قدس- آنلاین:رییس ستاد هفته ناجا در خراسان شمالی از آزادسازی تمام خودروها و موتورسیکلت های متخلف توقیفی در این استان همزمان با هفته ناجا خبر داد. <BR>

تمام خودرو ها و موتور سیکلت های متخلف توقیفی آزاد می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ احمد قرایی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: براساس تصمیم پلیس راهور، رانندگان متخلف با در دست داشتن مدارک قانونی، می توانند نسبت به تحول وسایل نقلیه خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: به مناسبت هفته ناجا به مالکان موتورسیکلت و خودروهای متخلف توقیفی در میزان جرایم تخلفاتشان تخفیف داده می شود که دریافت نکردن حق توقفگاه یکی از مهم ترین تخفیف ها برای آزادسازی این وسایل نقلیه است.
وی افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی 124 عنوان برنامه در مرکز این استان اجرا می شود علاوه بر این در سطح شهرستان‌های استان نیز به تناوب برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت به اجرا درخواهد آمد.
وی با بیان اینکه شعار محوری هفته نیروی انتظامی امسال «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ماست» نام‌گذاری شده است، گفت: برنامه‌های این هفته از هشت تا 14 مهر در استان برگزار شده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر روز از این هفته برنامه‌های متنوع و متفاوتی برگزار خواهد شد.
قرایی برگزاری صبحگاه مشترک در محل ستاد فرماندهی انتظامی با حضور مسئولان استان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران و پرسنل نیروی انتظامی، اجرای مانورها توسط یگان ویژه در طول هفته در سطح استان، نشست خبری فرماندهی انتظامی و اعزام پلیس راهور، انتظامی و مواد مخدر به مدارس را از جمله برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی اعلام کرد.
وی اعزام کادر پزشکی و درمانی به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا برشمرد و گفت:‌ براساس هماهنگی با جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی، چهار گروه پزشکی و درمانی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
وی مهم ترین برنامه هفته ناجا را برپایی نمایشگاه فضای مجازی در مدارس راهنمایی و دبیرستان خراسان شمالی برای آشناسازی دانش آموزان با معضلات اجتماعی فضای مجازی برشمرد.
وی اجرای عملیات پلیسی در شهرستان‌ها، افتتاح ساختمان وظیفه عمومی، کلنگ‌زنی ساختمان انتظامی، اجرای یک نوبت آزمون استخدامی با ظرفیت 120 نفر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی با اشاره به شعار محوری هفته نیروی انتظامی با عنوان سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما است، گفت:‌ اساس رویکرد نیروی انتظامی جامعه محوری است که خوشبختانه با اجرای این سیاست به توفیقات زیادی نائل شده است.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در خراسان شمالی تاکید کرد: سرمایه اجتماعی بزرگ‌ترین سرمایه دستگاه‌ها بوده که می‌توانند با این رویکرد به اهداف خود نائل شوند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برخواسته از مردم بوده و خودش را از مردم و مردم را از خودش می‌داند، تصریح کرد: این نیرو همواره در پیشبرد مأموریت‌های خود از ظرفیت مردم استفاده می‌کند.
قرایی اظهار کرد: این در حالی است که در سایر کشورها پلیس از بطن جامعه نیست اما مردمی بودن پلیس کشور ما از ویژگی‌های آن است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه این اعتماد متقابل این قدر برجسته شده است که در صورت نبود این اعتماد هزینه‌های زیادی به نیروی انتظامی تحمیل می‌شود.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در خراسان شمالی گفت: کشورمان از سویی مواجه با تهدیدات سیاسی است لیکن خوشبختانه با این وجود جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور دنیا به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: با وجود آنکه نظام جمهوری اسلامی دارای دشمنان داخلی و خارجی بوده، امنیت بالایی در کشور برقرار است و مردم نیز از احساس امنیت خوبی برخوردار هستند که این مهم موجبات خرسندی رهبر معظم انقلاب را فراهم کرده است.
قرایی اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان پلیس جامعه‌محور در تمامی مأموریت‌های خود مردم را به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی اساس کار خود قرار داده است.
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.