپيدنامه IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
    1 0
    به نظرم با بستن قراردادادارات باشرکتها وظلم به قش آسيب پذير عين نظام سرمايه داي را خودمان در حال اجراداريم،ولي طعنه اش رادايم به آمريکا وديگر کشورهاي اروپايي مي زنيم بايد بگويم ما عين صهيونيزم هستيم
  • ج احمدي IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    0 0
    با سلام چرا نيروهاي ورزش وجوانان هنوز تغيير وتحول پيدا نكرده ا ند در صورتي اعلام شددراول 91ول حالا وسط91 است
  • نيروهاي بخش خصوصي بانکها IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    2 0
    بابا اين حرف براي ما شده يک روياي پر از استرس بسه تروخدا يا ما را قراردادي کنيد يا ما را بحال خودمان بگذاريد که ما هم خدايي داريم که خودش بحق از کساني که نمي خواهند ما نيروهاي بخش خصوصي قراردادي شويم انتقام مي گيرد .
  • نگهبان IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام اقايان مقامات بالا شمارو به خداوندي خدا قسمتان ميدهيم فکري به حال نگهبانان شهرداري تبريز هم يه فکري بکنيد
  • پرسنل 137 شهرداري منطقه 12 IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    0 0
    مسئولين محترم تورو به خدا به پرسنل 137 شهرداري منطقه 12 هم نگاهي داشته باشيد ما اکنون 7 سال است که زيرنظر پيمانکاران متفاوت هستيم که يکي از يکي...هستند و حق مارا نميدهند و بيمه مارا واريز نميکنند و تا بهشان اعتراض ميکنيم تهديد ميکنند که اخراجتان ميکنيم اگر زياد اعتراض کنيد شمارا به مقدساتتان قسم که حق مارا از اين آدمهاي نامرد بگيريد به خداخسته شديم و امنيت شغلي نداريم .خواهشمنديم به وضعيت قرار داد ما رسيدگي فرمائيد . باتشکر فراوان
  • شاه حسيني IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    1 0
    اقدام خيلي شجاعانه ازسوي دولت عدالت محوربود امامتاسفانه حق وحقوق نيروهايي که ازسالهاي قبل مستقيما باادارات قراردادداشتند وهرکدام بالاي 10سال سابقه دارند وتاابلاغ اين مصوبه بلاتکليف بودند وآنهاهم درصف نيروهاي شرکتي قرارگرفته اند ظلم مضاعف شد که اميدوارم مورد توجه رييس محترم جمهور وهيات محترم وزيران قرارگيرد تاعدالت درمورد اين نيروها هم رعايت شود در زندگيشان آرامش به بوجود آيد.
  • امير IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    4 0
    رئيس جمهور محترم اينقدر اين دست و اون دست کرد که بالاخره مثل همه قبلي ها نوبت بازيش تموم شد. آخه تا کي ميخوايد اين قشر از مردم رو با بازي کلمات دلخوش کنيد و هيچ کاري انجام نديد. بسه ديگه خسته شديم ، يا آره يا نه آقاي احمدي نژاد ، رئيس جمهور محترم خسته نباشيد ، انتخابات نزديکه و شما ديگه نميتونيد وارد مرحله بعدي بشيد ، نفر بعدي هم تا بياد بفهمه چي شده نوبت نفر بعدي ميشه و شايد ديگه اون موقع من خودم هم نباشم ، البته اميدوارم براي نسل هاي بعديمون اين مسائل حل بشه
  • سامان IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    0 3
    من هم با نظر آقاي حميد موافقم پس تکليف ما که نه پارتي داريم نه نيروي شرکتي هستيم و 6 سال از فارغ التحصيلي مون هم ميگذره و بيکاريم چيه ؟ برين خداتونو شکر کنين که يه درامدي اخر ماه برا گذران زندگي دارين واقعا ظلم نيست که يکي خيلي راحت وارد ادارات بشه بعدش هم ادعاي موندن داشته باشه و يکي هم با زحمت بسيار پشت سد آزمون هاي استخدامي بمونه به قول آقاي حميد موضوع اين است که اين نيروهاي شرکتي که هم اکنون شاغلند هيچ کدام از طريق فراخوان عمومي و آزمون و شايستگي جذب نشده اند که حالا ادارات بخواهند قرارداد مستقيم با انها ببندند بلکه در اقدامي ناعادلانه و با تضيع حقوق ديگران از کانال نزديکان و آشنايان پرسنل همان دستگاه جذب شده اند و بنا براين جذب نيروهاي شرکتي تاييد و تکميل همان اقدام نادرست است که مخالف مشي عدالت محوري دولت است و بايد متوقف بشه.
  • زهرا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    5 0
    نيروهاي قراردادي 85هنوز تغيير وضعيت پيدا نكرده اند ولي نيروهاي قراردادي جديد با پارتي تغيير سمت و پست مي شوند يك فكري به حال نيروهاي قبلي بكنيد
  • حسين IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    1 0
    باسلام.3 سال است پيمانکار تغذيه نيرو وتاسيسات مخابرات ميباشم تکليفم من چه مي شود
  • ؟ IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    0 0
    باسلام من 6سال است دربانک کشاورزي مشغول هستم هيچ خبري نيست .تازه مارو به يک شرکت جديد انتقال داده (شرکت بهرورسازان اتيه)قرارداد جديد بسته اند باتشکر6/9/1391
  • نيروهاي راه اهن IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    0 0
    با سلام . شما را بخدا فکر نيروهاي شرکتي راه آهن هم باشيد .
