انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر: مجلس انگار قرار است درمقابل دولت یازدهم بسیار فعالانه تر وارد عمل شود؛ چرا که دیگر به سوال از وزرا که از سوی دولتی ها زیاد تر از معمول عنوان شده بود ، قانع نشده و اکنون دیگر سراغ استیضاح میرود.

استیضاح وزیر آموزش وپرورش قبل ازتعطیلات عید/ استقبال آقای وزیر از استیضاح مجلس/ فانی حقوق فرهنگیان رانمیدهد

تاکنون سخن از استیضاح چند وزیر به میان امده ؛ درحالیکه هنوز عمر دولت به یکسال نرسیده ولی انگار این نمایندگان قصد دارند درمقابل دولت محکمتر ظاهر شده و هر طور شده مطالبتاتشان را پیگیری کنند ؛ این است که استیضاح وزیراموزش وپروش هم دردستور کار قرار گرفته وبه صورت جدی دنبال میشود.
درهمین راستا ، نماینده مردم قصرشیرین گفت که استیضاح وزیر آموزش و پرورش فردا با 18 محور به هیات رییسه تقدیم می‌شود.
فتح‌الله حسینی ، با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش 18 محور دارد گفت: تاکنون بیش از 80 امضای برای این استیضاح جمع آوری شده که با توجه به تشکیل جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی می‌شود که تعداد امضاها بیشتر شود.
وی با بیان اینکه یکی از طراحان اصلی استیضاح فانی است مهمترین محور این استیضاح را محقق نشدن وعده پرداخت مطالبات فرهنگیان عنوان و اظهار کرد: با وجودی که ما وزیر را فردی اخلاق‌مدار و دوست‌داشتنی می‌دانیم ولی مشکلاتی همچون سو مدیریت در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش ومحقق نشدن مطالبات فرهنگیان ما را بر آن داشت که طرح استیضاح را جمع‌آوری کنیم چون پاسداری از امانت مردم را بر خود واجب می‌دانیم.
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع مطالبات فرهنگیان را از دولت گذشته پیگیری می‌کردیم که در این دولت نیز آن را ادامه دادیم ولی تاکنون مطالبات آنها پرداخت نشده است این قشر مظلوم واقع شده و نارضایتی از عملکرد وزیر دارد به همین دلیل ما به دنبال احقاق حقوق آنها هستیم.
حسینی همچنین تاکید کرد تمامی تلاش را به کار خواهد گرفت تا بعد از تکمیل امضاها، استیضاح را به هیات رییسه جهت قرار دادن در روال کاری تقدیم کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با امتناع از گفتن اسامی امضا‌کنندگان طرح مذکور تصریح کرد: از تمامی کمیسیون‌های مجلس نمایندگانی خواستار استیضاح فانی هستند.
همچنین عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز با بیان اینکه استفاده از عناصر سیاسی در بدنه وزارت آموزش از دلایلی است که طرح استیضاح فانی را موجب شده است، گفت: این طرح به علت ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش در انجام کارهای محوله مورد استقبال نمایندگان قرار گرفته است.
این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: پس از تقدیم طرح استیضاح فانی به هیات رئیسه باید منتظر تعیین زمان اجرای آن بود.
***استیضاح در یک قدمی میز هیئت‌رئیسه
درحالیکه تا کنون هیچ استیضاحی به میز هیات رییسه نرسیده و تمام موارد با گفتگوی وزیر واستیضاح کنندگان به پایان رسیده انگار این بار قرار است که طرح نمایندگان به هیات رییسه هم برسد تا وزیر اموزش وپرورش عیدی خوشی نداشته باشد.
درعین حال اقای وزیر خیلی خونسرد استیضاح را حق نمایندگان دانسته با این حرفش از نمایندگان منتقدش استقبال میکند.
دراین خصوص ، وزیر آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش عده‌ای از نمایندگان برای استیضاح وی، گفت: نمایندگان طبق قانون اختیاراتی دارند که ما هم تابع اختیارات آنان هستیم.
علی‌اصغر فانی ، درباره تلاش عده‌ای از نمایندگان برای استیضاح وی، افزود: نمایندگان اختیاراتی دارند که طبق اختیارات خود عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این زمینه هر اتفاقی بیفتد با آن موافق هستم، در پاسخ به اینکه درباره استیضاح آیا چیزی به شما اعلام شده یا خیر، تاکید کرد: هنوز چیزی به من اعلام نشده است.

