سرویس ورزش:کاپیتان تیم فوتبال پیام نیشابور گفت: در لرستان همه فوتبال خراسان را مسخره می کردند. وحید فارغ در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: وقتی برای انجام بازی به استان لرستان رفته بودیم، شرایطی برای تیم به وجود آمد که حتی مسؤولان حاضر در ورزشگاه به ما می خندیدند و فقط آبروی باشگاه و بازیکنان نبود که می رفت، بلکه در این اتفاق ها فوتبال خراسان مسخره شد.

از سفر 23 ساعته به لرستان تا حضور 2 دروازه بان در ترکیب تیم!



وی افزود: تیم برای بازی با اتوبوس راهی لرستان شد و 23 ساعت در راه بودیم و شب قبل از مسابقه به لرستان رسیدیم و حتی قبل از اعزام متوجه شدیم که عباس دهقانی سرمربی تیم استعفا داده و همراه ما نمی آید. فارغ اظهار کرد: یک ساعت قبل از بازی خبردار شدیم که تنها برای 11 نفر از بازیکنان کارت بازی صادر شده که 2 نفر از آنها نیز دروازه بان بودند و شریف مربی تیم، برای ارنج تیم دچار مشکل شده بود.
وی تأکید کرد: این در حالی است که در بازی اول نیز همین مشکل وجود داشت و مسؤولان تیم در فاصله 2هفته ای بین این 2 بازی فرصت داشتند تا این مشکل که ظاهرا مشکل عمده ای هم نبود، برطرف کنند ولی متأسفانه این کار انجام نشده بود.
وی ادامه داد: روی نیمکت تیم تنها عباس شریف و 2 بازیکن شامل یک دروازه بان و یکی از بازیکنان تیم جوانان که در دقیقه 60 وارد زمین شد، حاضر بودند؛ تیم ما امسال حتی یک سرپرست ندارد که هماهنگی ها را انجام دهد.
فارغ خاطر نشان کرد: قبل از شروع بازی نیز به دلیل نزدیکی رنگ لباس های 2 تیم، ما می بایست لباس دوم خود را می پوشیدیم ولی از آنجایی که لباس دوم نداریم لباس های تمرین را به تن کردیم و با شورت های لباس اصلی و جوراب هایی که شریف در لرستان برایمان خریده بود، به زمین مسابقه رفتیم. کاپیتان تیم پیام ادامه داد: از انتقال تیم به نیشابور تنها چیزی که دیده ایم تمرین و بازی بوده است. حداقل فصل پیش می دانستیم مسؤولان تیم چه کسانی هستند که اعتراض کنیم ولی امسال نه سرپرستی داریم و نه مدیری که بخواهیم مشکلاتمان را بگوییم. بازیکنان غیربومی در نیشابور برای اسکان دچار مشکل هستند و با خواهش و التماس باید برای یک شب جا تهیه کنند. وی تصریح کرد: اوضاع تیم روز به روز بدتر می شود و هیچ کس پاسخگو نیست.

شریف: خبر استعفای سرمربی را در اتوبوس دادم
عباس شریف مربی تیم فوتبال پیام که مسؤولیت فنی این تیم را در بازی با داتیس لرستان برعهده داشت درخصوص اتفاق هایی که برای پیام در این بازی افتاد گفت:در آخرین تمرینی که تا قبل از سفر به لرستان داشتیم عباس دهقانی سرمربی تیم با اعلام اینکه نمی خواهد دراین سفر همراه تیم باشد استعفای شفاهی خود را اعلام کرد و من به همراه 19 بازیکن در حالی سفرمان آغاز شد که مسافت طولانی مشهد تا خرم آباد را با اتوبوس پیمودیم و شب قبل از بازی به آنجا رسیدیم. موضوع استعفای آقای دهقانی را هم من در طول راه به بچه ها گفتم که آنها از شنیدن این خبر شوکه شده بودند.
وی در ادامه اظهار داشت: درحالی که ما با 19 بازیکن به خرم آباد سفر کردیم از این تعداد فقط کارت بازی 13 نفر با پیگیری شخص آقای صفایی برای بازی با داتیس حاضر شد و 6 نفر از بازیکنان اصلی که در ترکیب ما بودند کنار ماندند. از بین 13 بازیکنی هم که کارت داشتند 2 نفر دروازه بان بودند و 11 نفر دیگر بازیکن بودند و ما تنها توانستیم یک بازیکن را تعویض کنیم!
شریف همراهان و مربیان تیم را شامل 2 مربی و خودش بدون سرپرست عنوان کرد! و با اشاره به بازی تیمش برابر داتیس گفت: با وجودی که ما بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و حتی برای تعویض هم با مشکل رو به رو بودیم اما بازیکنان تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و گلی هم که از دریافت کردیم از روی نقطه پنالتی بود.
وی همچنین افزود: با شناختی که بازیکنان تیم دارم مطمئنم که اگر حمایت لازم از پیام بشود این تیم توانایی صعود به لیگ یک را دارد فقط باید مسؤولان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

صفایی: ظلم است برای لیگ دسته دوم پول هواپیما بدهیم!
مالک باشگاه پیام گفت: به استان های مختلف با اتوبوس سفر خواهیم کرد و ظلم است برای لیگ دسته دوم پول هواپیما بدهیم.
محمود صفایی در گفتگو با فارس در مورد شرایط تیم فوتبال پیام نیشابور عنوان کرد: چند جلسه در نیشابور تمرین کردیم، اما پس از آن به مشهد آمدیم و تمرینات خود را در این شهر دنبال می کنیم. مشکل خاصی وجود ندارد و می توانیم بار دیگر به نیشابور بازگردیم.
وی درباره مشکلات مالی و تعلیق این تیم اظهار داشت: به فدراسیون رفتم و با مسؤولان صحبت کردم و از آنها برای برطرف کردن مشکلات مهلت گرفتم. همچنین در جلسه ای که با داوری، مدیرکل تربیت بدنی استان خراسان، حسینی و نماینده استان نیشابور برگزار کردیم مقرر شد در روزهای آینده به حساب باشگاه پولی واریز و درصدی از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شود.
مالک باشگاه پیام درباره استعفای عباس دهقان از سرمربیگری این تیم تصریح کرد: دهقان با تیم به لرستان نرفت، اما روز گذشته من با او صحبت کردم و قرار شد با وی حرف بزنم و تصمیم نهایی گرفته شود.
صفایی در خصوص اینکه کاپیتان تیم اعلام کرده یک ساعت قبل از آغاز بازی فقط برای یازده بازیکن کارت صادر شده؛ یادآور شد: پیش از آغاز بازی خودم به فدراسیون رفتم و کارت بازی تمام بازیکنان صادر شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت. شاید این کارت ها دیر به دست تیم رسیده است و نتوانستند از بازیکنان استفاده کنند.
وی در مورد سفر بازیکنان با اتوبوس گفت: نمی توانیم در لیگ دسته دوم هزینه هواپیما پرداخت کنیم. در دو سال حضور خود بیش از 150 میلیون پول هواپیما داده ایم و واقعا ظلم است که در لیگ دسته دوم نیز چنین پولی پرداخت شود. تمام سفرهای ما با اتوبوس خواهد بود و بازیکنان باید با این شرایط بسازنند. مالک باشگاه پیام در پایان از حضور سرپرست تیم از هفته آینده خبر داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.