  • روشني IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    0 0
    من حدود 13 سال سابقه (8 سال شرکتي و 5 سال قرارداد کارمعين ) در آموزشکده فني دختران (زيرنظر وزارت علوم تحقيقات دارم ) دارم اما متاسفانه با گذشت اين همه مدت من هنوز استخدام رسمي يا پيماني نشده ام لذا تقاضا دارم پيگيري نمائيد آيا خبري از استخدام هست يا نه ؟
  • عباس بقايي IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    0 0
    باسلام:•من حدود 13سال سابقه بيمه(5سال شرکتي و 6سال قرارداد کارمعين ) در آموزشکده فني زيرنظر وزارت علوم تحقيقات و انتقالي سال1387 از کلانشهرتهران هستم متاسفانه با گذشت اين همه مدت هنوز استخدام رسمي يا پيماني نشده ام لذا تقاضا دارم فکري هم برايمان نمائيد آيا خبري از تبديل وضعيت هست يا نه ؟
  • حجت IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 0
    باسلام من از نيروهاي شرکتي بانک مسکن هستم 6ساله کار ميکنم هرروز يه قانوني از تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي مياد پس کي اجرايي ميشه شمارو بخدا يه فکري هم به حال ما بکنيد
  • ن.ن.د IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    2 1
    باعرض سلام و احترام اينجانب داراي تحصيلات ليسانس در يکي از رشته هاي مهندسي منابع طبيعي يعني شيلات مي باشم و در کل داراي 4 سال سابقه کاري شيلات مي باشم 2 سال کارشناس امريه بوده ام در واحد صدور پروانه و 2 سال ديگر به صورت قراردادهاي مروجي يا مهندس ناظري در همان بخش و اداره کل شيلات يکي از استانها خدمت مي کردم (محل کارشناس امريه و ناظري يا مروجي هر دو در ستاد اداره کل بود) با توجه به تبديل وضعيت هاي تبديل نيروهاي شرکتي به قرارداد کار معين و با توجه به اينکه من و خيلي هاي ديگر در زير نظر اداره شيلات فعاليت مي کرديم حقوقمان را از شرکتي که نقش واسط بين مهندسان ناظر و شيلات را ايفا مي کرد دريافت مي نموديم آيا اين قانون شامل حال من مي شود يا نه ؟!! حالا در آخر سال آن شرکت را فسخ قرارداد کرده اند و به ما گفتند شما مرخصيد در حالي که من متاهل وبيکار مي باشم شما را به خدا جواب منو بدهيد و بگوييد من چه کار بايد بکنم چون در بخش اداري به ما چيزي نمي گويند و خيلي پيش وپا افتاده جواب مي دهند
  • ..... IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    باسلام اينجانب مدت2سال بصورت طرح پيراپزشک درآزمايشگاه آب وفاضلاب روستايي ازسال89مشغول به کارشدم بعدازپايان طرح به مدت4ماه است بصورت شرکتي وزيرنظر پيمانکار بشکل حجمي مشغول به کارهستم سوال بنده اينجاست که ايا نيروهايي با شرايط اينجانب مشمول اين طرح ميشوند يانه؟باسپاس
  • نريمان IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    0 0
    باسلام اينجانب مدت 4سال به صورت شرکتي با مدرک فوق ديپلم برق در صنايع دفاع شهيدمحلاتي مشغول به کار هستم ودراين مدت هيچ تغيير عضويتي صورت نگرفته ودرضمن درپايان سال بايدتسويه کنيم
  • محمدي IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام -خوبه نيروهاي شرکتي کارشون درست شده ولي من که در قسمت تايپ و تکثير يه اداره هستم منو جزء نيروهاي شرکتي حساب نمي کنند.
  • ش/ج/ IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام بخش تايپ وتکثير ادارات که هنوز با شرکت هاي خصوصي قرارداد بسته اند جزء نيروهاي شرکتي محسوب نمي شود لطفاً پيگيري و به ادارت ابلاغ کنيد تا اگر ما هم جزء نيروهاي شرکتي حساب مي شويم کارمان را درست کنند متشکرم
  • hamer IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    1 0
    نيروهاي شرکتي با سابقه شش سال به کجا مراجعه کنيم
  • مراد IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 0
    سلام در اداره كل بنادر ودريانوردي بندرامام خميني بخش تجهيزات مخابرات والكترونيك (قسمت فني ونگهاري تجهيزات باسيم وبيسيم) هنوز با پيمانكار هستم ومدير كل اصلا به اين مووع توجهي ندارد واين مصوبه را بي هميت مي داند و در جلسه استانداري شركت نميكند جواب نامها را سر بالامي دهد ميگي نه بسم الله بيائيد بازديد
  • عيسي IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    1 0
    سلام خدمت آقاي دکتر احمدي نژاد بنده با مدرک مهندسي منابع طبيعي از سال 83 تا 87 بصورت شرکتي واز سال 87 تا حال بصورت پيمانکاري بامبالغ کم مجبور به ادامه کار شده ام حال تکليف من وامثال من چه خواهدشد
  • فرشيد IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    0 0
    باسلام من 9سال تو بانک کشاورزي زنجان بصورت شرکتي کار کردم وساله گذشته هم کارمند نمونه شدم در سطح کشور ولي چون شرکتي بودم بجايه من شخص تنبل ديگري تشويق وجايزه را گرفت / من مادرمو پارسال به علت بيماري سرطان از دست دادم حتي ميدونستم 1ماه بيشتر نيست 1روزم مرخصي نرفتم و در ضمن پدرم هم کارمند همين بانکه کشاورزيه اوهم سرطان دارد والان که در حاله تايپ هستم صدايه ناله هاش بخاطر عوارض شيمي درماني جوري که من ارزويه مرگ ميکنم تا زود تر راهت شود و خورد شدنه پسرش را نبيند با اين همه مشکل در کمال ناباوري مدير استان زنجان حکم اخراجه من را صادر نموده وحتي دليل ان را اعلام نفرمودن بعد 9سال هيچي شدم با اون همه کار کردن فقط هم منو اخراج کرد و حتي حرفاموگوش نکرد بي انصاف انقده امروز فردا کرد که بيمه بيکاريم شاملم نشد ولي عزيز تو هم بازنشسته خواهي شد و بياري صعب الاج مرگ همسر شيمي درماني فقط مخصوصه من
  • قمي IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    0 0
    دو سال سابقه كار در اداره دولتي وضعيتي مشخصي ندارم.
