پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - سعید کوشافر:این هفته نیز بادستی پر از خبرهای خواندنی سراغ شما امدیم , خبرهایی ازجمله نقش شستا در گزینه وزارت کار،تاثیر تحریم برمرگ کوهنوردان ایرانی , ترویج بی حجابی دریک خبرگزاری دولتی, الاغها علیه ارتش امریکا،پشت پرده دیدار استقلالی ها با هاشمی رفسنجانی و دعوت از افشاگر امریکایی برای سفر به ایران...

از جنجال عکس کروبی و روشدن جدید ترین سند استقلال بودن رویانیان تا کارکردن احمدی نژاد درکنار هاشمی  و اظهارات جنجالی شیخ سلفی درباره زنان!

***هدیه آیت الله خامنه ای برای عروسی مهدی هاشمی
کتاب خاطرات سال 69 آیت الله هاشمی رفسنجانی سرانجام از زیر مراحل مجوز ارشاد گذشت و با عنوان «اعتدال و پیروزی» به چاپ رسیده است.
یکی از نکات جالب درج شده در این کتاب، تشریح ازدواج مهدی هاشمی رفسنجانی و عقد او در حضور رهبر انقلاب است.
در این کتاب تصویر صفحه اول قرآن اهدایی آیت الله خامنه ای به مهدی هاشمی نیز ارائه شده، اما نکته جالب این که در همان روز رهبر انقلاب وقتی احساس کرده اند عبای هاشمی خوب نیست، یک عبای حاشیه دار به او هدیه داده اند.
هاشمی در خاطره مربوط به 20 تیر 69 می نویسد:
بنا به گزارش آینده؛ امروز عید سعید غدیر است. صبح به دفترم رفتم. جمعى از اعضاى خانواده و بستگان براى شرکت در مراسم عقد ازدواج مهدى و فرشته، در دفترم جمع شدند. قرار بود تعداد کمترى بیایند، ولى عده زیادى، از خانواده خودمان و عروس و خانواده مرعشى آمدند.
دسته جمعى به منزل آیت الله خامنه اى رفتیم؛ جلسه گرمى بود. یاسر فیلم بردارى مى کرد. حسین آقا مرعشى،[دایی داماد]، شعرى خواند. آیت الله خامنه اى، مقدارى مهدى و فرشته را نصیحت کردند. با هم خطبه عقد را خواندیم. قرآنى به زوجین هدیه دادند و عبارت خوبى نوشتند. عیدى هم به حضّار دادند.
همراهان رفتند و من و آقاى خامنه اى ماندیم و دربارة امور جارى کشور و کارشکنى هاى مخالفان صحبت کردیم. با هم به حسینیه براى مراسم[عید غدیر]رفتیم؛ چون عباى خوبى نپوشیده بودم، رهبرى یک عباى خوبِ خاشیه به من دادند. من هم امروز صبح، یک عباى خاشیه به آشیخ محمد[هاشمیان] داده بودم که عباى خوبى نداشت. در مراسم، از سوى حضار تبریک گفتم و آقاى خامنه اى صحبت طولانى داشتند.

***گمانه‌هایی درباره آینده احمدی نژاد

*شنیده شد که احتمال تشکیل حزب از سوی دولتی‌ها اما منتفی نیست چرا که مدتی پس از انتخابات زمزمه‌های تشکیل بنیاد بهار بر سر زبان‌ها افتاد هر چند که اسفندیار رحیم مشایی اعلام کرد این خبر حقیقت ندارد اما به نظر می‌رسد این احتمال خارج از ذهن نیست
چند گزینه احتمالی شغل آینده احمدی نژاد خواهد بود.
که از جمله می توان به : تشکیل دفتر سابق ریاست جمهوری که این روزها برخی رسانه‌ها از تشکیل آن خبر می‌دهند نیز می‌تواند نشانه‌ای برای تلاش احمدی‌نژاد و یارانش برای ماندن در عرصه فعالیت‌های سیاسی کشور باشد. البته خود رئیس دولت دهم یک‌بار اعلام کرد به دانشگاه بازخواهد گشت هر چند که چندی پیش هم گفت در عرصه سیاسی خواهد ماند. البته او یک در سفر روسیه گفته بود در حوزه سیاسی باقی می مانم.از سوی دیگر زمزمه های مبنی بر حضور احمدی نژاد در مجمع تشخیص به گوش می رسد.

