انتخابات

قدس آنلاین – حمیدرضا بی تقصیر:در کشکول این هفته مطالب متنوعی را می تونید مطالعه فرمایید .مطالبی چون :چند مکان غیر قابل بازدید،مودبانه ترین کافی شاپ دنیا،توصیه ابوعلی سینا برای خرید خانه مناسب،عجیب ترین اعتیادها در جهان،کم هزینه ترین لذت های دنیا

عجیب ترین آزمایشات داوطلبانه/کم هزینه ترین لذت های دنیا/چند مکان غیر قابل بازدید

قضاوت سلیمان نبی
از امام رضا (ع) نقل شده است؛ «پیرزنی نزد سلیمان آمد و از باد شکایت کرد. سلیمان باد را به حضور خواست و گفت؛ «چرا این زن را اذیت و آزار می کنی که از تو (نزد من) شکایت کند؟» باد گفت؛ «خداوند با عزت مرا به سوی کشتی مردمی فرستاد که کشتی آنها را از غرق شدن نجات بدهم، در حالی که آنها نزدیک به غرق شدن بودند. من به سرعت برای نجات آن کشتی می رفتم. این زن در پشت بام خانه اش ایستاده بود و وقتی من به سرعت گذشتم بی اختیار من، او از بام افتاد و دستش شکست».سلیمان مناجات کرد که «خدایا چه حکمی بر باد کنم؟» خدا وحی کرد؛ «بر اهل آن کشتی حکم کن که دیه شکستن دست این زن را بدهند. چون باد برای نجات کشتی آنها می رفته و نزد من به هیچ کس ظلم نمی شود.»
چند مکان غیر قابل بازدید
روی کره زمین مکان های ممنوعه نقاطی وجود دارد که بسیار جالب و شگفت انگیز هستند ولی کمتر کسی حق ورود به آنها را دارد . مجموعه غارهای Lascaux که در فرانسه واقع شده است یکی از نقاط بسیار جالب روی زمین به حساب می آید. این غار دارای بیش از 900 نقاشی ماقبل تاریخی است که دانشمندان سن آن ها را 17 هزار و 300 سال تخمین زده اند. در این تصاویر می توان نمونه هایی ازحیوانات بزرگ یا شکارچی را مشاهده کرد که تنها از روی فسیل ها قابل شناسایی هستند. این غار از سال 1963 به روی عموم بسته شده است و فضای غار تنها هفته ای یک بار انسان ها را به خود می بیند. این غار در سال 1979به ثبت جهانی رسید ولی هنوز کمتر کسی از داخل آن خبر دارد.
جزیره پووگیا در شمال ایتالیا و مابین ونیز و لیدو قرار داد که با تمام سرسبزی و طبیعت بکری که دارد بر روی عموم بسته شده است. در این جزیره که به گفته ایتالیایی ها نفرین شده است از گذشته تا چند دهه پیش انسان های بیمار را نگهداری می کردند. در سال های 1348 و 1630 میلادی که طاعون تمام اروپا را فرا گرفته بود و بخش اعظمی از ایتالیا نیز به این بیماری دچار شده بودند این جزیره محلی شد برای نگهداری از بیماران و قرنطینه آن ها پس از پایان بیماری تمام اجساد سوزانده شد و خاکستر آن در جزیره باقی ماند. این جزیره پس از مدتی که خالی بود در سال 1922 بار دیگر مورد استفاده قرار گرفت ولی این بار به یک مرکز بیماران ذهنی و دیوانه ها تبدیل شد. بعدها ایتالیایی ها تصمیم گرفتند این منطقه را بازسازی کنند اما اتفاقات عجیبی که در آن رخ می داد مانع از این کار شد و جزیره برای همیشه متروک ماند.
یکی از موزه های بسیار جالب که در چین ساخته شده است، موزه ملی جیانگسو نام دارد. این موزه محلی است که بسیاری از اسناد و مدارک مربوط به چین از گذشته تا به امروز نگهداری می شود و حتی بسیاری از ابزارهای جاسوسی و مدارک بسیار سری نیز در این موزه دیده می شود. البته نکته بسیار مهم در مورد این موزه آن است که شما تنها زمانی می توانید وارد آن شوید که واقعا شهروند اصلی چین باشید. در غیر این صورت ورود به این موزه ممنوع است. عکسبرداری و هر نوع استفاده از دوربین و اینگونه وسایل نیز ممنوع است.