  • محسن فلاحتگر IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    0 1
    اينجانب وهمکارانم در اداره بازرگاني وبازار يابي اداره راه آهن سرخس بعنوان نيروي شرکتي مشغول بکارهستيم.باتوجه به اينکه درمشهد رندگي مي کنيم وبراي اياب وذهاب به سرخس هزينه بليت قطار را خودمان بايد پرداخت کنيم .جاي حيرت است براي کار راه آهن مي رويم پول بليت هم بايد پرداخت کنيم!!!!!ماهيانه 40 هزار تومان.با حقوق 550 هزار توماني که 40هزار تومان بابت کرايه و ماهيانه متوسط 50هزار تومان خوراک سر کار...با ماهيانه 420تومان مي شود زندگي کرد!!!!
  • مريم IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    0 0
    امروز 9 بهمن 91 حقوق نيروهاي قراردادي و عيدي به حساب کارمندان ريخته نشده ،چه بايد بکنيم ؟
  • محمود IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
    0 0
    سلام واقعا خسته نباشيد من و تعداد 400 نفر از نيروهاي شرکتي شهرداري نيشابور از تمام مسئوليني که اين نامه را مي بينند خواهشمنديم فکري براي ما در سال جديد 92 داشته باشند و عدالت را در اين شهرداري اجرا کنند تا پيش خداي خود رو سياه و شرمنده نباشند.
  • امير IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 0
    با سلام .نيروي شرکتي با مدرک ليسانس کامپيوتر در بانک کشاورزي مشغول به کار هستم متاسفانه هيچ گونه تغيير وضعيتي بعد از 9سال انجام نشده .
  • صادق شاهمنصوري IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    1 0
    فعلا اين دستور براي محل كار كرد بنده و300 نفر از همكارانم بيشتر خنده آورده تا الزام ولي نمدانم چرا بقيه مسائل بطور كامل پيگيري واجراء مي شودو فقط استخدام شركتي ها قابل اجرا نيست.كرج -حصارك-موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي-بخش ليو فيليزاسيون
  • علي رضا IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    2 0
    •سلام به همه کساني که دم از خدا و پيغمبر مي زنند ولي خدا را نمي شناسند چرا اين همه ناعدالتي چرا بايد حق ما شرکتي ها را پايمال کنند چرا معلمان شرکتي را استخدام کرديد اما بقيه ارگان ها که کار سخت تر با تعطيلات کمتر دارند را نه چرا......................
  • استان اردبيل IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    2 0
    با سلام وضيعت نيروهاي پشتيبان در دستگاه اجرايي به صورت يکپارچه خواهد بود و بقيه نيز به قراداد کار معين تبديل خواهد شد ما را هم درک کنيد
  • ashkan IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    1 0
    نيروي سازمان زندان هاي خراسان شمالي هستم ولي تا بحال هيچ نوع تبديل وضعيتي در مورد نيروهاي حجمي انجام نگرفته و کليه نيروها به همان حالت حجمي شرکتي مانده اند لطفا پيگيري شود.
  • محمد رضا سيدي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    2 0
    ايا نيروهاي دهياريها رسمي مي شوند
  • حسين-ر IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    من مدت 5سال است که در شرکت اتيه الوند زير نظر بانک صنعت و معدن در قسمت حراست مشغول به کار هستم. ولي هنوز تعيين وضعيت نشده ايم و شرکتي هستيم . مثلا به قول رئسا نيروهاي حراست از همه زودتر بايد تعيين وضعيت شوند !!!! ما هيچ اقدامي صورت نگرفته است.