***سرنوشت این وزارتخانه را «شستا» رقم می زند

یک پایگاه خبری اقتصادی فاش کرد که برخی افراد با شرط به دست گرفتن "شستا" (شرکتهای سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) وعده حمایت از «م-ب» را برای کسب کرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده‌اند.
این پایگاه خبری ضمن معرفی برخی نامزدهای تصدی وزارت کار و رفاه اجتماعی نوشت: «دو سالی هست که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در 8 تیر 1390 و تصویب شورای نگهبان در 12 تیر در راستای طرح کوچک‌سازی دولت با ادغام سه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، کار و امور اجتماعی و تعاون درست شد.

در آستانه آغاز به کار دولت جدید، از چند چهره به عنوان گزینه‌های تصدی وزارت کار نام برده می‌شود؛ از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و وزیر وزارت رفاه در دولت خاتمی گرفته تا یکی از رؤسای سابق بانک مرکزی و همچنین وزیران کار و اقتصاد دولت اصلاحات.»
این گزارش می‌افزاید: «در این میان اما علاوه بر گزینه‌های نامبرده، نام «ع-ر» هم در میان گزینه‌ها مطرح شده؛ گزینه‌ای که در کنار «م-ب» به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های این وزارتخانه مطرح شده و گرچه برخی افراد با شرط به دست گرفتن شستا، وعده حمایت از آقای «ب» را داده‌اند، اما طبق اخبار رسیده، بخت آقای «ر» از دیگر گزینه‌های مطرح شده بیشتر است.»

***تاثیر تحریم بر مرگ کوهنوردان ایرانی

علی افتخاری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه این وزارتخانه به محض اطلاع از مفقود شدن سه کوهنورد ایرانی در رشته کوه های هیمالیای پاکستان، با پیگیریهای مستمر و بی وقفه شخص رئیس جمهور و دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه ویژه ای تشکیل داده و با ارتباط مستمر با سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و پاکستان از همان ساعات اولیه تیم های فنی را برای برقراری ارتباطات با این کوهنوردان تشکیل دادند.
وی گفت: به محض اطلاع از این موضوع، در اولین گام تلفن های همراه کوهنوردان برای برقراری تماس و نبود هرگونه محدودیتی به صورت کامل از نظر مالی شارژ شد تا محدودیتی از نظر رومینگ و برقراری ارتباط نداشته باشند که البته با توجه به عدم امکانات کافی در آن نقطه احتمال برقراری تماس با تلفن GSM تقریباً غیر ممکن به نظر می رسید.
افتخاری ادامه داد: در دومین گام، جهت نقطه یابی و اطلاع از طول و عرض جغرافیای دقیق کوهنوردان، مکاتبات و پیگیری های مستمری با اپراتور تلفن ماهواره ای بین المللی که کوهنوردان با خود به همراه داشتند برقرار شد اما متاسفانه این اپراتور، بعد از 48 ساعت اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی کوهنوردان را در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار داد که آنهم با فشار های متعدد و تلاش مستمر و برقراری ارتباط با نهادها و مجامع بین المللی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات موفق به دریافت این مشخصات و اطلاعات شدیم.
وی با بیان اینکه این اپراتور بین المللی ماهواره ای و سازمان متبوع مرتبط با این موضوع، بدون توجه به جان انسان ها و به بهانه تحریم، همکاری مناسبی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نداشتند، تصریح کرد: از این سازمان ها باتوجه به اینکه جان انسان ها درمیان بود، انتظار بیشتری می رفت تا در جهت نجات جان این سه کوهنورد همکاری و تعامل کاملی با ما داشته باشند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

