رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون رشته های جدید این دانشگاه در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امروز ساعت 14برای تـــهران و برخی از مراکز استان ها آغاز می شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز

به گزارش قدس انلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، رییس این مرکز افزود: داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به پایگاه www.azmoon.org برای ثبت نام اقدام کنند.

 دکتر ناصر اقبالی درباره تعداد گزینه های انتخاب گفت: هر داوطلب می تواند یک رشته را انتخاب و در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون ثبت نام کند.وی در مورد زمان ثبت نام و مراجعه به واحدهای دانشگاهی گفت: ثبت نام شوندگان با در دست داشتن پرینت (نسخه چاپی)24ساعت پس از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه و برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.

 رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد: متقاضیان قبل از تهیه کارت از رشته/ محل های موجود در پایگاه اینترنتی این آزمون اطلاع حاصل و سپس برای ثبت نام قطعی اقدام کنند. اقبالی در ادامه گفت: زمان آغاز به تحصیل این دسته از ثبت نام شدگان از مهر امسال خواهد بود.

 اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، امروز

 دکتر ناصر اقبالی، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته امروز ساعت 14اعلام می شود؛ داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.com از نتیجه آزمون خود آگاهی یابند.دکتر اقبالی درباره زمان ثبت نام پذیرفته شدگان این مقطع گفت: پذیرفته شدگان می توانند سه شنبه دوم مهر به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه و برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.

 وی درباره مدارک مورد نیاز گفت: داوطلبان باید اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی،6 قطعه عکس تمام رخ4×3 (برای آقایان مشمول12قطعه عکس)، اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی و یک برگ تصویر از آن یا گواهی موقت و برای آقایان مدرکی که وضع نظام وظیفه آنان را مشخص کند به همراه داشته باشند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.