۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 109634

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از تحقق ۸۵ درصدی بودجه سال جاری این سازمان خبر داد و گفت: سود سهام عدالت به ۹۰۰ هزار مشمول پرداخت شده است و با مصوبه هیئت وزیران مقرر شد تا مشمولانی که طی سال های ۸۵ و ۸۶ موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده اند، با مراجعه به بانک‌های عامل سود خود را دریافت کنند.<BR>

سود سهام عدالت ۹۰۰ هزار نفر پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد رحیم احمدوند با اشاره به اینکه 85 درصد بودجه مصوب مجلس برای خصوصی سازی در سال جاری محقق شده است، گفت: بر اساس تصمیم مجلس، مقرر شد در سال جاری شش هزار و 500 میلیارد تومان نقد از محل خصوصی سازی به خزانه واریز شود که تا امروز با تحقق 85 درصد این مصوبه به هدف نزدیک شده ایم.

رئیس سازمان خصوصی سازی پیش بینی کرد تا پایان سال جاری کل این رقم به خزانه واریز شود و در مورد فروش بلوک فولاد خوزستان اظهارداشت: با فروش این بلوک، وجه دریافت شده از این محل به نهادهایی که دولت به آنها بدهی دارد، پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت سود سهام عدالت به 900 هزار مشمول خبر داد و گفت: با مصوبه هیات وزیران مقرر شد تا مشمولانی که طی سال های 85 و 86 موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده اند، با مراجعه به بانک‌های عامل سود خود را دریافت کنند.

احمدوند درباره عرضه سهام هلدینگ خلیج فارس نیز گفت: تمام پیگیری های لازم برای عرضه سهام این شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی در حال انجام است تا قبل از پایان سال، 5 درصد از سهام آن در بازار سرمایه عرضه شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزاقي IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    1 0
    باسلام به كدام بانك مراجعه كنند و مادر و پدر من نيز سهام عدالت دارند اما پدرم در قيد حيات نيست چگونه مي توانيم سود سهام عدالت آن را بگيرييم؟ تاكنون سودي دريافت نكرده اند ممنون مي شوم راهنمايي ام كنيد.