مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

گلشیفته‌ فراهانی: تصویر من را در دو روز 40 میلیون نفر دیده‌اند

گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.
 *جام

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کيومرث IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
    11 8
    عجب افتخار بزرگي! ديده شدن بدن برهنه ات براي افتخاره؟ بيچاره تو انسانيت و افتخار رو در چي و کجا مي بيني؟ خدا همه ما رو هدايت کنه و به همه ما عقل بده انشالله!
  • آشنا IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    7 9
    گلشيفته به معناي کسي است که شيفت? گل است. اما بنظر ميرسد خانم گلشيفته بيشتر از اينکه شيفت? گل باشد شيفت? کثافت و .. است. پس بايد نام ايشان را از گلشيفته به ...شيفته تغيير داد. فردي که با افتخار چنين عکسي از خودش به نمايش گزارد بي شک اين بهترين لقب براي اوست. کاش اين زن مفلوک ميدانست که در روز جزا بخشي از گناه اين 40 ميليون به جهت ديدن عکسش بر ذم? وي خواهد بود. اگر خبر اين عکس و رؤيت آن توسط 40 ميليون صحت داشته باشد پس بدا بحال اين زن (اين نه زن است که ان است. بي ادبي و عدم رعايت عفت کلام مرا ببخشيد)
  • هان IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    12 7
    گلشيفته فراهني شخصا هميشه گفتم کارهاي شما به خوتان مربوط است اکنون هم ميگويم به گلشيفته که کارهاي ليلا حاتمي هم بخودش مربوط است، بهتر که شما از خودتان تنها حرف بزنيدو در کارهاي ديگران فضولي نکنيد ، ليلا حاتمي ثابت کرد که با حجاب هم ميشود اسکار برد کاري که شما با هزاران بار برهنه شدن بعيد ميدانم آن را انجام دهيد،
  • ايمان IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    1 0
    اگر با شيوه رفتار و زندگي ايشان مخالفيم و آن را ابتذال مي ناميم، آيا توهين کردن و ناسزا گفتن؟ بياييد از راه درست و عقلاني با اين قضيه برخورد کنيم آنگونه فرهنگ اسلامي و ايراني را شايسته است.