۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 194868

قدس آنلاین - غزل رویایی: مواد تازه‌یی که شما به طور طبیعی مصرف می کنید، می توانند تاثیرات شگفتی بر پوشت شما داشته باشند.

فرمول 10 ماسک‌ درمانی برای جوان‌سازی پوست

به گزارش گروه بهداشت و سلامت قدس آنلاین، مجموع میوه و سبزیجات به ویژه ویتامین C می تواند با رادیکال های آزاد بدن مبارزه و مانع از چین و چروک و باعث محکم تر و جوان تر شدن پوست شما باشند. پس مصرف روزانه خود را از میوه ها و سبزیجات افزایش دهید و آن‌ها را به صورت ماسک بر روی پوست خود قرار دهید.

انار

این دانه های ترد و ترش سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشند و با حذف سلول‌های مرده، پوستی صاف و نرم به شما می بخشند. با ترکیب 2 قاشق غذاخوری دانه انار و 1 فنجان بلغور جو دو سر به صورت خام و اضافه کردن 2 قاشق غذا خوری عسل و 2 قاشق ماست رقیق ترکیب دلخواه برای پاکسازی پوست شما فراهم می شود.

کدو تنبل

این محصول با آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A و C یک بسته کامل ضد پیری پوست است. ماسک آن از ترکیب 2 فنجان کدو پخته شده و 4 قاشق ماست کم چرب همراه با 4 قاشق عسل و 1 قاشق چای خوری دارچین و قرار دادن آن به مدت 10 دقیقه بر روی پوست می‌باشد.

توت فرنگی

ویتامین C یک ترکیب ضد پیری طبیعی است و توت فرنگی سرشار از آن است! ماسک توت فرنگی برای کمک به حذف رادیکال های آزاد که می تواند کلاژن های پوست را شکسته و به سلول‌های پوست آسیب برساند است. ترکیب 1 فنجان توت فرنگی (و یا ترکیب از توت فرنگی، تمشک و زغال اخته که تمامی حاوی آنتی اکسیدان هستند) با یک فنجان ماست و 11 قاشق عسل در یک شیشه ماسکی است که می تواند دو بار هفته پوست شما را شاداب نماید.

عسل

عسل به عنوان درمانی برای حفظ رطوبت پوست می تواند پوست خشک و خشن را به پوستی محکم، نرم و صاف تبدیل نماید. برای استفاده از عسل آن را داخل یک ظرف در داخل آب گرم قرار دهید زمانی که عسل رقیق‌تر شد و درجه حرارت آن برای پوست شما مناسب بود آن را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید.

ماست

ماست حاوی اسید لاکتیک است که یک ترکیب لایه بردار، روشن کننده و موجب کاهش چین و چروک پوست است. مخلوط 1 فنجان ماست ساده با 2 الی 3 قطره از روغن زیتون یا روغن بادام و یک قاشق عسل و قرار دادن آن به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی پوست ماسکی مطلوب برای پوست شما خواهد بود.

دانه زیتون سبز

این دانه ها سخت و خشن می تواند شگفت را برای ظاهر شما به ارمغان آورد. ماسک آن یک لایه بردار مفید است و به حذف سلول‌های مرده پوست کمک زیادی می کند. دانه های زیتون را پس از خشک شدن داخل آسیاب ریخته و پودر آن را در یک لیف بدن رخته و آهسته بر روی صورت خود بکشید.

چای سبز

چای سبز بهترین دوست برای زیبایی شماست. چای سبز با ترکیبات ضد التهابی و تانن اجین شدن و کمک شایانی به کاهش پف کردگی پوست شما دارد. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان‌ها برای مبارزه با پیری زودرس است. چای سبز را پس از مرطوب کردن داخل یک کیسه پارچه قرار داده و بعد از خنک شدن در یخچال آن را به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی چشم خود قرار دهید.

روغن زیتون

روغن زیتون در حال حاضر جزیی از رژیم غذای مدیترانه است که یونانیان مبتکر آن بودند. یکی از مواد تشکیل دهنده و ارزشمند روغن زیتون آنتی اکسیدان و مواد ضد التهابی است که برای قلب بسیار مفید است. روغن زیتون در رژیم غذایی شما التهاب و آسیب های رادیکال‌های آزاد را کاهش می دهد و مانع از چین و چروک پوست می شود. روغن زیتون را به صورت مستقیم بر روی پوست صورت مالیده و سپس آن را با یک پارچه نرم مالش دهید تا صافی پوست را احساس کنید.

آووکادو

آووکادو یک منبع بزرگ برای سلامتی قلب و چربیهای غیر اشباع، ویتامین B و پتاسیم است که همچنین می تواند به مرطوب کردن پوست و به عنوان یک ماسک لایه برداری برای پوست های خشک کمک کند. با مخلوط کردن یک آواکادو، یک سفیده تخم مرغ، دو قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر و یک قاشق چای خوری آب لیمو و قرار دادن آن به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست در هر هفته دو بار پوست شما نرم تر و انعطاف پذیرتر خواهد شد.

شکر قهوه‌یی

این شیرینی رژیم ضد پیری است. دانه های طبیعی شکر قهوه‌یی به پوسته پوسته شدن سلول‌های مرده پوست کمک کرده و پوستی سالم به شما می بخشد. با آسیاب کردن یک دوم فنجان شکر قهوه ای و اضافه کردن 3 قاشق روغن زیتون به آن شکلی خمیری به آن داده به مدت 1 تا 2 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. این درمان دو بار در هفته برای پوست مفید می باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FATEME AMRODI IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    4 1
    BESYAR MOFID VA ALY BOD
  • بهار IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    4 1
    سلام من از ماسک کدو تنبل خيلي خوشم اومد حتما امتحان ميکنم ممنونم
  • نرگس IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    3 1
    سلام منم ازماسکاتون استفاده میکنم وبعد نظرمو میگم مرسی
  • گیلدا IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    8 0
    سلام ماسک گوجه باماست عالیه حتمااستفاده کنید ممنون ازماسکاتون
  • پگاه IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    4 2
    ماسک عسل خیلی خوبه
  • محمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    4 0
    من جوش داشتم ماسک عسل عالی کرد صورتمو
  • ارزو IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    2 2
    صورتم خیلی جوش داره و جای جوش ها چال شده چه ماسکی پیشنهاد میدین