***مستندی که برای شبکه من و تو زهرمار شد!
مستندی به نام سرگردون که در شبکه نمایش خانگی ایران توزیع شده بود واکنش غیرکارشناسانه و عجولانه شبکه من و تو را به دنبال داشته است.
مستندی که چندی پیش در سطح سوپرمارکت‌های شهر برای پخش در شبکه نمایش خانگی ارائه شد و از زاویه برخی هنرمندان و روانشناسان برجسته کشور برنامه‌های چند شبکه ماهواره‌ای را نقد کرده بود که مخاطب فقط مردم عادی بودند اما چه چیزی در این مستند وجود داشت که باعث آشفتگی شبکه‌های به اصطلاح آن ور آبی شد.
مستند "سرگردون" نه به کسی توهین کرد و نه فحش و ناسزا گفت فقط و فقط در سطح جامعه به روشنگری پرداخت و مسائلی را در مورد تهاجم فرهنگی باز و افکار عمومی مردم را نسبت به آن آگاه کرد اما این مسئله تا به این حد تلخ مزه بود که کام شبکه‌هایی چون من‌و‌تو و برنامه‌ای مثل سالی‌تاک را زهرمار کرده تا به نقد منفی آن روی بیاورند.
براساس این گزارش در برنامه سالی‌تاک با پخش قسمتی از مستند "سرگردون" به نقد عجولانه آن پرداخت. من‌وتو با پخش گوشه‌هایی از این مستند که به نقد عملکرد شبکه‌های ماهواره‌ای می‌پردازد عوامل ساخت این مستند را مورد تمسخر و توهین قرار داد و موارد مطرح شده در این مستند را بی‌اساس دانست و سعی کرد هر کدام از انتقادات عنوان شده در این مستند را به صورت مضحک جلوه داده و توجیه کند.
***اظهارات جنجالی شیخ سلفی درباره زنان
"خمیس الماجری" با بیان عباراتی سخیف در خطبه های نماز جمعه، ادعا کرده بود که "زن تونسی را می توان با یک ساندویچ فریب داد و او را به فحشا واداشت".
در پی این اظهارات، ده ها تن از شهروندان تونسی تصمیم گرفتند بر ضد این شیخ سلفی -که پیش از این کارگر ساده شرکت تولید گوشت بوده- به اتهام توهین به زنان تونسی شکایت کنند.
برخی سازمان های حقوقی و احزاب مخالف بر این باورند که به قدرت رسیدن جنبش النهضه در تونس، حقوق زنان را در این کشور به خطر انداخته است.

***سند استقلالی بودن رویانیان
مساله هواداری رویانیان از استقلال قبل از ورودش به فوتبال، چیزی است که از مدت ها قبل و با افشای یکی از مصاحبه‌های قدیمی سردار با مجله ارگان ناجا در محافل ورزشی علنی شده بود.

با این حال یک منبع موثق محلی در این مورد اطلاعات جالبی در اختیار ما قرار می‌دهد: «سال 79 ما در صلاح‌الدین کلا در نزدیکی‌های رویان یک تیم محلی داشتیم که با تیم‌های دیگر مسابقه می‌دادیم. یک بار از طریق یکی از آشنایان رویانیان از او خواستیم به تماشای بازی ما بیاید. او آمد و قرار شد برای هفته بعد به تیم ما لباس بدهد.»

وی ادامه داد: «لباس‌هایی که رویانیان فرستاد، یک دست آبی بودند. وقتی پرسیدیم چرا، ایشان گفتند: "رنگ فقط آبی، تیم فقط استقلال!".»

***پدری که از دیدن نوزادش منع شد!

تام گرین هالگ به مدت دو هفته اجازه ندارد به پسر تازه متولد شده اش نزدیک شود چرا که ممکن است این نوزاد در اثر بیماری نادر پدرش جان خود را از دست دهد.
بالا تنه و سر آقای گرین هالگ به طور کامل از زخم های دردناک پوشیده شده است. این زخم ها فرم شدیدی از تاثیر ویروس هرپس بر بدن این مرد است.
آقای گرین هالگ اهل ایکستون شهر ناتینگهام معتقد است این زخم ها بر اثر خارش های عصبی بوجود آمده است.

