مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هرگز به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم و بیشتر به خاطر رویانیان و هواداران این کار را کردم.

اولین مصاحبه کریم انصاری فرد پس از پرسپولیسی شدن

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هرگز به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم و بیشتر به خاطر رویانیان و هواداران این کار را کردم.
کریم انصاری فرد پس از عقد قرارداد داخلی با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم قسمت من این شد که پس از چند سال بالاخره قرمزپوش شوم. پرسپولیس تیم بزرگی است که هر بازیکنی دوست دارد عضو این تیم شود.

وی افزود: در شب عید مبعث قرمزپوش شدم و امیدوارم در این عید و امضای قرارداد با پرسپولیس روزهای خوبی را برای این تیم به ارمغان بیاورم و به تک تک هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که برای این تیم کم نمی‌گذارم.

انصاری فرد خاطرنشان کرد:‌ در چند سال گذشته بارها در آستانه پرسپولیسی شدن بودم اما بنا بر دلایلی این اتفاق نیافتاد. حالا می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم خوب در دو جام انجام بدهم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا به خاطر پول به پرسپولیس پیوست، گفت: خیر، هرگز اینطور نیست. به شما گفتم چند سالی بود که در آستانه پرسپولیسی شدن بودم و قرارداد من با پرسپولیس ربطی به پول ندارد. برخورد خوب رویانیان و بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس دلیل اصلی من بود. خدا را شکر می‌کنم آنقدر به من عزت داده که در چند سال گذشته آنقدر خوب بوده‌ام که تیم‌های زیادی به دنبال من بوده‌اند. من اهل بازارگرمی نیستم و همیشه سعی می‌کنم در موقعی مناسب بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

وی افزود: قرارداد من دو ساله است و در زمین فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، مطمئن باشید تلاشم را بیشتر می‌کنم تا با کمک همه بازیکنان پرسپولیس این تیم را در دو جام موفق کنیم.

انصاری فرد خطاب به مدیران سایپا نیز گفت: حدود 6 سال در سایپا توپ زدم از آقای پوستین‌دوز، حیدری و کوشا سپاسگزارم که برای من زحمات زیادی کشیدند. از امروز به بعد ماموریت من با پیراهن پرسپولیس است تا انشاءالله بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم انجام دهم. مطمئن باشید

انصاری در جواب سؤالی که چرا با استقلالی‌ها صحبت کردی و سپس پرسپولیسی شدی، گفت: من پیشنهادهای زیادی داشتم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که قرمزپوش شوم. همانطور که گفتم خدا آنقدر به من عزت داده تا مورد توجه تیم‌های زیادی باشم اما در این شرایط سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم که پرسپولیسی شدم.

انصاری فرد در پایان ضمن تشکر از محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گفت: رویانیان تلاش زیادی کرد تا من به پرسپولیس بیایم. به نگاه او علاقه زیادی دارم و امیدوارم جواب محبت‌های او را بدهم. بازی‌های خوب، گلزنی و بدست آوردن دل مسئولان باشگاه و مخصوصا هواداران خونگرم این تیم برای من در اولویت است تا انشاءالله بتوانم هم زمان در پرسپولیس و تیم ملی درخشش داشته باشم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    3 4
    خوش اومدي.....دمت گرم سردار...بهترين مدير عامل تاريخ پرسپوليسي..امسال ديگه سال پرسپوليس..فقط جاي خلعتبري خاليه سردار دوستت داريم
  • س IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    4 3
    خودتي پولکي تازه لياقت پوشيدن پيرهن استقلال رونداري لياقتت همون لنگي بودنته
  • zahra IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    4 3
    عاشق نگاه رويانيان نبودي عاشق پول باشگاه بودي
  • مسلم و جواد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    1 2
    خيلي بي معرفتي چرا رفتي پرسپوليس ديگه دوست ندارم