جزیره ممنوعه "نی هاوو" یکی از جزیره های بسیار زیبایی است که در هاوایی وجود دارد و هیچ چیزی روی آن دید نمی شود. در حالی که بسیاری از جزیره های دنیا به تفرجگاه تبدیل شده اند این جزیره اصلیت خود را حفظ کرده است و هیچ امکانات رفاهی یا حتی برقی روی آن دیده نمی شود. این جزیره البته یک ساختمان دارد که تمام انرژی خود را با استفاده از سلول های خورشیدی به دست می آورد. "الیزابت سینکلر" این جزیره را در سال 1864 خریداری کرد و زندگی جالبی را روی آن آغاز کرد اما پس از مرگ او این جزیره به نوه اش رسید. نوه این خانم به جای گسترش جزیره سعی کرد آن را به حالت اولیه خود بازگرداند و طبیعت را بر آن حاکم کرد. این جزیره به روی همه بسته است و تنها اقوام این خانواده اجازه ورود به آن را دارند از این رو نام جزیره ممنوعه را به روی آن گذاشته اند.
ژاپن کشوری است که می توان در آن معبدهای بسیاری را دید و این اماکن هر کدام حالت خود را دارند. ژاپنی ها معبد را محلی مقدس می دانند و سعی می کنند تا از آن به بهترین نحو محافظت کنند. معبد "ای گراند" مقدس ترین و مهمترین معبدی است که در ژاپن وجود دارد. این مجموعه از یک معبد بسیار مقدس به همراه 125 معبد دیگر ساخته شده است و در یکی از بهترین مناطق ژاپن قرار دارد. هیچ کس به جز یک کشیش کاملا تایید شده که عضوی از خانواده سلطنتی نیز باید باشد حق ورود به این ساختمان را ندارد. هر 20 سال یک بار تمام ساختمان از محیط داخلی و خارجی آن بازسازی می شود و همه اینکار از روی نقشه هایی انجام می شود که 1000 سال پیش کشیده شده است.
عجیب ترین اعتیادها در جهان
برخی از مردم اعتیادهای عجیبی دارند که از آنها یک سوژه خبری ساخته است.برای مثال یک خانم امریکایی 31 ساله شدیداً به استفاده از ماسک و زین و ابزار و یراق اسب اعتیاد دارد. او بدون این وسایل و استفاده از آنها قادر به زندگی طبیعی نیست. او با تظاهر به اینکه یک اسب است این وسایل را روی صورت و بدن خود قرار میدهد و در حیاط خانه اش می چرخد و حرکات اسبها را تقلید میکند. نمونه دیگر مربوط به مردی کانادایی است که 32 سال دارد و تا کنون 158 هزار دلار صرف انواع اعمال جراحی زیبایی کرده است تا شبیه یک عروسک زنده باشد. او اعتیاد شدیدی به این اعمال جراحی دارد و هر ماه مبالغ زیادی صرف اینگونه عملهای جراحی میکند. وی تا کنون بیش از 125 عمل جراحی انجام داده است که تنها 5 مورد از آنها عمل جراحی بینی بوده است. مورد دیگر نیز مربوط به یک زن سیاه پوست افریقایی است که جنیفر نام دارد و 26 ساله است او بیش از 20 سال است که به خوردن اسفنج تشک اعتیاد دارد. وی میگوید از زمان شروع اعتیادش تا کنون 8 تشک کامل را خورده است و همچنان به این اعتیاد عجیب ادامه میدهد. این درحالی است که خانواده اش شدیدا نگران سلامت جسمانی وی هستند.