پزشکان می گویند این بیماری مسری است و به هیچ عنوان نباید به پسرش نزدیک شود.
***ترویج بی حجابی با نمایش بازیگران زن سینما
با گرم شدن هوا و نیز پشت سر گذاشتن روز ملی حجاب بسان هر سال بحث این فریضه دینی بیش از گذشته در رسانه ها مطرح شده است.
در این میان برخی رسانه ها با تعریف پدیده بدحجابی به عنوان دغدغه فرهنگی خود، به انتشار اخبار و مطالب متعدد پیرامون راه های ترویج حجاب و پوشش اسلامی و ایرانی مورد پذیرش جامعه دست زده اند اما شگفتا که تعدادی از همین رسانه ها، در عملکرد خود در سایر حوزه ها، خواسته یا ناخواسته خود مروج پدیده بی حجابی شده اند.
یک خبرگزاری که در همین چند روز گذشته با افشای ماجرای "کشیدن چادر از سر یک زن آمر به معروف" و پیگیری این موضوع باعث کشیده شدن آن به مجلس شورای اسلامی نیز شد، در کنار این خبر و اخبار دیگری از این دست، گزارش های تصویری مربوط به بازیگران و هنرمندان زن را در حالی که حجاب مناسبی نیز ندارند، پوشش داده است.
پر واضح است که میزان تاثیر انتشار تصاویر هنرمندان با حجاب نامناسب به عنوان یک قشر الگو و مورد توجه مردم، با انتشار تصاویر مربوط به دختران ناشناسی که صرفا حجاب نامناسبی دارند، به هیچ وجه قابل قیاس نیست.
نکته عجیب اینکه بسیاری از این تصاویر در کنار لوگوی این خبرگزاری گرفته شده اند. در واقع این گزارش های تصویری مربوط به حضور هنرمندان زن در نشست ها و برنامه هایی است که خود میزبانی کرده است!

***واکنش رحیمی به زندانی شدن مدیرعامل ایستک
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: صاحب کارخانه ایستک با جمع کردن سرمایه‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری کرده اما نزاع دو دستگاه مخالف موجب زندانی شدن صاحب این کارخانه شده است.
رحیمی در ادامه از کارخانه ایستک کردستان به عنوان یک مولد موفق نام برد و گفت: این که صاحب آن را با برچسبی به زندان انداخته‌اند کار درستی نیست.
وی تصریح کرد: مالک این کارخانه به عنوان یک سرمایه گذار نخبه، سرمایه‌ای را جمع کرده است و اقدام به سرمایه‌گذاری کرده که اکنون نزاع دو دستگاه موجب شده است او به زندان بیفتد.
رحیمی گفت: آنها از این سرمایه‌گذار می‌پرسند که چه ارتباطی با رحیمی دارید که اگر من جای او بودم می‌گفتم شبانه‌روز با رحیمی در ارتباط هستم.
***بازیکنی که یک شبه خودش را در دل علی دایی جا کرد
در تمرین دیروز پرسپولیس که بیشتر جنبه ریکاوری داشت، بازیکنان اصلی چند دقیقه‌ای به تمرین پرداختند و بعد ذخیره‌ها بازی تدارکاتی انجام دادند.
اما نکته اصلی تمرین دیروز به اعتراض هواداران علی‌کریمی به قاسم دهنوی باز می‌گردد. هافبکی که نه تنها با سر و صدای فراوان به این تیم آمد، بلکه در اولین بازی‌اش هم سر و صدای فراوانی به راه انداخت. اگرچه درگیری‌های پیاپی با علی کریمی باعث شد نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد اما این اتفاق موجب شد با مشکلاتی از طرف هواداران کریمی روبه‌رو شود.

دهنوی که در هنگام ورود به درفشی‌فر با انتقادات تند هواداران مواجه شد، خیلی سریع خود را به دیگر هم تیمی‌هایش رساند. اما جالب آنکه وقتی هم بازی‌هایش دلیل این سبک بازی او مقابل علی کریمی را جویا شدند، دهنوی مدعی شد که کریمی در طول مسابقه الفاظ ناشایستی را در موردش به‌کار برده و به همین دلیل او را عصبانی کرده است. البته معلوم نیست ادعاهای دهنوی درست باشد یا نه اما به هر حال این توجیه‌هایی است که از سوی او مطرح می‌شود.