***استیضاح استندبای شد
درهمین حال ،یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش که توسط فتح الله حسینی، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس کلید خورده بود، فعلا متوقف شده و رایزنی هایی برای رفع مسائل مطرح شده از سوی طراحان در حال انجام است.
جواد هروی گفت:من با فتح الله حسینی به عنوان طراح استیضاح وزیر آموزش و پرورش صحبت هایی داشتم و از او مهلت خواستم تا محورهای ذکرشده توسط وی در طرح استیضاح را با وزیر آموزش و پرورش در میان بگذارم و رایزنی هایی انجام شود که کار به استیضاح کشیده نشود؛ او نیز قول داد فعلا استیضاح فانی را به حالت استندبای نگه دارد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه هر دو طرف این طرح استیضاح، نسبت به مسائل و مشکلات یکدیگر قانع شوند، درباره رابطه دولت و مجلس گفت: تصور من بر این است که مجلس با دولت یازدهم از در دوستی و تعامل وارد شده و این موضوع نیز بسیار جدی بوده است، ولی این بدان معنا نیست که نمایندگان خلع سلاح شده باشند.
نماینده مردم قائنات در مجلس ادامه داد: نباید به جهت آنکه دولت تازه ای روی کار آمده است، از نمایندگان خواست مسائل و مشکلات را نادیده بگیرند یا از ابزار نظارتی خود چشم پوشی کنند.
هروی، مجلس را به عنوان چشمان بینای مردم توصیف کرد و افزود: نمایندگان مجلس به نمایندگی از تمام مردم می توانند در برابر مشکلات و نارسایی هایی که به وجود می آید، از ابزار خود استفاده کنند که ابتدا طرح سوال است، ولی اگر نیاز بود از استیضاح نیز ابایی نخواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه در هفت ماهی که از شروع به کار دولت یازدهم می گذرد، حتی یک مورد استیضاح هم وجود نداشته است، ادامه داد: آستانه تحمل نمایندگان در برابر اقدامات دولت، نه تنها کم نبوده که زیاد هم بوده است، ولی آنها نخواهند پذیرفت که لقب وکیل الدوله بودن را بر خود داشته باشند.
***استیضاح عملی نخواهد شد
درعین حال ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه استیضاح وزیر آموزش و پرورش عملی نخواهد شد، گفت: لازم است در شرایط کنونی اگر نواقصی در سیستم آموزش و پرورش وجود دارد مجلس با ایجاد فضای تعامل به رفع آن بپردازد.
عباس مقتدایی در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری مطرح شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی برخی از نمایندگان، گفت: به نظر می‌رسد که استیضاح فانی عملی نخواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه طرحی مبنی بر استیضاح فانی به صورت رسمی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نرسیده است، افزود: مجلس باید در فضای منطقی و متعادل به رفع نواقص در وزارت آموزش و پرورش و سایر وزارت‌خانه‌ها بپردازد.
وی با بیان اینکه ممکن است گلایه‌هایی نسبت به بخشی از عملکردها در وزارت آموزش و پرورش وجود داشته باشد، تصریح کرد: اما نظر کلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمایت از وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همه نهادهای آموزشی است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی موضوع استیضاح مطرح نیست، گفت: جامعه نیز چنین کششی را در سطوح مختلف آموزشی ندارد.
وی ادامه داد: کمیسیون آموزش مجلس از مسئولان وزارت‌ آموزش و پرورش بارها درخواست کرده تا مطالبات و دیدگاه‌های نمایندگان مجلس را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد.
مقتدایی تاکید کرد: خواسته ما از نمایندگان از یک سو صبوری و از آموزش و پرورش توجه جدی به مسائل است.
وی بابیان اینکه موضوعی مبنی بر استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون به صورت رسمی مطرح نشده، گفت: تلاش بعضی از نمایندگان مجلس که ارتباط بیشتری با امور آموزشی کشور دارند این است که با ایجاد فضایی آرام مشکلات را مرتفع کنند.
***استیضاح به صلاح کشور نیست
همچنین ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که راه های بهتری برای حل مشکلات آموزشی وجود دارد گفت:استیضاح حق نماینگان است اما در مقطع کنونی مطرح نمودن آن مناسب نیست لذا اقتضای زمان ایجاب می کند که بر اساس حکمت رفتار نماییم.
