رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: احتمال دارد اصلاح‌طلبان در روزهای آینده وارد مذاکره شوند که عارف از ریاست مجلس کناره‌گیری کند و ریاست مجلس از اصولگرایان باشد و نواب رئیس نیز از اصلاح‌طلبان انتخاب شوند.

احتمال ارائه طرح تعاملی رئیس اصولگرا و نایب رئیس اصلاح‌طلب وجود دارد/ روحانی سال ۹۶ گزینه اصلاح‌طلبان نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، سیدناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص انتخاب ریاست مجلس اظهار کرد: اصلاح‌طلبان طی جلساتی در حال بررسی  و رایزنی هستند و در واقع خودشان را محک می‌زنند که ببینند چقدر طرفدار دارند.

وی افزود: محمدرضا عارف به طور جدی پیگیر در دست گرفتن ریاست مجلس است و در جلساتی که برگزار می‌کنند به دنبال این مسئله هستند که تعداد طرفداران خود را بدانند و تا الان هم جلساتی که برگزار کردند مشخص کرده است تعداد به حدی نبوده که وی بتواند با رأی این افراد ریاست مجلس را به عهده بگیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این افراد ببینند که در ریاست مجلس رأی ندارند، احتمال دارد که در روزهای آینده وارد مذاکره شوند که عارف از ریاست مجلس کناره‌گیری کند و ریاست مجلس از اصولگرایان باشد و نواب رئیس نیز از اصلاح‌طلبان انتخاب شوند.

موسوی لارگانی با تأکید بر اینکه تعدادی از نمایندگان اصولگرا به هیچ وجه در مورد انتخاب نواب رئیس به اصلاح‌طلبان رأی نخواهند داد، اضافه کرد: اصلاح‌طلبان اگر بدانند که قدرت رأی‌آوری دارند، به هیچ وجه حاضر نیستند از ریاست مجلس و موضع خودشان در این موضوع کناره‌گیری کنند.

وی ادامه داد: براساس جلساتی که برگزار شده است تعداد اصولگرایان و کسانی که مستقل هستند و متمایل به فراکسیون فراگیر هستند نیز بیشتر است.

*طرح عبور از روحانی به دلیل نارضایتی مردم و کاهش اقبال عمومی به دولت

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده از سوی برخی از اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی مطرح می‌شود، گفت: برداشت بنده از این مسئله براساس جوی که در کشور حاکم شده این است که مردم از دولت رضایت‌مندی ندارند.

موسوی لارگانی افزود: سه سال از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و موفقیت چندانی نه در مباحث اقتصادی و نه در مباحث کنترل تورم که یکی از ادعاهای دولت بود، صورت نگرفته است؛ وقتی وضعیت معیشتی مردم هر روز تنگ‌تر شده و هر چه پیش رفته‌ایم وضعیت بدتر شده است، مردم از دولت رضایت‌مندی ندارند.

وی تصریح کرد: براساس همین سفرهای استانی رئیس‌جمهور، میزان اقبال به دولت را محک می‌زنند که در این سفرها استقبال جدی که باید انجام می‌شد، صورت نگرفته است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد برخی از اصلاح‌طلبان تندرو پروژه عبور از روحانی را مطرح می‌کنند، این افراد از ابتدا با روحانی و دولت روحانی کنار نیامده و با وجود اینکه گزینه آن‌ها انصراف داد نتوانستند به خواسته خودشان برسند؛ احتمالاً اصلاح‌طلبان با وجود روحانی گزینه دیگری را برای ریاست جمهوری در نظر بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.