جالب‌تر اینجاست که علی دایی چه بعد از مسابقه و چه در تمرین دیروز، بابت بازی خوب دهنوی از او تشکر کرده و او را مورد حمایت قرار داده است. به نحوی که عده‌ای از سرخ‌پوشان به او گفته‌اند که بخاطر درگیری با کریمی، ره صد ساله را یک‌شبه طی کرده و حالا محبوب‌ترین بازیکن نزد دایی است.

***دعوت روحانی از جک استراو
نشریه تایمز مدعی شد که رئیس جمهور منتخب ایران از جک استراو "که یکی از نزدیکان قبلی او محسوب می شود" در نامه ای خواسته است تا در مراسم تحلیف او شرکت کند.
تایمز ادامه می دهد که حسن روحانی به این نتیجه رسیده است تا برای پایان دادن به سالها دشمنی و برقراری روابط دیپلماتیک با انگلیس باید روابط دیپلماتیک بین این دو کشور برقرار شود.
به نوشته تایمز، دعوت نامه جک استراو از طریق "نماینده کشور دیگری" برای او ارسال شده است.
البته وزیر خارجه اسبق انگلیس گفته است که به خاطر مسائل خانوادگی، در روز «تحلیف» نمی‌تواند در تهران باشد، اما خوشحال خواهد شد در روزهای منتهی به تحلیف یا بعد از آن به تهران برود.
***حمله به اسرائیل روزانه با 1500 موشک
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی نوشت: متخصصان اخیرا اعلام کرده اند که راکت های حماس و حزب الله، قدرت و توانایی دفاعی اسرائیل را مورد تهدید قرار داده اند.
"مئیر الران" ژنرال اسرائیلی از موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو اعلام کرده است که در صورت وقوع جنگ، بیش از 1500 موشک با برد کوتاه و متوسط روزانه به سمت اسرائیل پرتاب خواهد شد.
هاآرتص نوشت: این ژنرال بر این باور است که با توجه به راکت های فراوان بعید است که این جنگ بیش از یک ماه به طول بیانجامد و اسرائیل باید از دو جبهه حماس و حزب الله خود را در حال آماده باش قرار دهد.
حزب الله و حماس با موشک ها و راکت هایی که دارند توانایی پرتاب روزانه 1500 راکت به اسرائیل را بدست آورده اند و این یک تهدید جدید برای سیستم های دفاعی اسرائیل است.

***الاغهای انتحاری بلای جان امریکا
پایگاه خبری ـ تحلیلی آنتی وار (Anti War) در خبری نوشت:«در یک عملیات انتحاری در استان وردک افغانستان، 3 سرباز آمریکایی و 4 سرباز افغانی کشته شدند.»
این سایت خبری اضافه کرد:«بر اساس گزارش ها عامل انتحاری در این عملیات یک الاغ بوده است.مسئولان امنیتی افغانستان می گویند استفاده تروریست ها از حیوانات برای انجام عملیات های تروریستی تاکتیک جدید القاعده می باشد.»
آنتی وار مدعی شده است الاغ های انتحاری بلای جان مسئولان امنیتی افغانستان شده است.
***شهادت فجیع 14 شیعه
پلیس عراق دیشب اعلام کرد شبه نظامیان، 14 شیعه را که راننده تانکر بودند، پس از بررسی برگه هویتشان به ضرب گلوله کشته اند.
به نوشته سایت صدای امریکا (VOA)، «این اقدام نزدیک محلی بنام "سلیمان پک" در 160 کیلومتری شمال بغداد و پس از درگیری هایی میان شبه نظامیان و نیروهای انتظامی رخ داد.»
شهردار سلیمان پک به خبرگزاری رویترز (reuters) گفت که تمام قربانیان حادثه، "شیعه" و از بغداد عازم کرکوک بوده اند.
این منبع افزود: «شبه نظامیان سنی مذهب که عملیات تهاجمی خود علیه دولت شیعه عراق را در ماه های اخیر افزایش داده اند، به نظر می رسد که از جنگ داخلی سوریه و تنش های فرقه ای منطقه نیرو و جان تازه ای گرفته اند.»