قاسم جعفری با بیان این مطلب که دغدغه نمایندگان در مسائلی که مطرح کرده اند کاملا حرفه ای و در زمینه آموزش و پرورش است، افزود: اگر تعامل مناسب میان معاونین وزیر و نمایندگان صورت گیرد، جایی برای طرح مباحث حاشیه ای و استفاده سودجویان در راستای سیاسی جلوه دادن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش نخواهد بود.
نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس شورای اشلامی با اشاره به نزدیک بودن پایان سال تحصیلی و مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب وآماده شدن دولت جهت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به لزوم تعامل ویژه طرفین در مقطع کنونی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و موارد فوق در مقطع کنونی مطرح کردن بحث استیضاح به صلاح کشور نیست.
وی افزود:با شناختی که من از نمایندگان مجلس سراغ دارم به این موضوع ایمان دارم که آنها فقط خواسته های مردم را پیگیری کرده و دغدغه مشکلات آموزشی را دارند لذا از معاونین وزیر و مسولان مربوطه تقاضا دارم که با شرکت در جلسات مشترک به حل مشکلات موجود کمک نمایند.
وی با بیان اینکه امروز بیش از ده میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی در کشور فعالیت می کنند، تصریح کرد: ما نباید باعث نگرانی این طیف عظیم در کشور شویم و مسائل را باید به نوعی مدیریت کنیم که به منافع ملی کشور خدشه ای وارد نشود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان کوتاهی که از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد، افزود:
مطرح کردن استیضاح در زمان کنونی مانند چیدن میوه نارسیده است و ما باید بر اساس حکمت رفتار کنیم وبر همین اساس اگر راه سهل الوصول تری برای رسیدن به اهداف خود داریم درابتدا آن را بکار گرفته و در آخر اگر مشکلات از بین نرفت ، استیضاح رامطرح نماییم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 68
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نت IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    43 4
    سريع عاليه
  • معلم IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    44 12
    هروي، مجلس را به عنوان چشمان بيناي مردم توصيف کرد! اين چشمان بينا هشت سال گذشته كجا بودند كه در طول چند ماه گذشته از حدقه زدند بيرون.
  • ناشناس IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    54 4
    چرا فقط وقتي قرار است در مورد حقوق معلمان صحبت شود مي گوييد استيضاح به صلاح نيست
  • هرمزگاني IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    51 8
    اقدام نمايندگان عزيز بسيار بجا مي باشد؛ متاسفانه خيلي از مطالبات فرهنگيان پرداخت نشده است از حق الزحمه امتحانات گرفته تا اضافه کاري و... مثلا موظفي ما در حکم کار گزيني 36 ساعت در هفته مي باشد در حاليکه بيش از 44 ساعت در هنرستانها مشغول خدمتيم که متاسفانه امسال يک ريال هم به عنوان اضافه کار به ما داده نشده است. و همچنين بکارگيري نيروهاي فرسوده بازنشسته دعوت به خدمت شده در حوزه هاي ستادي و مديريتهاي آموزش وپرورش هم نشاط و پويايي و تحرک را از آموزش وپروش ما گرفته است!
  • محمد غلامي IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    7 51
    استيضاح آقاي فاني اصلا به صلاح نيست وايشان فرد لايقي هستند.وپيگير مطالبات فرهنگيان هستند.
  • ش IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    45 13
    به جاي استيضاح بي موقع ليست نمايندگان هديه بگير ازدستان مبارک مرتضوي را پيگيري نماييد
  • مهربان توسي IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 0
    من فرهنگي هنوز اضافه کار امسالو نگرفتم کي اوضاع مالي فرهنگيان درست ميشه؟
  • محمدقاسم عزيزي IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 0
    آقايان حالا كار نداريم كي وزير شود يا نه اما عدم درك درست جامعه و دولتهاي گذشته و حال از وضعيت اقتصادي معلمين و بي پاسخ بودن اين مطالبات و درد كهنه احجاف به معلمان نسبت به ديگر سطوح كارشناسي و اداري در ديگر ادارات دولتي موجب مي شود همه وزرائ آپ به مطالبات فرهنگيان پاسخ قانع كننده ندهند و از طرفي بي قاعدگي در طرح تصدي مشاغل مديريتي هم دليل ديگر بوده و از طرفي بازيچه شدن ///////////اموزش و پرورش در عزل و نصب هايش و..... كم توجهي در تخصيص اعتبارات پرسنلي اش همه خواسته بي پاسخ معلمان است كه با آمدن و رفتن وزير حل نمي شود بايد فكر اساسي تري براي آن كرد و خانوار هاي يك حقوق بگير آن دريابيد و براي معلماني كه حرفه معلمي را شغل چندم كرد و دنبال ديگر كار ها هستند هم فكري كرد
  • تيمور IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 2
    بسيار خوب وعالي. آقاي وزير نگاهي به سرباز معلمين بيچاره ميكرد. نه حقوق ونه استخدامي.
