رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه امروز آخرین فرصت شورای رقابت برای تعیین فرمول قیمتگذاری خودرو است، گفت:در صورتی که شورای رقابت تا پایان امروز فرمول قیمتگذاری خودرو را ارائه نکند، فردا جلسه ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد و تصمیم گیری نهایی برای قیمت خودرو گرفته می شود.

قیمت خودرو فردا نهایی می شود

 به گزارش قدس آنلاین محمدعلی پورمختار در گفت وگو با  خانه ملت با اشاره به اینکه امروز آخرین فرصت شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمتگذاری خودرو است، تصریح کرد: اگر شورای رقابت فرمول تعیین دستورالعمل قیمت گذاری را ارائه ندهد فردا تصمیم نهایی در خصوص تعیین قیمت خودرو گرفته خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تا پایان وقت امروز منتظر دریافت فرمول قیمتگذاری خودرو از سوی شورای رقابت است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در صورتی که شورای رقابت تا پایان امروز فرمول قیمتگذاری خودروهای داخلی را ارائه نکند، فردا جلسه ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد و تصمیم گیری نهایی برای قیمت خودرو گرفته می شود.

لازم به ذکر است شورای رقابت که در اسفندماه سال گذشته دستوالعمل موقت قیمت گذاری خودرو را ارائه داده بود مقررشد دستورالعمل دائمی قیمت گذاری خودرو را تا پایان فروردین امسال ارائه دهد که امروز آخرین مهلت شورای رقابت برای تعیین این دستورالعمل است.

به گفته رئیس کمیسیون اصل 90 اگر این دستورالعمل امروز نهایی نشود، تصمیم نهایی برای تعیین قیمت خودروهای داخلی فردا با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته خواهد شد
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.