مودبانه ترین کافی شاپ دنیا
فرانسوی ها مردمانی هستند که اصلا به با ادب بودن یا رعایت نزاکت شهرت ندارند بلکه در میان آن ها افرادی نیز هستند که زبانی تند و ناخوشایند دارند. به همین دلیل دیدن یک تابلو یا مکانی تنها برای با ادبان آن هم در فرانسه بسیار عجیب است.کافه "ادب" که به تازگی در شهر ریویرا افتتاح شده است دارای قانونی بسیار عجیب است که مشتریان بی ادب را به چالش می کشاند. این کافی شاپ قانونی وضع کرده است که طبق آن افراد بی ادب باید هزینه بیشتری پرداخت کنند و به ازای هر کلمه زشت باید یک جریمه بپردازند.این کافه همچنین قانون دیگری هم دارد که طبق آن به با ادبان تخفیف ارائه می کند. اگر شما وارد این کافه شده و بگوید"یک قهوه" 10 دلار باید بپردازید، اگر بگویید "یک قهوه لطفا" 6 دلار هزینه شما می شود و اگر وارد کافه شده و بگویید"سلام، یک قهوه لطفا" تنها باید 2 دلار بپردازید.این ایده در نوع خود بسیار جالب است زیرا هم افراد را تشویق به با ادب بودن می کند و هم اینکه نوشیدن یک قهوه دو دلاری بر هر کسی می تواند لذت بخش باشد پس مشتریان به مرور بیشتر خواهند شد و بازهم سودی برای صاحب کافه است."فابریس پپینو" صاحب این رستوران است و می گوید ابتدا افراد شروع به زدن حرف های بی ادبی می کردند و قانون را جدی نمی گرفتند از این رو از آن ها هزینه بیشتری دریافت می شد اما پس از مدتی که طعم خوب تخفیف های زیاد را چشیدند متوجه اهمیت ادب شده و حالا بهتر صحبت می کنند.
عجیب ترین بیماری خوابگردی
هر بیماری دارای سطوح مختلفی از خطر است به طوری که ممکن است یک بیماری خیلی ساده مانند خوابگردی به حالتی خطرناک یا حتی عجیب و بی کنترل برسد."استیو چپمن" مردی انگلیسی است که دچار یک سطح بسیار خاص از بیماری خوابگردی شده است. در این سطح بیمار کنترلی در هنگام خواب ندارد و شاید چشمانش بسته باشز اما به نظر می رسد کاملا هوشیار بوده و فعالیت های عجیب انجام داده است.این مرد که دو فرزند دارد چندی پیش در یک خوابگردی خاص، سقف خانه خود را کاملا رنگ آمیزی کرده است و صبحانه بچه ها را نیز آماده کرده است. این در حالی است که تمام وسایل را از انباری به داخل خانه آورده و سپس آن ها را جمع کرده است.بیماری این مرد "خواب زیبا" نامیده می شود که باعث اصلی بروز این مشکلات است. بسیاری از متخصصین بر این اعتقاد هستند که بیماران این سطح ممکن است دست به کار های واقعا خطرناک بزنند. تنها درمانی که برای این بیماری خاص که از هر یک میلیون نفر تنها یکی را مبتلا می کند ارائه شزه است سبک خوابیدن و البته تحت نظر روانپزشک بودن است.
توصیه ابوعلی سینا برای خرید خانه مناسب
ابوعلی سینا در کتاب قانون، مشخصات محل زندگی را ذکر می کند و می نویسد:وقتی کسی جایی سکونتی برمی گزیند باید کیفیت خاک، پستی و بلندی زمین، باز بودن فضا، پوشش گیاهی، آب و گوهر (کیفیت) آن، کمی یا زیادی آب، بادگیر بودن یا گود بودن محل سکونت را بررسی کند. همچنین بادهایی که در منطقه می‌وزد را بشناسد که آیا سالم است یا نه و نیز نقاط مجاور محل سکونت مانند دریا، مسیل‌ها، کوه‌ها و کان‌ها (معادن)، وجود درختان، گورستان‌ها، مواد بدبو (محل دفن زباله و …) را مورد تحقیق قرار دهد چرا که همه این موارد در مزاج هوا موثرند و تاثیراتی بر بدن دارند.در ضمن باید از تندرستی و بیماری مردم آن منطقه باخبر باشد که تا چه حد نیرومندند، اشتهاء و هضمشان چه اندازه است و بیشتر چه غذاهایی می‌خورند و بداند که آب‌های منطقه از آب‌راه‌های باریک می‌آید یا کانال‌های وسیع (که در کیفیت آب موثر است) و مردم آنجا به چه نوع بیماری‌هایی خو گرفته‌اند (اپیدمی است). پنجره‌ها و درهای محل سکونت باید شرقی شمالی باشد، به ورود بادهای شرقی به داخل خانه اهمیت داده شود، آفتاب باید همه جای خانه را فرابگیرد زیرا آفتاب هوا را صاف و مساعد می‌کند. بهتر آن است که محل سکونت در نزدیکی آب‌های گوارا، روان و پاکیزه که در زمستان سرد و در تابستان گرم‌اند باشد، آب‌های زیرزمینی که در زمستان گرم و در تابستان خنک هستند به خوبی آب‌های مذکور نمی‌باشد. (کتاب قانون، صفحه 336)