  • سابر IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    1 1
    دبير هستم . چهار ماه حق التدريس ها را پرداخت نکرده است .ايا اين ظلم نيست.
  • رحمان IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    5 0
    به عنوان يک فرهنگي ميگويم: اولاً با جيب خالي آقاي فاني که سهله خود نمايندگان مجلس همه جمع شوند نمي تونند کاري براي آموزش و پرورش بکنند. آهاي دلسوزان به نظام باور کنيد آموزش و پرورش مثل يک آدم لنگ داره پيش ميره و نياز به يک درمان و توجه ويژه و اساسي داره ... بسياري از فرهنگيان بدون انگيزه دارند کار مي کنند و اين به ضرر بچه ها ، اجتماع، و ... هست.بياييد انصاف به خرج بديد و يک فکر اساسي براي فرهنگيان و معلمان همان هايي که از زير دستشان به اين مقام ها رسيديد ،بکنيد تا دين خود را بر اساس سخن اميرالمومنين که فرمود :«من علمني حرفا فقد صيرني عبدا »ادا کرده باشيد.
  • rezaie IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 2
    ما فرهنگيان از استيضاح وزير حمايت ميكنيم
  • توسي IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 1
    اضافه کار فرهنگيان کي پرداخت ميشه
  • .... IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 3
    انشا الله زود کارت قرمزمجلسوبگيره بيرونش کنند.کجايي حاج بابايي يادت بخير
  • نا آشنا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    6 1
    جناب نماينده طراح استيضاح : شما در دوران احمدي نژاد کجا بودي که اين همه از حق و حقوق فرهنگيان دم مي زنيد حق ما فرهنگيان مربوط به دوران احمدي نژاد است . لازم است شما از وزيران احمدي نژاد بپرسيد پول ها را چکار کردين؟برادر محترم نيک بينديش دنيا عرصه امتحان است؟!!!!!!
  • فرهنگي IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 2
    به نماينده هاي مجلس سلام برسونيد بگيد ما مطالباتمون نمي خواهيم اينقدر پا توکفش وزيراي دولت منتخب ما نکنيد
  • اسماعيل حيدري IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 1
    آقاي وزير خسته نباشيد من اگه بجاي شمابودم ازاين استيضاح استقبال ميكردم وعطاي وزارت آموزش وپرورش رابه لقايش ميبخشيدم چون مشكلات سي وپنج ساله راميخواهندكه شماحل كنيدآنهم بدون حمايت وحتي با كارشكني
  • ب ع IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    سلام.چرامجلسيهابجاي توجه به وضع معيشتي فرهنگيان به وزيرتوجه ميکنند مگر خبرندارند متاسفانه مجلسيها اصلا به فکر فرهنگيان نبوده ونيستندو نخواهندبود فلذا اين نمايندگان ازهيچ معلمي درس يادنگرفته اندوهمينجوري باسواد بدنيا آمده اند؟
  • مملکت IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 1
    تا مي تونيد هم ديگر را له کنيد جز اين کاريي بلد نيستيد
  • علي IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    6 0
    اين وزير که زياد جالب نيست اما اگر استيضاح براي شما نمايندگان مي بود خيلي خوب بود چون بعضي از شماها مانند وزير َآموزش و پرورش هستيد .
  • جليل IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    6 0
    آقاي فاني توانايي اداره ي آموزش و پرورش را ندارند،وزيري كه حرف از پرداخت مطالبات بزند و آن را رسانه اي كند ولي اجرا نكند نمي تواند ساير مسائل و مشكلات اين وزارتخانه را حل نمايد ،البته خود نمايندگان نيز بي عذر و تقصير نيستند ، چرا كه به فردي كه توانايي اين كار را داشتند و مورد اقبال فرهنگيان نيز بودند راي ندادند.