***پشت پرده دیدار سرمربی استقلال با هاشمی رفسنجانی
آقای هاشمی دیداری با آقای امیر قلع نوعی، سرمربی تیم استقلال داشته و تاکید کرده است: «ورزش راه مناسبی است که مردم به ویژه قشر جوان می‌توانند در پناه آن به رشد و کمال مطلوب دست یابند. در دنیای معاصر، ورزش پدیده‌ای است که در بین تمام اقشار مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.»
«هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه همه ما مسئول حفاظت از آرمان‌های انقلاب هستیم، گفت: نباید با لجاجت بر روی افکار افراطی که نه تنها ضروری نبوده بلکه اصالتی هم ندارند، پافشاری‌کرده و جوانان را در تنگنا قرار داد و تصویر غلطی از اسلام ارائه دهیم.
وی با اشاره به روند پیروزی انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی که در تاریخ بی‌سابقه است، افزود: مردم با حضور و انتخاب خود در 24 خرداد نشان دادند که نظام ما یک نظام دستوری نبوده و در پی تغییر در روند اجرایی کشور هستند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: امروز نمی‌توانیم این خواست مردم را نادیده بگیریم و حراست از این حرکت مردمی وظیفه همه متفکران، صاحب‌‌نظران و افرادی است که با بدنه جامعه و جوانان سروکار دارند.

***جنجال بر سر عکس منتشر شده از مهدی کروبی
انتشار عکسی از آقای مهدی کروبی موجب برخی گمانه زنی ها شده، که با واکنش فرزند وی هم همراه بوده است.

این جریان با استقبال بسیاری از سایت های اپوزیسیون از جمله سحام نیوز، دویچه وله، رادیو فردا، گویا نیوز و جرس روبرو شده تا نام مهدی کروبی بار دیگر در فضای مجازی مطرح شود.

سایت دویچه وله آلمان (DW) در گزارشی زیر عنوان "مهدی کروبی، در ساحل دریا یا در بیمارستان؟" نوشت: «یک عکس منتشر شده در اینترنت، مهدی کروبی را در حال قدم زدن در ساحل دریا نشان می‌دهد، اما سحام نیوز گزارش می‌دهد که او برای سومین بار به بیمارستان منتقل شده است. فرزند کروبی عکس را جعلی یا قدیمی می‌داند.

سایت خبری سحام‌نیوز پنج‌شنبه (3 مرداد/ 25 ژوئیه) به نقل از اعضای خانواده کروبی نوشت که او سه روز پیش "برای انجام آزمایش ام آر آی، پیش از افطار و بدون حضور هیچ یک از اعضای خانواده به یکی از مراکز درمانی" منتقل شده و تا ساعت 12:30 نیمه شب در بیمارستان بوده است.»

***آقای افشاگر به ایران می آید؟

یک نهاد ایرانی از "ادوارد اسنودن" کارمند افشاگر سازمان امنیت ملی امریکا، دعوت کرده است به ایران سفر کند.
روزنامه واشنگتن پست (WashingtonPost) نوشت: «نهاد "عدالت جویان بدون مرز" که یک سازمان غیردولتی معرفی شده است، در نامه ای به اسنودن از او دعوت کرده تا به ایران سفر کند و اطلاعاتی را که درباره جاسوسی های امریکا علیه ایران دارد، فاش سازد.»
در دعوتنامه نهاد مذکور آمده است: «از آنجا که یکی از اقدامات غیرقانونی امریکا -که شما فاش کردید- جاسوسی علیه شهروندان ایرانی است، از شما دعوت می کنیم به ایران بیایید و به تشریح اقدامات دولت امریکا این مورد بپردازید.»
واشنگتن پست خاطرنشان کرده: «جاسوسی سایبری امریکا علیه ایران، اغلب برنامه های اتمی این کشور را هدف گرفته است و تهران مسلما علاقمند خواهد بود جزئیات بیشتری درباره برنامه های جاسوسی امریکا علیه ایران دریافت کند.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.