قدس آنلاین- قاآنی- در بسته خبری امروز می توانید مطالبی در خصوص ترویج و تبلیغ ادیان خاص در تفرجگاه‌های تهران و چاپ نقشه ای با نام تحریف شده از" خلیج فارس"در یک هفته نامه و...را مطالعه کنید.

ازدرخواست دردسر ساز مربی پرتغالی تاتبلیغ ادیان خاص در تفرجگاههای تهران و عدم اعتماد به شماره093032610888

ترویج و تبلیغ ادیان خاص در تفرجگاه‌های تهران!
برخی گروه‌ها در سطح تفرجگاه‌های تهران به تبلیغ و جذب جوانان با عنوان برگزاری جشنی خاص اقدام می‌کنند.این گروه ها سعی می کنند با حضور در اماکن تفریحی اقدام به جذب جوانان و دختران دانشجو کرده و با اجرای برنامه های تفریحی خاص! آنها را به سمت خود بکشانند. بنا بر این گزارش، در این میان فعالیت گروه های دینی - ملی پررنگ تر به نظر می رسد؛ این گروه ها با استفاده از جاذبه های کاذب ایرانیگری برای ادیان خود جوانان را جذب می کنند.
در تازه ترین اقدام این گروه ها مشاهده شده است که افرادی به عنوان برگزاری «جشن تیرگان» در تفرجگاه های شمال تهران، اقدام به پخش برگه هایی با موضوع «جشن تیرگان» در میان جوانان کرده و آنها را به اجرای این مراسم دعوت می کنند.
به شماره 093032610888 اعتماد نکنید
فرمانده انتظامی استان گیلان با تشریح شگرد جدید کلاهبرداری تلفنی از مردم خواست فریب این کلاهبرداران را نخورند.
، ابراهیم قائد رحمتی در این باره گفت: برابر اطلاعات مردمی از طریق شماره همراه 093032610888 با شهروندان تماس گرفته می‌شود و اظهار می‌دارد که شما برنده جایزه سکه طلا شدید و از طریق شرکت پیام گستر قرار است، سکه و طلا برای شما ارسال شود.
وی گفت: در این شگرد از مخاطب درخواست شده که مبلغ 29 هزار تومان وجه نقد به شماره حساب 0215154955001 مربوط به شرکت در بانک ملی واریز کند و سپس شماره فیش واریزی را به شرکت اعلام تا جایزه طلا به در منزل ارسال شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی مشخص شد، این شماره حساب متعلق به شرکت «پیام گسترستاره» در استان تهران با کد 021 به شماره‌های 44720550 – 44732035 است اما فردی در محل کار جوابگو نیست و شماره حساب اعلامی از بانک ملی استعلام روزانه مبلغ قابل توجهی وجه نقد از اقصی نقاط کشور به این حساب واریز می‌شود از شهروندان خواست برای جلوگیری و پیشگیری از این نوع کلاهبرداری و برای عدم توسعه و فعالیت آن به این‌گونه تماس‌ها اعتماد نکنند.
رکورد جعل مقالات علمی شکسته شد!
یک محقق ژاپنی رکورد جعل مقالات علمی را با 172 عنوان مقاله منتسب به خود طی 19 سال شکست. دکتر یوشیتاکا فوجی، متخصص بیهوشی دانشگاه توهو از انتشارات گسترده‌ای در حوزه بیهوشی برخوردار است که پس از بررسی‌های یک سایت نظارتی مشخص شد وی تلاش تحقیقاتی چندانی برای تهیه این مقالات از خود به عمل نیاورده است.در این بررسی از 212 مقاله منتسب به این محقق تنها در مورد سه مقاله نشانه‌های واضحی از داده‌های پشتیبان شناسایی شده و حداقل 172 مورد از مقالات فوجی کاملا بر مبنای اطلاعات ساختگی بوده‌اند.
در صورتیکه تمام مقالات جعلی فوجی بازگردانده شوند، وی رکورددار بیشترین تعداد مقاله مرجوع تاکنون را به خود اختصاص خواهد داد که دو برابر موارد پیشین است.
مهریه برای بازیکن فوتبال دردسر ساز شد
چندی پیش یکی از تیم های اصفهانی که برای برپایی اردو از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به آنکارا سفر نمود با یک مشکل عمده در خروج یکی از بازیکنان اش روبرو گردید.طبق شنیده ها همسر یکی از بازیکنان که اتفاقاً از نفرات تازه وارد می باشد،از همسرش طلب کلیه ی مهریه اش را نمود که به دلیل عدم تمکن مالی بازیکن مورد اشاره و عدم پرداخت مبلغ کل مهریه، خانواده ی همسر این بازیکن با طرح شکایتی در دادگاهی در تهران علیه این بازیکن خوش اخلاق درخواست پرداخت مهریه کرد.دادگاه نیز وی را به پرداخت مهریه ی عندالمطالبه به همسرش و ممنوع الخروج نمودن وی محکوم کرد.مسولین تیم اصفهانی به هنگام سفر به ترکیه از این موضوع خبردار شده و نتوانستند بازیکن مورد نظر را به ترکیه ببرند.
درخواست های دردسر ساز مربی پرتغالی
گفته می شود مانوئل پرتغالی در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس تهران به خاطر کمبود برخی امکانات به شدت ناراحت است. به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این مربی 63 ساله در هتل استقلال اسکان یافته بود در اولین شب حضورش ساعت سه بامداد از مسئولان هتل خواست که او را به استخر هتل راهنمایی کنند که با پاسخ منفی مسئولان هتل مواجه شد همین عامل عصبانیت مانوئل را در پی داشت که گمان می کرد این جا همه چیز به وفق مراد سرمربی است این اولین درخواست درسرساز سرمربی اهل پرتغال بود که اجابت نشد و باید منتظر ماند و دید در ادامه چه می شود و پرسپولیس ها چه طور می توانند با این مربی 63 ساله خود کنار بیایند.
چاپ نقشه ای با نام تحریف شده از" خلیج فارس"در یک هفته نامه
حرکت دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در باز نشر نقشه ای با نام تحریف شده از " خلیج فارس" در حالی از نگاه تیز بین! مسئولین دستگاه های نظارتی چاپ و نشر وزارت ارشاد مخفی مانده است که این وزارتخانه می بایست سعی بیشتری در انجام وظایف محوله به خرج داده و از این گونه حرکتهای غیر حرفه ای جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش پایگاه 598، دو هفته نامه " کلبه سرگرمی " در حرکتی غیر حرفه ای، در شماره 186 خود به تاریخ نهم اردیبهشت 91 و در صفحه 62 خود اقدام به چاپ نقشه ای کرده است که در آن نام جعلی "خلیج ع ر ب ی" به جا نام "خلیج فارس" درج شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.