کم هزینه ترین لذت های دنیا
اگر مدتی است که احساس "افسردگی" می کنید و غم و اندوه در چهره شما نمود زیادی پیدا کرده است یک قلم و کاغذ بردارید و برنامه جدیدی برای اوقات تفریح و ساعات بیکاری خود بچینید.مطالعات جدید نشان می دهند؛ باشگاه ورزشی از جمله اقداماتی است که روحیه و حال و هوای شما را تغییر می دهد زیرا رسیدگی به وزن و تناسب اندام تا 40 درصد می تواند در بهبود خلق و خو موثر باشد.دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی داوطلب هایی در مطب های روانشناسی دریافتند که افرادی که از زندگی خود بسیار گله و شکایت می کنند کارهای تفریحات عادی و سالم را نیز حتی در زندگی خود کنار گذاشته اند.رفت و آمد با دوستان و آشنایان و پیاده روی در دل طبیعت می تواند فشارهای روحی و عصبی شما را کاهش دهد و در خلق و خو و شادی و نشاط شما موثر باشد.
عجیب ترین آزمایشات داوطلبانه
برای انجام هر آزمایش سختی که قرار است برای اولین بار اجرا شود نیاز به افراد داوطلب دارد و کمتر کسی برای انجام چنین آزمایش هایی داوطلب می شود زیرا برخی از آن ها می توانند به قدری خطرناک باشند که جان انسان را بگیرند. ناسا آزمایشی را انجام می دهد که طی آن باید دونفر داوطلبانه سه ماه را تنها به صورت خوابیده طی کنند. در این آزمایش که تنها افراد سالم و با شرایط بدنی یک فضانورد می توانستند در آن شرکت کنند، داوطلب ها باید به مدت سه ماه بدون حرکت روی تخت بخوابند. این آزمایش نشان خواهد که بدن انسان چه تغییراتی در این روند دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای بدن پیش آید. ناسا خرج تمام خانواده افراد داوطلب را می پردازد ولی ممکن است مشکلات این آزمایش تا انتهای عمر همراه فرد داوطلب باشد.
یکی از آزمایش های بسیار عجیبی که برای اولین بار در سال 1938 انجام شده است. در این سال دکتری به نام "استفان بیلی" تصمیم گرفت تا با متدخاصی ضربان انسان ها هنگام شلیک شدن به قلبشان اندازه گیری کند. او از میان زندانی های محکوم به اعدام داوطلب خواست که در این میان "جان درینگ" داوطلب انجام اینکار شد. مسئولین زندان در روز آزمایش درینگ را به صندلی بستند و ابزارهای اندازه گیری نبض را به بخش های مختلف بدنش متصل کردند. ابتدا ضربان قلب این مرد روی 120 بود اما زمانی که دستور شلیک داده شد ضربان قلب به 180 بار در دقیقه رسید. پس از شلیک ها ضربان به مرور کاسته شد تا اینکه قلب کاملا ایستاد.
سفر به مریخ یکی از مواردی است که بسیاری به دنبال آن هستند. یک موسسه فضایی کانادا قصد دارد در سال 2023 فضاپیمایی را راهی مریخ کند و برای اینکار نیاز به 4 داوطلب دارد که از تمام زندگی روز زمین می توانند دل ببرند. این سفر بسیار جالب است زیرا هیچ بازگشتی برای آن تعریف نشده و یک طرفه است. در روز اول ثبت نام این آزمایش بیش از 200 هزار نفر ثبت نام کردند. این افراد باید بالای 18 سال و دارای سلامت بدنی خوبی باشند. در آخر سال 2013 نام گروه اول که دارای شرایط هستند اعلام می شود سپس این افراد به قدری کاهش می یابند تا 40 نفر شده و این افراد تحت آموزش های سخت فضانوری قرار می گیرند تا در سال 2023 اولین پرواز به سمت مریخ انجام شود.