  • معلم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    يک سري از اين مطالبات از دولت قبلي مونده و هنور 50 درصد حق الزحمه امتحانات سال 91 نيز پرداخت نشده و همه ي حق الزحمه هاي سال 92 . سرانه مدارس نيز از حدود مهر 91 داره بصورت حداقلي پرداخت ميشه و بيشتر هزينه هاي مدارس از دانش آموزان و والدين گرفته ميشه .اين وزير داره تلاش ميکنه تا مطالبات رو پرداخت بکنه و بايد کمي بهش فرصت داده بشه .
  • علي IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 0
    من يک فرهنگي هستم درمورد درست يانادرست بودن استيضاح وزير هيج نظري ندارم ولي بايدبگويم ازسال88ازآموزش پرورش طلب کاري دارم که ارزش ريالي ان يک دهم آن زمان شده است است حواهشمند اقاي وزيرنسبت به ديون فرهنکيان اقدام نمايند
  • فرهنگي IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 2
    ضعيف ترين وزيري که تاکنون بر اي آموزش وپرورش انتخاب شده است ايشان مي باشد شما را به خدا سوگند مي دهم نسبت به استيضاح وبرکناري ايشان سريعتر اقدام نماييد آقاي روحاني به خاطر اين انتصاب بايد روز قيامت جواب دهد آقاي فاني يک ماه پيش گفت امشب هزينه برگزاري امتحانات امشب به حساب فرهنگيان واريز مي شود به خدا تا کنون خبري از اين حرف نيست ايشان موجب دلسردي فرهنگيان شده است اگر آموزش وپرورش وزير هم نداشته باشد بهتر ازايشان است
  • معلم چند پايه روستايي IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    الف: حق الزحمه تدريس درمدارس زير نرم دراين 6ماه پرداخت نشده است.چرا؟ ب: يکساعت تدريس درکلاس چند پايه بايکساعت تدريس درکلاس تک پايه حقوق برابردارد.پس عدالت کجا رفت؟
  • محمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    1 2
    سلام و به نام خدا متاسفانه مديرکل هايي انتخاب شدند که محبوبيت حداقلي بين فرهنگيان ندارند وصد تاسف فاميل بازي را در سازمان وادارات شروع کردند .خدا عاقبت دولت روحاني عزيز (تدبير و اميد )را به خيرکند.صلاحيت هاي علمي که شاخصه تدبير و محبوبيت که شاخصه اميد است کمتر رنگي مي بينيم.استناد به آموزش وپرورش خوزستان
  • علي IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    لطفا سياسي بازي کنار گذاشته شود و برخواسته برحق فرهنگيان يعني پرداخت مطالباتشان رسيدگي شود خواه استيضاح خواه همکاري
  • صادق IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 0
    سلام دم نمايندگان گرم خدا قوتشان بدهد پيشنهاد مي کنم که براي تسريع درامور همه اختيارات مملکت رابدهند به اين نمايندگان همه چيز فهم .من دردوران احمدي نژاد تدزيس داشتم تاالان پولش را ندادند اين نمايندگان شجاع اون موقع کجا بودند ؟ والله ماندانستيم اين نمايندگان نقش نظارتي دارند يا دخالتي وکارچاق کني ؟ هرجا کارت هديه باشد سکوت هست اما چون افرادي مثل آقاي فاني اخلاق مدار وديندارند حضرات نماينده به ساز قباشون برميخوره .شمارابه خدا ازخشم ملت بترسيد
  • اموزگار IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 1
    لطفا به پيرمرد مظلوم رحم کنيد
  • حسين(معلم) IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 1
    با سلام آيا دوستان نماينده هنگام تصويب بودجه توجهي به حقوق معلمان کردند ؟ آيا وزير مي تواند از جيبش مطالبات را بدهد ؟ آيا مطالبات مربوط به دوره ي تصدي آقاي فاني است ؟ آيا تصويه حساب با دولت بايد از مردمي ترين نهاد شروع شود ؟ آيا وزير ديگري بيايد مشکل مطالبات حل مي شود ؟ اگر اين طور است در فاصله ي يک هفته همه ي مقامات را استيضاح کنيد تا همه ي مشکلات يکجا حل شود ؟ همه را !