  • حسين IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    4 1
    سلام من متاهل هستم ودر اداره برق کار کينم وهنوز حقوق سال 89 رانگرفتم که حدود30 نفر مي شويم از شما مسولين خواهش مي کنم اگر خدا رامي پرستيد اگر ذره ايي از دين محمدي تو وجود شما باقي مانده است فکري به حال مابکنيد الان هم مجبوريم به خاطر اينکه صورت وضعيت پيمانکار پر شود گزارش دروغ بنويسيم وگرنه اخراج ميشويم
  • حسيني IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    2 0
    با سلام خدارا شاکرم از اين طريق مي توانم با شما مئول بزگوار صحبت کنم بالاي 20 سال دريکي از ادارات فرهنگ وارشاد اسلامي کار مي کنم . تازه چند سالي است قراداد معين شدم آيا با توجه به دو ده تجربه کاري ومدرک دانشگاهي زمان آن نرسيه نسبت به تغير وضعيت ما لاعقل به پيماني فکري بشود . لطفا مثل خيلي هاي ديگر فقط به درد دل ما گوش ندهيد که........ ما به اين صحبت صادقانه اميد واريم
  • حسين کيوان IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    4 0
    من داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلمITمي باشم که مدت 10سال نيروي خدماتي سابقه خدمتي دارم. باتوجه که5سال ان زير نظر شرکتهاي خصوصي يادلالان بوديم.وحالابادرنظر گرفتن حذف دلالان و ارجاع نيروها به بدنه دولت که کاري معقولانه مي باشد .ولي متاسفانه بعضي از نهادهاي دولتي از خودقانون بيجا وضع کردن وفرستادن نيروهايي که تابع شرکت بوده به دفترخانه هاي ثبت واسناد که باتاعهدمحضري که نيروي تبدل وضع بشودديگرحق هيچگونه ادعايي جهت اين که دران اصطلاحي (نظافتچي )که انهابکار برده اندحق ترقي نداشته باشند باتوجه دم از تمدن اسالت اسلامي ميزنيم. هيچ موقعه اي قران ذکر نکرده که انسان قابل ترقي نباشددرهر پثتي باشد. ضمنآمن نزديک 4سال مي باشد که حکمي نوشته اندبراساس نظر تعدادي از مسولين ذي ربط اداره مربوطه بوده.درحالي که باي براساس سازمانرده بالا مربوط باشد.متشکريم رسيدگي کنيدازايلام
  • ش IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    2 0
    با سلام وخسته وخسته نباشي خدمت شما مسئولين محترم که عادت نداريد زيرپايتان راهم نگاه کنيدبنده با مدرک ليسانس حسابداري و21سال سابقه بسيجي وفرمانده گروهان سوم گردان 245عاشورا و14سال سابقه دربانک رفاه وپيشخدمت هستم وپيشخدمت حق هيچگونه پيشرفتي را ندارد حتي حق زندگي کردن نه حکمي براي ما مي زنند نه ما را تبديل وضعيت مي کنند وفقط با حقوق بخور ونمير و......حدا رحمت کند برده هاي قديم ....اين هم که مي دانم نه کسي ان را مي خواند ونه کسي به ان اعتنايي مي کند ونه کسي رسيدگي مي کند خدا شاهد ما هم ادم هستيم حق زندگي داريم حق پيشرفت داريم چرا داد ما به هيچ جايي نمي رسد چرا هيچ کس رسيدگي نمي کند چرا هيچ کس به داد ما نمي رسد چرا هيچ کس به فکر ما وخانواده مان نيست چرا مسئولين ما زيرپايشان را نگاه نمي کنند وچرا .........
  • احمق IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    1 0
    باسلام خدمت شماهمکاران گرامي پس کي ماازاين وضع نجات ميايم چندساله که دربانک مهراقتصادنيروي خدماتي هستم وليکن ماراتبديل وضعيت نمي کنيدبراي کارمند همه چيز هست اما براي نميروي خدماتي فقط وفقط حقوق يعني اسم بسيجيان هم به يدک مي کشيد من نگران اون دنياتون هستم که مي خوايد چطوري جواب بديد
  • ابراهيم IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    6 0
    با سلا اينجانب ازتاريخ 1380/08/21دريکي ازبانکهاي دولتي کارمي کنم چرا معسولان به فکر نيروي شرکتي نيستند با حقوق 500تومان ايا مي توان خانه خريد هلا مي توان جهيزيه يهيه کد دچرا........
  • کارگران شرکت فرودگاههاي کشور IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    10 0
    باسلام واحترام وبا ارزوي قبولي طاعات وعبادات شما به استحضار مقام عالي ميرسانيم ماجمعي از کارگران خدمات شرکت فرودگاه کشور که به دستور ريس جمهور سابق به استخدام شرکت در امده بوديم بعد دوسال با وجود کلي مشکلات و سختي کار شرکت فرودگاههاي کشور ما را دوباره به پيمانکار داده اند در حالي که ما زندگيمان بر پايه حقوق استخدامي تعريف شده بود مثل گرفتن وام و خريد لوازم زندگي به صورت اقصادي با وجود گراني وکرايه خانه متاسفانه با حضور پيمانکار و کم شدن حقوق تمام زندگايمان به هم ريخته خيلي از بچها بين خود و همسرشان اختلاف افتاده و تصميم به طلاق گرفتن و همه باعثش لغو استخدامي ما وکم شدن حقوق شده قصد وام عقب افتاده مخارج زندگي با هم نميخوانه در حالي که شرکت فرودگاهها در کنار ما فاميلهاي خودرا به استخدام قرارداد معين در اورده و نگهداشته اند تو رابه خدا کمکمان کنيد داره زندگيمان از بين ميره شما را بخدا
  • حميد جمالي IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 0