در سال 1903 دکتر و شیمیدانی به نام "هاروی ویلی" تصمیم گرفت تا آزمایش خاصی را روی چند نفر که به صورت داوطلبانه در آن شرکت کرده بودند انجام دهد. این آزمایشات همگی می توانست فرد را کشته یا در تمام عمر بیمار کند. در نهایت 12 نفر برای انجام این آزمایش داوطلب شده و هر روز غذاهای لذیذ به همراه سم می خورند. در تمام مدت آزمایش این دکتر رفتار و حرکات افراد خود را نگاه کرده و به دنبال یک نمونه از بد رفتاری یا حالت های بیماری می گشت. برخی از شرکت کنندگان در این آزمایش چند ماه پس از اتمام آن جان باختند.
بلندترین شب سال
شب یلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان بین غروب آفتاب از 30 آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود.ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می‌گیرند. این شب در نیم‌کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد طول روز بیش‌تر و طول شب کوتاه‌تر می‌شود. مراسم شب یلدا (شب چله) از طریق ایران به قلمرو رومیان راه یافت و جشن «ساتورن» خوانده می‌شد.واژه «یلدا» به معنای «زایش زادروز» و تولد است. یلدا یک سنت باستانی است. در دوران کهن فرهنگ اوستایی، سال با فصل سرد شروع می‌شد و در اوستا، واژه Sareda, Saredha «سَرِدَ» یا «سَرِذَ» که مفهوم «سال» را افاده می‌کند، خود به معنای «سرد» است و این به معنی بشارت پیروزی اورمزد بر اهریمن و روشنی بر تاریکی است. سفره شب یلدا، «میَزد» Myazd نام داشت و شامل میوه‌های تر و خشک، نیز آجیل یا به اصطلاح زرتشتیان، «لُرک» Lork که از لوازم این جشن و ولیمه بود، به افتخار و ویژگی «اورمزد» و «مهر» یا خورشید برگزار می‌شد. چهل روز از زمستان که آغاز آن برابر است با اول جَدی و هفتم دی ماه جلالی و بیست و دوم دسامبر فرنگی، و پایانش برابر است با شانزدهم بهمن ماه جلالی و سی ام ژانویه فرنگی که به آن چله بزرگ زمستان گویند.در ایران مرکزی چله بزرگ زمستان از آغاز زمستان که برابر است با آغاز دی ماه شروع می شود و مدت آن چهل روز است. و چله کوچک زمستان از شب دهم بهمن ماه تا پایان بهمن ماه که مدت آن بیست روز است.
جذاب‌ترین کشور جهان برای سرمایه‌گذاری
طبق یک گزارش جدید، هند جذاب‌ترین مقصد سرمایه‌گذاری جهان بوده و پس از آن برزیل و چین قرار دارند. در تحقیقات جهانی شرکت "ارنست اند یانگ" (EY)، کانادا از نظر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در رتبه چهارم و آمریکا در رتبه پنجم قرار گرفتند. کشورهای دیگری که فهرست 10 کشور برتر در این زمینه را کامل کردند، شامل آفریقای جنوبی، ویتنام، میانمار، مکزیک و اندونزی بودند. افت شدید ارزش روپیه هند و باز شدن بخش‌های مختلف این کشور به روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی، هند را به کشور محبوبی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. دولت هند در ماه اوت مقررات سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف شامل خرده فروشی و مخابرات را تسهیل کرد. این یافته‌ها بخشی از گزارش "بارومتر اعتماد سرمایه" EY هستند که با نظرسنجی از حدود 1600 مدیر اجرایی شرکت‌های بزرگ در 70 کشور جهان تهیه شده و سنجش اعتماد شرکت‌ها به دورنمای اقتصادی از جمله اهداف آن بوده است. بر اساس گزارش سی.ان.بی.سی، در هشتمین نسخه این گزارش که در مه منتشر شده بود، چین رتبه برتر را در اختیار داشت و پس از آن هند و برزیل قرار داشتند.
مجنون و مرد نمازگزار
روزی مجنون از سجاده شخصی عبور می کرد.مرد نماز راشکست وگفت:مردک! درحال رازو نیاز باخدا بودم تو جگونه این رشته را بریدی؟مجنون لبخندی زد و گفت:عاشق بنده ای هستم و تو را ندیدم و تو عاشق خدایی و مرا دیدی!