  • محمد عمراني IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    5 0
    نميدانم وقني وزير به فکر پرداخت معوقات نيست چه کسي بايد اين کار را بکند .معوق بيمه طلايي سال 91ويک ماه از سال 92و حقالتدريس 5ماهه سال 92 اضافه کاري کادر اجرايي مدارس از سال 91به بعد که تمامي اينها سند خورده ولي هيچ پرداختي صورت نگرفته است.جديداً هم مد شده که به صورت کامل سند مي گيرند ولي درصدي پرداخت مي کنند هيچ کس هم پي گير نيست .نه تنها وزير بلکه معاونين مالي و ذي حسابي و همه دست اندر کاران وزارتخانه بايد تعويض شوند و کساني روي کار بيايند که دلسوز باشند . ما فرهنگيان مصرف کننده نيستيم توليد کننده ايم که شما هايي که در راس کار هستيد . از زير دستان ما به اينجا رسيده ايد.
  • علايي IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    خدا خيرشان بدهد زودتر
  • zahra IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    توروخدا مطالبات ما را پرداخت کنيد.شب عيده.اجاره خونه نداديم.هزار بدهي داريم
  • کتول IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 0
    وزيري که ديگران براي اوتصميم بگيرند بهتراست زودتر استيضاح شود نمونه استان گلستان که آقاي محمدي راد به دليل دوستي وطني مشارکتي واربابزاده را بعنوان رئيس سازمان گذاشته است که باعث نارضايتي شديد فرهنگيان محترم استان شده است
  • ;lhg IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 0
    ازفرهنگيان هم نضر خواهي اينترنتي کنيد تابيشتر متوجه شويد
  • جواد IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    2 0
    نمايند?ان بايد مطالبات فرهن?يان را پي?يري و از حقوقشان دفاع کنند واقاي فاني خيلي سياسي عمل مي کنند و ما منتظر استيضاحش هستيم ? متشکريم
  • مهمان IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    کاش زودتر اين فرد از راس اين وزارت خونه مهم بياد پايين...از دستش دلمون خونه به خدا
  • ooo IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    6 0
    اي کاش اين دلسوزان و دنبال کنندگان احقاق حقوق در هشت گذشته هم اين حق پا مال شده را دنبال مي کردند. و چشم را بر روي آن همه فساد مالي و اداري نمي بستند
  • معلم ابتدايي IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    4 0
    اقاي وزير چرا به فکر معلمين ابتدايي نيستيد که باچهل شاگرد تمام درسها را کار ميکنند وبالاي 20 سال ميخواهند باز نشسته شوند وديگر توان ندارند مگر با ديگر پايه ها چه فرقي داريم چرا چوب بي برنامه گي شماها را بايد ما دهيم وبه ما بگويند کمبود نيرودرمقطع فقط ابتدايي هست وتا 30 سال کار کنيم وديگر مقطع ها نه اينقدر ظلم کي جوابگوست برويد تحقيق کنيد جايگاه معلم در کشور هاي ديگر چيست تا معلم در رفاه نباشد کشور از همه لحاظ پيشرفت نخواهد کردديگر خود دانيد اقاي وزير ومجلسي ها شما مسئولييد ودين به گردنتان است
  • دانشجو تربيت معلم متاهل IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    0 0
    عيدي دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگيان طبق قانون مديريت خدمات كشوري بايد پرداخت مي شده وپرداخت نشده است
  • رضا همتي IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    6 0
    جناب نماينده خواهش مي کنيم دنبال مطالبات فرهنگيان نباشيد. اونکه وزير بود بهش راي نداديد .ديد شماها به آموزش و پرورش سياسي است نه تربيتي و آموزشي
  • محمدي IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    6 1
    مطمئن باشيد بنده فرهنگي به هيچ وجهي از استيضاح وزير نگران نمي شوم وزير نالايق اصلا نبايد انتخاب مي شد اين بابا بايد در گوشه اي مينشست و براي خود تئوري مي داد ...نگذاشتند نجفي وزير شود که لا اقل نسبت به اين وزير صد ها هزار بار بهتر بود و مطالبات ما را مي توانست محقق کند
  • يك فرهنگي IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    4 4
    آفرين بر اين نمايندگان واقعي مردم
  • يک فرهنگي IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    1 0