    باسلام من پرستار هستم در قزوين و در بيمارستان قدس کار ميکنم.آزموني برگذار شد وقبول شدگان در آزمون استخدام شرکتي ميشوند . من معني استخدام شرکتي را نميدانم لطفا راهنمايي بفرماييد واين که حقوق آن از پيماني کمتره؟
  • بهرام شاهرخيان IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    6 0
    با عرض سلام من بهرام شاهرخيان حدود ده سال است که در شهرداري استان چهارمحال بختياري شهر فرخشهر استخدام شرکتي شدم که شهرداري نيروهاي شرکتي خود را به بخش خصوصي(حجمي)واگذار کرده خواستم ببينم تکليف ما چه ميشود وشرايط قرار دادي شدن چيست
  • ابراهیم جعفرزاده IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    3 0
    سلام با دیپلم تجربی خوبه
  • بیمارستانهای همدان IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    2 0
    ما کارکنان نیروهای شرکتی در بیمارستانهای همدان با وجود کار زیاد این مراکز با گرفتن چهارصد هزار تومان ماهانه که از پارسال تا حالا اصافه نشده در صورتی که نیروهای هم ردیف ما سه برابر ما حقوق دریافت میکنند تبعیص تا کی ایا با این حقوق ما میتونیم زندگیبچرخانیم خودتان قصاوت کنید کی میخواد صدای ما رو به مسعولین برساند
  • س-غ IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    2 0
    سلام.مانیروهای شرکتی دانشگاه فردوسی مشهد باسابقه 5الی20سال هنوزهم بدون تکلیف هستیم.طبق فرمایش رییس جمهور قبلی درموردقراردادی کردن نیروهای شرکتی دستگاههای دولتی.نه تنها این دستور راعمل نکردندبلکه مارابصورت حجمی و با ماقراداد 3ماه بستن وماالان به مدت3سال باقرارداد3ماهه مشغول به کارهستیم.لطفا مسولین محترم پیگیری کنندوماراازاین بلاتکلیفی دربیارند.باتشکرجمع زیادی(300) ازنیروهای شرکتی دانشگاه فردوسی مشهد.
  • سعید احمدی طیفکانی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    2 0
    اینجانب به مدت پنج سال است وارد شرکت اب فاضلاب هرمزگان شده ام و در امور اب شهربندر عباس مشغول خدمت میباشم در قسمت وصول مطالبات و هنوز قرارداد با اداره با من نبسته اند.خواهشمندم رسیدگی فرمایید.با ارزویی توفیق
  • ناشناس IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    2 0
    باسلام خدمت شما من از نیروهای شرکتی است که بیش از 8 سال در بانک کار می کنم خواهشمندم چرا فکری بحال این نیروها برای تبدیل شدن آنها به وضعیت رسمی نمی شود خواهش میکنم التماستون میکنم فکری به حال ما کنید ممنونم از شما
  • م س IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    3 0
    با سلام اينجانب كارمند بخش اداري بانك كشاورزي ميباشم كه مدت 7 سال بعنوان نيروي شركتي در بخش اداري انجام وظيفه ميكنم و عليرغم نامه هاي متعدد ارسالي از سوي دولت به بانك جهت تبديل وضعيت نيروهاي شركتي بانك با اعلام نيروهاي ادراي با عنوان نيرو هاي حجمي تا كنون اين امر را به تعويق انداخته است . خواهشمند است رسيدگي فرمائيد .
  • رد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    2 0
    باسلام اينجانب مدت 10 سال به صورت نيروي شركتي در بخش اداري بنك كشاورزي مشغول به كار ميباشم كه علارقم مصوبات متعدد هيئت وزيران مبني بر تبديل وضعيت نيروهاي شركتي بانك كشاورزي با اعلام نيروهاي قرارداد حجمي تا كنون از تبديل وضعيت نيروهاي شركتي خودداري نموده خواهشمند است بررسي فرمائيد
  • س.م IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    3 0
    باسلام.اينجانب از پرسنل شركتي مشغول به كار به مدت 8سال در بانك كشاورزي ميباشم.كه تاكنون عليرغم پيگيري هاي مكرر به وضعيت استخدامي تبديل نشده ام.و بانك كشاورزي با اعلام وضعيت ما تحت عنوان نيروهاي حجمي تاكنون نسبت به هرگونه اقدامي سرباز زده است.خواهشمند است اين بار به صورت كاملا جددددددددددددي پيگيري نماييد.
  • م IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    3 0
    باسلام.اينجانب مدت10سال است كه درقسمت اداري بانك كشاورزي بصورت تمام وقت وتحت عنوان نيروي شركتي مشغول انجام وظيفه وخدمت رساني به مشتريان بانك كشاورزي مي باشم وعلي رغم مصوبات متعدد هيئت محترم وزيران بانك كشاورزي با عناوين مختلف ازجمله نيروهاي قرارداد حجمي به ناحق ازتبديل وضعيت نيروهاي شركتي خودداري نموده وحقوق حقه اينگونه نيروها رابه راحتي پايمال نموده خواهشمند است رسيدگي نماييد.باتشكر
  • پ. IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    2 0
    باسلام.ضمن تشكرازمسولين محترم پايگاه خبري قدس انلاين وهمچنين باتشكرازجناب اقاي حبيب اله مهري مديركل روابط عمومي معاونت توسعه مديريت وسرمايه انساني رئيس جمهوربه سبب پيگري مشكلي بزرگ به نام نيروهاي شركتي مشغول به كار درارگانهاي دولتي كه باگذرزمان درحال بزرگ وبزرگتر شدن مي باشد لطفا به مسئولين بانك كشاورزي ياداورشويدكه اگر ذره اي براي انسانيت ارزش قائل مي باشند نسبت به تبديل وضعيت نيروهاي شركتي اقدام نمايند.