کوتاهترین ازدواج‌های هالیوودی
رودولف والنتینو و جین آکر: سال ازدواج: 1919 / دوام ازدواج 6 ساعت! / ستاره مشهور سینمای صامت و بازیگر تازه مطرح شده آن دوران، جشن عروسی باشکوهی گرفتند اما صبح روز بعد پس از یک دعوای شدید از هم جدا شدند. کسی علت جدایی این زوج را نفهمید. هر چند پیشخدمت هتل محل اقامت آنها ادعا می‌کرد که آنها بر سر نحوه صبحانه خوردن دعوا کرده‌اند. طلاق این دو از لحاظ رسمی 3 سال بعد ثبت شد اما رودلف و جین طی این سه سال، به جز همان 6 ساعت اولیه، حتی یک ثانیه هم در کنار هم نبودند.
درو باریمور و جرمی توماس: سال ازدواج: 1994 / دوام ازدواج: 3 روز / دروباریمور، دختر شرور ‌هالیوود در دهه 90 بود. ازدواج او با جرمی توماس تنها 3 روز و ازدواج او با تام گرین ـ در سال 2001 ـ تنها پنج ماه دوام آورد. او در بین این 2 ازدواج دوبار به علت اعتیاد به مواد مخدر به مرکز ترک اعتیاد فرستاده شد و هر 2همسرش اعتیاد وی به مواد مخدر را علت جدا شدن از وی ذکر کردند.
لیزاماری پریسلی و نیکلاس کیج: سال ازدواج: 1995/ دوام ازدواج: 3 ماه و 24 روز/ لیزا ماری پریسلی، دختر الویس پریسلی، خصوصیات پدرش را ارث نبرد و نه بازیگر موفقی شد نه خواننده ای محبوب. او در زندگی زناشویی هم چندان موفق نبود البته ازدواج اولش با دنی کو 6 سال و ازدواج دوم او با مایکل جکسون19 ماه دوام آورد. لیزا ماری، سومین بار با نیکلاس کیج که در آغاز راه شهرت و عاشق موسیقی الویس پریسلی بود، ازدواج کرد اما فقط 114 روز بعد،از او جدا شد. ازدواج چهارم او هم فقط 16 ماه دوام آورد.
الیزابت تایلور و نیکی هیلتون: سال ازدواج: 1950/ دوام ازدواج:8 ماه/ الیزابت تایلور در سال 1950 نوزده ساله بود که با نیکی هیلتون، هتلدار معروف و یکی از شرکای هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون (متعلق به پدربزرگش پاریس هیلتون) ازدواج کرد اما خیلی زود از او جدا شد. او بعدها در مورد این ازدواج گفت: «تقصیر من بود. من آن زمان از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه یک زن بالغ اما از لحاظ ذهنی مثل یک کودک بودم.» الیزابت تایلور، بازیگر مشهور در میان سینمایی‌ها رکورددار ازدواج بود. او در مجموع طی50 سال 8 بار ازدواج کرد که طولانی‌ترین آنها 9 سال دوام آورد. ازدواج هفتم او با مردی بود 22 سال کوچکتر از خودش.
بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی است که گاهی حواشی پر سر و صدایی درباره اعتیادش به مواد مخدر، چند بار ازدواج و رفتارهای غیرطبیعی منتشر می شود. بریتنی فقط 55 ساعت بعد از ازدواج با جیسون الکساندر، یکی از دوستان قدیمی خود در شهر لاس‌وگاس، از او جدا شد.
اما درمیان سینمایی ها، ازدواج هایی که لقب کوتاهترین و طولانی ترین را به خود اختصاص داده اند، باز هم یافت می شود. کوتاهترین ها عبارتند از: 1- اوا براون – آدولف هیتلر: 1روز / 2- آدرینه لاروسا- استیون سیگال: 1 روز/ 3- لیندا همیلتون - جیمز کامرون: 8 ماه/ 4- کنیتا دردریان - فرانکی: 11 ماه5/ 5- جولیا رابرتز - هیل لاموت: 21 ماه/ 6- بریتنی اسپیرز - کوین فدرلاین: 2 سال/ 7- پاملا اندرسون - تامی سی: 2 سال
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.