۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 186133

باید تلاش کنیم با هوشیاری و بدون لغزش راه مان را پیش برویم و با قهرمانی در جام حذفی و لیگ فصل رویایی را برای هواداران مان بسازیم

خواب آرش برهانی برای هواداران استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران با تقسیم امتیازات خود مقابل ذوب آهن اصفهان به صدر جدول بازی های لیگ سیزدهم برگشت تا چشم انتظار ادامه بازی و جدال هفته جاری مقابل مس کرمان باشد . آرش برهانی ، مهاجم کارکشته استقلال در خصوص بازی این تیم با ذوب آهن و مسائل مختلف ، گفت و گویی را با سایت گل ترتیب داده که می خوانید :
*مقابل ذوب آهن تن به تساوی دادید ، درباره این بازی صحبت می کنی ؟
خب به هر حال این بازی به رغم پیروزی که قبل از آن در جام حذفی بدست آورده بودیم ، بازی سختی برای هر دو تیم بود و تیم ذوب آهن با انگیزه انتقام مقابل ما به میدان آمده بود . در مقابل ما هم برای کسب هر سه امتیاز به میدان رفتیم و در هر صورت توانستیم یک امتیاز ارزشمند را در این شرایط بگیریم .
*تیم ذوب آهن را چطور دیدی ؟
خب همانطور که گفتم تیم ذوب آهن تیم خوبی است و از کادر و مجموعه خوبی بهره می برد و فکر می کنم که حقش نیست که در این جایگاه از جدول باشد . این در جریان بازی چند ضد حمله مقابل ما داشت و در شرایطی هم که بازیکنان ما به هوای آفساید ایستادند ، گلش را به ثمر رساند و در نهایت خوشحالم که توانستیم به صدر جدول بازی ها برگردیم .
*عملکرد خودت را در این بازی چطور دیدی؟
به هر حال نظر کادرفنی بود که من در این بازی به میدان بروم و در ترکیب ثابت تیم باشم . من هم در این بازی تمام تلاشم را کردم که بتوانم در ترکیب استقلال موثر باشم و با تمام وجودم برای این تیم به میدان رفتم . امیدوارم اگر در آینده هم کادرفنی صلاح بدانند ، بتوانم به تیمم کمک کنم.
*مصدومیت خسرو حیدری در این بازی هم کام استقلال را تلخ کرد .
بله البته خسرو یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است که همیشه با تمام وجودش برای استقلال بازی کرده و مصدومیت او در این بازی واقعا همانطور که گفتید کام ما را تلخ کرد و من امیدوارم که هر چه زودتر بتواند به ترکیب برگردد .
*در این بازی باز هم نتوانستیم صدمین گل آرش برهانی را ببینیم ، در این خصوص چه نظری داری ؟
من هماهنطور که قبلا هم گفتم ، آمار و ارقام برایم خیلی ارزش و اهمیت ندارد و تمام هدف من و بقیه بچه ها موفقیت استقلال است .به هر حال امیدوارم با تلاشی که می کنم در بازی های آینده بتوانم صدمین گلم را با پیراهن استقلال به ثمر برسانم .
*استقلال در 13 بازی اخیر خود ، تنها دو گل دریافت کرده ، چه صحبتی درباره آن داری ؟
به نظر من این رکورد اول از همه به عملکرد رحمتی برمی گردد و البته از عملکرد خوب مدافعان استقلال هم نباید گذشت . در این بین چیزی که نباید فراموش شود ، سازمان دفاعی خوب استقلال است که همه بچه ها از اولین مهاجم تا آخرین مدافع و دروازبان در آن شرکت می کنند و این نشاندهنده انسجام خوب ماست که حتی وقتی توپ را در اختیار نداریم ، می توانیم از دروازه محافظت کنیم و خوشحالم که استقلال با این همه مشکلات ، توانسته رکورد خوبی را بدست بیاورد .
*وجود این تعداد از محرومین و مصدومین ، با توجه به فشردگی بازی ها ، کار شما را سخت نکرده ؟
استقلال ، باشگاه با تجربه ای است و از ابتدای فصل که تیم را می بسته ، فکر همه چیز را کرده ولی در این وسط مصدومیت های غیرقابل پیش بینی معادلات ما را به هم زده و کارمان را سخت کرده است . من فکر می کنم که این مسئله دست کادرفنی را هم باری چینش نفرات بسته است .
*بازی با مس را چطور می بینی ؟
به عقیده من ، مس تیم خوبی است که شاید حالا در جایگاه واقعی خود قرار ندارد ولی این تیم کادرفنی خود را جابجا کرده و با تفکر جدیدی مقابل ما بازی خواهد کرد و ما نباید آن را دست کم بگیریم و فریب جایگاهش را بخوریم .
*فکر می کنی استقلال بتواند به قهرمانی بازی ها برسد ؟
در این فصل همه تیم ها مدعی و سخت کوش هستند و ما نباید در هیچ بازی تا آخر فصل امتیاز از دست بدهیم . تیم های نفت ، فولاد ، سپاهان و حتی تراکتورسازی ، تیم های بزگری هستند که هم پای ما برای قهرمانی تلاش می کنند . با این وجود ما هم شرایط خوبی داریم و باید تلاش کنیم با هوشیاری و بدون لغزش راه مان را پیش برویم و با قهرمانی در جام حذفی و لیگ فصل رویایی را برای هواداران مان بسازیم .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.