  • ح.ن IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    2 0
    با سلام و تشكر مدت ده سال در بانك كشاورزي فارس مشغول كار در بخش اداري ميباشم و متاسفانه عليرغم پيگيري هاي مكرر و انجام مصاحبات متعدد كه عملا سوري و بي نتيجه بوده است هنوز كاري براي تعيين تكليف نيروهاي شركت انجام نشده است. لطفا پيگيري فرماييد.
  • شاهین IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    2 0
    باسلام و تشکر از تمامی کسانیکه با حمایت از اقشار پر کار وکم درآمد جامعه دعای خیر عده کسیری از خانوادهها را بهمراه دارند از پرسنل قرارداد معین واحد فنی شرکت فرودگاههای کشور هستم با مدرک فوق دیپلم گویا قرار شده پس از اتمام قرارداد پایان 93 دوباره شرکتی شویم لطفا به داد ما برسید
  • سهراب IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    1 0
    لطفا به فکر نیروهای شرکتی باشید
  • ف.س IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    ﺑﺎﺳﻠﺎﻡ .ﺑﻌﺪﺍﺯﻛﺬﺷﺘﻪ ﺟﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺧﺪﻣﺖ ﺩﺭﺑﺎﻧﻚ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯﻯ ﻧﻤﻴﺪﺍﻧﻢ ﺟﻜﻮﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻯ ﺷﺮﻛﺘﻰ ﻭﺍﻡ ﺑﺪﻫﻨﺪ.ﺣﺎﻝ ﻛﻪ ﻟﻂﻒ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﻭﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺑﺰﺭﻙ ﺭﺍﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻴﺪﻫﻴﺪ .ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻫﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺿﻤﺎﻧﺖ ﺍﺯﺧﻮﺩ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻯ ﻭﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺯﻧﺠﻴﺮﺍﻯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺗﺸﻜﺮﺍﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ
  • محمود IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 1
    باعرض سلام خواهشمندم در مورد ابداران اب فاضلاب روستایی هم فکری کنیدتمام بار مسئولیت تامین اب روستاهها بر دوش ما ابداران است ولی متاسفانه اب فاضلاب ما را حتی جزو نیروهای خودهم محسوب نمی کندو حقوق و مزایا ما را هم از طریق شرکتهای واسطه ای ان هم با چند ماه تاخیر پرداخت می کند لذا ما ابداران اب فاضلاب عاجزانه خواهشمندیم در خصوص تغیر وضعیت ما هم فکری شود لازم به ذکر است که در بعضی از استانها این اتفاق افتاده مانند استان یزد و کرمان
  • ااز ترس بینام گفتم IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    1 0
    باعرض سلام خواهشمندیم بو دانشگاه تبریزم رسیده گی گنید حجم کار کردنتورا خدا رسیدگی کنید
  • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    سلام در موسسه رازی هستم که ۱۱سال است با مدرک لیسانس ولی چون رشته ام به آنجا نمی خورد بر نمی دارن به طور شرکتی مشغول کار هستم از آن مقام عالی تقاضا مندم اقذام فرمایید
  • ماهان IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    1 0
    سلام . نیروهای خدماتی آب و فاضلاب لرستان چه گناهی کردن که نه روز مرد بهشون دادن نه روز کارگر ، خداییش این از لحاظ اسلام و عدالت درسته . ولی به نیروهای رسمی که در کنار ما کار می کنن نفری 500000 هزار تومان دادن . این عدالت مدیر عامل آب و فاضلاب لرستان حقی که مردی و لیاقت روز مرد گرفتن رو داری . واقعاً تو چه جایگاهی هستی که همچین تصمیمی رو گرفتی ، جواب زن و بچه های ما رو که اگر اخرتی باشه چطور می خوای بدی.
  • مهدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1 2
    نیروی خدماتی بلا تکلیف در بیمارستان نمازی شیراز هستم نه مرخص درشتی داریم نه حقوق ثابتی مزایا بی بهره ایم چه کار باید بکنیم ممنون
  • محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    1 1
    باسلام وعرض خسته نباشید اینجانب تقریبا 6سال هستتشکراز ع که نیروی حراست فیزیکی دانشگاه حضرت معصومه قم هستم وهرساله منتظرقراردادی شدن هستیم که این امرباعث تضعیف روحیه بین همکاران شده است باتشکراز تلاشهای دلسوزانه شما
  • ناشناس و بدبخت و سرگردان در شهرداری IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    1 1
    آیا کسی بفکر بدبختهای قراردادی هست با سیزده سال سابقه کار هنوز معلوم نیست چه کارام شاید بعد از مرگ بفکرمابیفتندسازمان شهرداریها بفکر قراردادی های شهرداریها باشیدفرق من با رسمی چه هست من به تنهایی قادرم چندواحد را بچرخانم ولی رسمی میگه من رسمی آیا در گذشته مگر تکلیف آنها مشخص نشدو رسمی شدند حتی بدون آزمون آمده بودند و اکثر فاقد مدرک دانشگاهی بودند در زمان احمدی نژاد رسمی شدندو اینها مربوط به سالهای 79بودند که بدون آزمون آمدند و رسمی شدند ولی ما سال 81آمدیم و دارای تحصیلات دانشگاهی ولی کسی هم به ما توجه نمی کند ما با آنها هیچ فرقی نداریم بلکه از لحاظ کاری ازآنها سریم منتظر عدالت سازمان شهرداریها و ریاست جمهورهستیم
  • منصوری IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    با سلام ، اینجانب از نیروهای شرکتی اداره پست لرستان هستم که 4 ماه است به عنوان متصدی صدور کارت ملی هوشمند فعالیت دارم متاسفانه این شرکت حتی بیمه هم برای ما واریز نمیکنه و طبق قرار داد ما باید کار صدور کارت و انجام میدادیم اما الان عکاس و آب داری اداره هم شدیم ......
