جمعی از مجاهدان و مجروحان جنگی ارتش یمن ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی از فرصت ایجاد شده برای تجدید قوای روحی بهره مند شدند.

 تشرف مجاهدان و مجروحان یمنی به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در تشرف جمعی از مجاهدان و مجروحان جنگی ارتش سوریه و یمن به حرم مطهر رضوی، این رزمندگان ضمن بهره مندی از فضای ملکوتی و معنوی بارگاه منور رضوی، از برنامه های فرهنگی که در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی توسط مدیریت زائران غیر ایرانی تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.
«صالح هادی سرحان» یکی از مجروحان جنگ نابرابر رژیم آل سعود با یمن است که هدف از این تشرف را زیارت بارگاه منور رضوی و توسل به این امام همام برای مقابله با گروه های تکفیری و نابودی آن‌ها عنوان کرد و گفت: خداوند را سپاسگزاریم که زیارت را فرصتی برای پیوند روحی و معنوی با این امام همام قرار داد.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار توفیق زیارت مرقد مطهر حضرت رضا(ع) نصیبش شده است، عنوان کرد: زیارت اهل بیت(ع) به ویژه زیارت امام رضا(ع) برکات و آثار بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی دارد که امیدواریم این برکات برای ملت مظلوم یمن پیروزی و شفای تمام مجروحان و بیمارانی که رژیم کودک کش آل سعود به آن‌ها رحم نکردند، باشد.
سرحان ادامه داد: متاسفانه در چند ماه اخیر حملات هوایی زیادی به مناطق غیر نظامی انجام گرفته که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی زن و کودک شده است.
وی افزود: عربستان تلاش دارد تا وهابیت را در یمن گسترش دهد، ولی با مقاومت این مردم در برابر نشر اندیشه های تکفیری و وهابیت مواجه شده است.
این مجاهد یمنی اظهار کرد: ملت حق‌طلب و دیندار یمن هرگز به خواسته‌های این رژیم غاصب تن نخواهد داد و این جنگ و تجاوزی است که عربستان آغازگر آن بوده و ما برای دفاع از میهن و شکست دشمن تا پای جان ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.
سرحان پیروزی را مهمترین خواسته و آرزوی خود عنوان و اضافه کرد: امیدواریم درمان ما در اینجا با موفقیت انجام شود و با توان و نیروی مضاعف بتوانیم برای دفاع به میهن بازگردیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.