قدس آنلاین – رها واعظی: مراسم اختتامیه‌ی بیست و دومین دور از رقابت‌های المپیک زمستانی 2014 که در سوچی روسیه بود، امروز برگزار خواهد شد.

جزییاتی از اختتامیه‌ی امروز المپیک زمستانی سوچی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مراسم‌های برنامه ریزی شده برای این اختتامیه که در ورزشگاه فیشت دهکده‌ی المپیک سوچی اجرا می‌شود، مجددا بر فرهنگ روسیه تاکید دارند.

این مراسم، به کارگردانی کارگردان معروف جهان دانیل فینزی پاسکای اروپایی اجرا خواهد شد. مجریان اصلی این مراسم عنوان کرده‌اند که برای ارائه‌ی فرهنگ عینی کشور روسیه، تصمیم گرفته‌اند تا از چشم یک کارگردان اروپایی به آن بنگرند.

کنستانتین ارنست، مدیر هنری آیین اختتامیه‌ی المپیک زمستانی 2014 نیز در این خصوص گفته است: هدف ما نمایش تاثیر و انعکاس فرهنگ روسی بر هنر جهانی بوده است و می‌خواهیم بگوییم که فرهنگ روسیه بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ جهانی است.

تماشاگران در مراسم اختتامیه، دختر بچه‌یی را که در مراسم افتتاحیه تبدیل به نماد عشق و دوستی شده بود، دوباره ملاقات خواهند کرد. البته این بار او به همراه دوستان جدید خود یعنی والتینا و یورا به صحنه خواهد آمد.

در این مراسم تبلیغ فرهنگ روسی از طریق سفر، گسترش ادبیات روسیه در جهان و بهره‌گیری از جادوی هنری و موسیقیایی کشور روسیه به نمایش گذاشته خواهد شد.

بخشی از مراسم اختتامیه نیز به میزبان آینده‌ی بازی‌های المپیک زمستانی، یعنی کشور کره اختصاص خواهد یافت و تماشاگران در هشت دقیقه شاهد نمایشی با مذمون تاریخ پنج هزار ساله‌ی کره خواهند بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.