  • فرزانه فلاح IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    باسلام شوهر من ده سال سابقه در اداره اب دارد حین کار لیسانس خود را گرفت به امید رسمی شدن ایا امیدی هست به رسمی شدن
  • بچهای واحد حمل زباله کرمان منطقه .2 IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 1
    سلام وخسته نباشید خدمت بچهای قدس .ما بچهای واحد جمع اوری زباله شهرداری کرمان منطقه دو بعد از چند سال شرکتی بودن مارا مستقیم قرار دادی نمیکنن الان سه ماه به ما حقوق ندارن شما را به خداوند قسم میدم ادرس دفتر ما کرمان انتهای خیابان 24اذر ساعت 9شب بیاید یک گزارش بگیرید ببیند این کارگرا چه واضعیتی دارند وقتی رفتم پیش شهر دار میگه شرکت همیار شهرداری حقوق نمیدن بعد میگن ما میخواهیم زباله کل کرمان خصوصی کنیم اخه چنتا از بچها دیپلم حتی بالاتر و شش هفت سال سا بقه بیمه هستند پیس حراست مبشری رفتیم تو را بخدا حق ما کار گران زباله کرمان را شما بگیرید
  • شهرداری کرمان نیروهای شرکتی حمل زباله IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    سلام ما با چند سال سابقه هنوز داریم شرکتی کار میکنیم حدود سه ماه حقوق ندادن هنوز میخواهد شهرداری کرمان نیروی زباله به بخش خصوصی بده اگر میخواهد این کار رو کنید حداقل از پنج سال سابقه به بالا را رسمی کنید
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    1 0
    سلام .یه نفر به داد ما برسه من با مدرک دکترا تو شهرداری به صورت قرارداد کارمعین ماهی 1500 تومن کار میکنم. این انصاف|؟؟؟
  • مسعود IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    اقای رییس جمهور خواهش میکنم دست این شرکتهای واسطه رو از سر نیروهای زحمتکش شرکتی قطع کنین چون نیروهای شرکتی کار میکنن ودولت حقوق شون بجای اینکه مستقیم به خود نیروها بده ,به این شرکتها میده واونها هم تقریبا نیمی از حق یه نیروی زحمتکش بی رحمانه بر میدارن وپوا ناچیزی رو میدن ما که اسممون هم شده نیروی شرکتی وبه خاطر همین اسم هر چی بدبختی که هست سر نیروی شرکتی میارن خواهش میکنیم در این دولت امید ,امیدی هم برای نیروهای شرکتی بشید
  • علی قربانی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 1
    باسلام خدمت مسوولین و رییس جمهور محترم.بنده از مازندران میگویم ما نیروهای شرکتی چه گناهی کردیم که کار میکنیم ولی پولمونو کسه دیگه باید بگیرد چرا کامل نمیدهن به ما.یعنی چی نیروی شرکتی.ما همه زن و بچه داریم ی خورده به فکر ما باشید دولت ما قانون دارد بقران دیگه خسته شدیم از این بی عدالتی.ما ازشما میخواهیم لطفا به داد مردم برسید ماهم دوست داریم حقمونونو درست بدهن چرا باید شرکت باشد چرا قرارداد نمیبندن خود ادارات.ممنونم خواهشن رسیدگی کنید
  • جمعی از نیروهای شرکتی شهرداری کرمان IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    سلام وخسته نباشید خدمت رسانه قدس ما نیروی شرکتی شهرداری کرمان تنظیفذزباله همه حدود سه ماه حقوق شرکتهایی وابسطه وسازمان همیار شهرداری کرمان حقوق نمیدن ما نیروهای شرکتی شهرداری کرمان خرج زن بچهای مان چه بدیدم بخدا پول کرایه خانه نداریم بخدا چهارروز نان خشک خیس میکنیم میخوریم بخدا سوگند پول شام نهار نداریم از شما مسولین محترم عاجزانه میخواهیم حداقل سابقه 5سال به بالای قراردادی یا رسمی کنند دست واسطهای پول ما را ندهند
  • نیروی شرکتی شهرداری کرمان IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    با عرص سلام ایا ما نیروهای شرکتی برای شهرداری کرمان کارمیکنیم سابقه کار 5سال به بالا و مدرک دیپلم رسمی میشویم از شما مسوال محترم عاجزانه از شما میخواهیم به شهرداری تذکر بدهید چرا به تعهدات خود عمل نمکند با کمال تشکر نیرو گرسنه شهرداری شرکتی کرمان با کمال تشکر بچهای تنطیف زباله کرمان
  • گروهی از کارگران واحد زباله شهرداری کرمان منطقه دو IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    1 0