    از مطالبات گذشته کاري براي تبديل وضعيت قراردادي ها بکنند که واقعا اسفناک است بعد از 26سال زحمت هنوز قراردادي باشم
  • محمود IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    5 3
    بجاي استيضاح وزيراعتبارات وزارت را افزايش بدهيدتاامکان پرداخت مطالبات فراهم شود
  • علي IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    3 0
    آقاي جبار کوچکي نژاد نايب رييس کمسيون آموزش و تحقيقات، آيا اگر سهم خودت يعني انتصاب برادرت به عنوان مشاور وزير را نگرفته بودي هنوز هم مخالف استيضاح بودي؟
  • محمد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    1 0
    مديران جوان و انقلابي را وادار به بازنشستگي کرده و به جاي آنان بازنشستگان بيحال را بکار گرفته اند
  • احمد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    2 0
    سلام و به نام خدا متاسفانه مديرکل هايي انتخاب شدند که محبوبيت حداقلي بين فرهنگيان ندارند وصد تاسف فاميل بازي را در سازمان وادارات شروع کردند حتي بعضي افراد حتي 1 روز رزمنده نبوده اند.خدا عاقبت دولت روحاني عزيز (تدبير و اميد )را به خيرکند.صلاحيت هاي علمي که شاخصه تدبير و محبوبيت که شاخصه اميد است کمتر رنگي مي بينيم.استناد به آموزش وپرورش خراسان شمالي
  • خانه معلم کرمان IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    4 0
    باسلام خدمت دوستان و فرهنگيان عزيز . اگه شما فرهنگيان عزيز همش حرف از اضافه کاري مطالبت خود دم ميزنيد ما بايد چي بگيم که پرسنل خانه معلم کرمان هستيم بيش از ده بيست سال داريم کار ميکنيم سازمان در قبال کار ما جوابگو نباشه براي استخدام در صورتي که تمام مراحل جذب اداره و نواحي شدن را انجام داديم به همان قرآني که مي پرستيد و شب احيا روي سر ميگذاريد تاييديه گزينش حتي کدپرسنلي را دريافت کرديم ولي متاسفانه تو اين ارگان که نهاد فرهنگي مي باشه با پارتي بازي و جابجاي کد راهي براي جذب اقوام و خويشان خود باز نمودن که حق ما و ديگر همکاران ضايع شد شما فرهنگيان محترم اگه جاي ما باشيد به اين روساي اموزش پرورش کرمان چي ميگفتيد که دنيا محل گذره تو رو جان عزيزانتان به فکر اين قشر هم باشيد سه سال از تشکيل پرونده در سازمان گذشت اقدامي نشد.
  • مربي پرورشي IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    3 0
    اين اقابه درداموزش وپرورش نميخوردهرچه زودتربرودبهتراست.هنوز نيامده ميخادمجتمع هاراجمع کند وميگه حقوق معلمان رابديم دست مديران تااونابرداخت کنند.اين همه ادم نخبه تومملکت هستن يکي بهتربيارن.ميگم اين اقا بدرد نميخورد،
  • احمدي IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    2 0
    •سلام و به نام خدا متاسفانه مديرکل هايي انتخاب شدند که محبوبيت حداقلي بين فرهنگيان ندارند وصد تاسف فاميل بازي را در سازمان وادارات شروع کردند .خدا عاقبت دولت روحاني عزيز (تدبير و اميد )را به خيرکند.صلاحيت هاي علمي که شاخصه تدبير و محبوبيت که شاخصه اميد است کمتر رنگي مي بينيم.استناد به آموزش وپرورش خراسان شمالي در گرمه ،اسفراين معاونتهاو....
  • حاجي وثوق IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    باسلام وزير محترم حقوق فرهنگيان را بهر شکل بايستي تامين کند هنوز محل قائله اين قوم گرمه وسرد نشده ضمن اينکه امتحانات سرنوشت ساز مدارس وکنکوريها نزديک است وحساب بکنيد که اگر انجمن هاي اينها فعال شوند ودومرتبه غائله براه بيفتد ضمن اينکه خبرگزاريهاي خارجي هم منتظرند از اب گل آلود ماهي بگيرند صرف ميکند يا خير؟
  • 'گمنام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    2 0
    این آقا برنامه اش جه بوده که وزیر شده ،نمیدانم .هیچ حرکتی هم برای استخدام معلمین با وجود کمبود نیرو در این وزارتخانه نکرده است. همان بهتر که برکنار شود.باسپاس.
  • فرهنگی ناامید IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    اینطور که مشخصه کسی به حرفهای ماگوش نمیده و هر کس به فکر منافع خودش است من پیشنهاد میکنم مواظب عصاب خودتون باشید چرا که اگه این را هم از دست بدید معلوم نیست که چی به روزتان می آید.