    با عرض سلام وخسته نباشید ما کارگران شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله منطقه دو از شما رسانه ملی عاجزانه التماس میکنیم درخواست مارا به مسولین زیر ارجاع دهید ما کارگران شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله حدود چند سال سابقه کار هنوزبصورت شرکتی مشغول کار صادقانه هستم ولی شهرداری کرمان واحد زباله حق و حقوق ما را نقض کرده است همینجور خودتان اطلاع دارید طبق ماده 32خدمات کشوری نیرو شرکتی در حال کار بوده وهستند شهرداری میبایست همه انهارا قرار مستقیم 1ساله یا رسمی نماید اما شهرداری کرمان واحد زباله حق و حقوق تمام کارگران را زیر پای گذاشته و توجه به ماده 32نمیکند شما را به خداوند قسم میدم بازرس بفرستید دفتر تنظیف 4 منطقه و از خود کارگران ساعت 9شب گزارش تهیه کنید و برسی کنید و دستور تغییر وضعیت تمام این نیروهای شرکتی زحمتکش واحد زباله را به شهرداری ارجاع دهید ما چند سال بدبختی مشده ایم و گرسنه به زن و فرزندا
  • کارگران شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    ایا کسی واقعا هست صدای ما قشر ضعیف کارگر شهرداری کرمان واحد زباله را بشنود ودست یاری بسوی ما بگیرد اقایان مسولین مسلمانان ما کارگران شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله بعداز چندسال هنوز بصورت شرکتی داریم کار میکنیم وشهرداری کرمان ححقوق ما را چند ما چند ماه نمیدهد و ما ا تغییر وضعیت نمیکنند حداقل نیروهای شرکتی سابقه کار بالای پنچ سال ومدرک دیپلم را قرار داد مستقیم ببندد کمال تشکر از شما رسانه ملی
  • کارگر بدبخت شرکتی شهرداری کرمان IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام خدمت شما دوستان کارگران شرکتی این قشرضعیف وزحمت کش ماخیلی سالها گذشت از این شرکت به ان شرکت به امید روزی قرار داد مستقیم ببندد ایستادیم وکارگردیم روز به روز ماه به ماه سال به سال صاحب بچه اول شده ایم خوشحال با هرچی ستی داشتیم گاهی یک شهروند با یک سلام و خسته نباشید خستگی از وجودمان میرفت بیرون به امید روزی حقوق عقب مانده ما کارگران شرکتی شهرداری کرمان دیگر بدست این واسطه‌های ندهند با تمام مشکلات خرج خنه وزن بچه رفتیم دباره دنبال تحصیلی کلاس پنجم کجا دیپلم کجا رفتیم به هر بددبختی بود سرما گرما زن بچه گرسنه رفتیم درس خوندیم 12کلاسمون کامل کرده ایم به امید روزی شهرداری کرمان با مدرک دیپلم و سابقه کار با ما قرارداد مستقیم ببندد کجا رفت ان همه امید خدا پدر مادر شهردار قبلی جناب اقای مهندسسیف اللهی را خدا وند بیامرزد واقعا مرد اقای بود هم فکر ما کارگران بود هم فکر مردم وشهر اقا
  • گروهی از کارگران شرکتی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام به همه شما دوستان زحمتکش نیروهای شرکتی شهرداری کرمان واحد زباله و تنظیف و اجراییات و اسفالت وفضای سبزووو..ما گروهی از کارگران امده ایم از شهردار قدیمی واسبق شهرداری کرمان جناب اقای مهندس ابوالقاسم سیف الهی تشکر کنیم واقعا مرد دانا و خردمندی بود هم به فکر ما کارگران بود هم فکر شهر ومردم شهرستان کرمان ای مرد هر جا هستی بقول قدیمی ترها یک نان میگذا ید صد نان بر دارید.خدا خیرت دهد واقعا شهردار خوبی برای مردم کرمان و ما قشر کارگران شرکتی بودید خداوند هم این دنیا خیرت دهد هم ان دنیا اقای مهندس ابوالقاسم سیف الهی ایا از وضعیت نیروهای شرکتی قدیمی خود خبر داری مطمن هستیم که داری اما دست شما از چاره کوتاه است همینقدر به فکر ما نیروهای شرکتی زحمتکش واحد زباله وتنظیف و اجراییات و فضای سبز هستید ممنونیم تمام تمام بچها از شما تشکر وخسته نباشید میکنند ای دلاور ای بزرگ مرد
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام وخسته نباشید.ماکارگران شهرداری ورامین مدت 15سال است که به صورت شرکتی مشغول به کارهستیم وحق وحقوقمان پایمال شده است.خواهشمنداست رسیدگی فرمایید.باتشکر
  • رحمان شاولی ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام بنده ۸سال پیش دراداره ورزش وجوانان کارگربودم وخودم ۴سال بیمه ریختم بعد به اداره تبلیغات اسلامی به عنوان نیروی خدماتی شرکتی به مدت ۸سال واندی دارم خدمت میکنم به امید اینکه استخدام شوم .اکنون مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان مارواخراج کرد والان درآغاز سال نو۱۴۰۱ من روبیکار کردن .ایامیتونم به جایی شکایت یا دادخواهی کنم ؟ممنون میشم که راهنماییم کنید.آیا استخدام نیروهای شرکتی شامل من هم میشود؟
  • ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام خسته نباشین آیا کنتور نویس های اداره آب هم شامل این قانون می شوند که برای پیمانکارهایی که با اداره قرارداد می بنند وطبق قانون کار با نیرو هاشون قرار داد یه سال می بنندوهر سال ترس اینو دارن تعدیل نیرو کنندواز کار بیکار شن باتوجه به اینکه نیروی متخصصن ودارای مدرک تحصیلی کارشناسی عمران....