فرم ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین بار منتشر شد.

فرم ثبت‌نام دوباره دریافت یارانه نقدی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال 93 به طور همزمان از 20 فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

در فرم خوداظهاری دریافت یارانه نقدی دولت آمده است: منظور از سطح درآمد خانوار، میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری یا وظیفه بگیران و مواد مشابه قبل از پرداخت اقساط وام است، ضمن اینکه باید سطح درآمد خانوار با دارایی‌های آن خانوار همخوانی داشته باشد.

متقاضیان در ابتدا صفحه ای www.refahi.ir مشاهده می کنند که شش بند توضیح دارد و مربوط به قوانین و مقرارت دریافت یارانه نقدی است.

در بند یک تأکید شده مطابق قانون فقط افراد نیازمند می توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کنند. مورد بعدی از متقاضی تعهد می خواهد تا صرفا مشخضات افرادی را که هم اکنون تحت تکفل دارد، درج کند.

در بند سه متقاضی متعهد می شود در صورت درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها مدارک لازم را برای اثبات درستی اطلاعات اعلام شده در فرم ارائه کند، مورد بعد که انتظار می رود مورد توجه متقاضی قرارگیرد، این است که اگر مشخص شود اطلاعات نادرستی در فرم‌ها اظهار شده، به موجب قانون ضمن استرداد وجود دریافتی تا سه برابر یارانه نقدی دریافت شده متقاضی مشمول جریمه قرار می گیرد.

در بند پنجم متقاضی یارانه نقدی تأیید می کند اطلاعاتی که در فرم‌های تقاضای یارانه نقدی درج می کند می تواند مبنای ارزیابی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اش برای اعطای وام یا سایر تسهیلات از سوی بانک‌ها و موسسه های مالی قرار گیرد و دست آخر در بند ششم معنا و مفهوم سطح درآمد ماهانه توضیح داده شده است.

بر این اساس میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری و مواد مشابه دقت شود قبل از پرداخت اقساط مورد نظر می باشد.

در انتهای صفحه اول متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند دکر شده را تأیید کند که این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود. صفحه دو شامل پرسش های متداول است، در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل تعبیه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تیره و فاصله وارد کند.

سپس آخرین شماره حسابی که جهت دریافت یارانه اعلام کرده اید را در مستطیل مربوطه وارد کنید دقت شود شماره کارت بانکی را وارد نکنید در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تکفل در سمت چپ و محل مربوطه درج کند؛ پس از تکمیل این سه بخش متقاضی باید کد امنیتی 5 رقمی را واردکند و اطلاعات درج شده را تأیید کند.

در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تکفلش را به همراه شماره ملی هر یک نوشته و وضعیت مالک بودن یا نبودن واحد مسکونی را برای هر یک جداگانه مشخص کند.

در ادامه متقاضی براساس تعریفی که از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده که البته یک بار دیگر هم در مستطیلی که مشاهده می کنید برایش یادآوری می شود خود را در یکی از پنج گروه درآمدی قرار دهد گروه های درآمدی به این ترتیب است: کمتر از 600 هزار تومان، از 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان، از یک تا 2 میلیون تومان، از 2 تا 2.5 میلیون تومان و بیشتر از 2.5 میلیون تومان در ماه.

مرحله آخر اطلاعات محل سکونت خانوار است. متقاضی مشخص می کند ساکن شهر، روستا و یا در زمره عشایر کشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سکونت را انتخاب می کند درج کد پستی نیز در مرحله بعد قرار دارد و در نهایت بسیار مهم است که متقاضی شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبیه شده درج کند.

به تمام متقاضیان دریافت یارانه نقدی به جد توصیه می شود پس از خواندن مندرجات مستطیل انتهای صفحه سوم و آگاهی از جنبه حقوقی اطلاعاتی که اعلام کرده اند نسبت به تأیید آن اقدام کنند چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضی دریافت یارانه نقدی کد شناسایی یاز طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده ارسال می شود.

بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی 10 روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 164
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضي IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    188 7
    به نظر من ندن بهتره جوري نوشتن بخدا از تهديد بد تره بخون ..انگار دارن از جيب ميدن
  • مصطفي رضايي IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    21 37
    با سلام و خسته نباشيد براي کساني مثل من که در سال 92 ماهيانه حدود 900 هزار تومان بالغ بر درآمد خود حق ماموريت ميگرفتم و دو سه ماه آينده پايان ماموريت بوده و مبلغ آن قطع ميشود تکليف چيست
  • سعيد IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    94 9
    به نظرم بعدازانجام مرحله دوم يارانه هاهزينه هاخيلي بالا رفته ومعيشعت مردم سخت ترخواهدشدبه طوري که درآمدهاکمترشده وکسادي بازاربيشترخواهدشدکسي که بادوميليون تومان ميتوانست زندگي خودرابچرخاندديگرنميتواندمثلا کسي درآمدداردولي حق فرزنداوست که يارانهرادريافت کرده وبه حساب اوواريزکندکسي که دربانکي حساب داردوازآن حساب سودي واريزميشودشايدميخواهدخانه اي درست کندياکلايارانه رابه بيمه يابه سلامت اختصاص دهيد
  • kh IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 2
    ايا امکان تغيير شماره حساب هست
  • حسين IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 1
    ايکاش ميشد کسي که يارانه بهش تعلق نميگيره ميگفت به حساب کي بره بالاخره هر کسي فااميل ندار هم داره
  • ali IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 2
    من که تازه ازدواج کردم و شماره حسابي براي يارانه اعلام نکردم چطور بايد ثبت نام کنم؟ با تشکر؟
  • قريبه IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    به نظربنده دولت بايديارانه همه راقطع بكندواصلاً ندهدولي بايستي به فكررفاه اين ولي نعمت ها باشندبه خدا همه دولتمردان غني وفقيررا مي شناسندونيازي به ثبت نام مجددهمه نيست مگرمسئولان نميگن بانك اطلاعاتي درامدي همه را داريم پس چراخودشان ثروتمندان را مشخص ويارانه آنهاراقطع نمي كنند.................
  • دل پر IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 1
    به نظر من اين پول حق مردم ايرانه اين پول نفت کشوره دولت وظيفشه که اين پولو چه مردم پولدار باشن چه نباشن پرداخت کنن اين شرط و شروط چيه ميزارن
  • عباس IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 1
    سلام تمام قيمت ها چندين برابر شده وباز هنوز اول سال 2درصد ماليات ارزش افزوده به اجناس اضافه شده با اين تبليغات حذف يارانه ها و گران کردن بنزين که هنوز مردم را در دلهره نگه داشتند کار خوبي نيست فعلا که دولت اميد داره اميد را از مردم ميگيره
  • دلسوز IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    پرداخت يارانه از ابتدا به اين شکل غلط محض بود بهتر بود اين پول را صرف توليد و اشتغال مي کردند مثلا به جاي اين که گاز مجاني را به هند بدهند تا به جاي آن برنج بي خاصيت هندي وارد کنند کشاورزان برنج کار را تامين و تشويق مي کردند تا برنج بکارند. يا مثلا مي توانستند پول آب و برق را به طور تصاعدي براي پر مصرف ها بالا ببرند. حالا چه طور مي شود پول اندکي که در اختيار مردم قرار گرفته از دست آنان خارج کرد.
  • بيچاره ايي که ميخاد ازدواج کنه IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    کارمند دولت هستم.يک تومان حکم من است. خرداد قراره که ازدواج کنم.حالا مجموع در امد خانواده ما الان مثلا بيشتر از دو ميليون بشه واسه دو ماه يارانه به ما تعلق نميگيره؟من که قراره خرداد ازدواج کنم و از تکفل پدرم خارج ميشم.حالا تکليف چيه؟اين بالايي ها اونجا به اين چيزها هم فکر ميکنن؟؟؟؟؟
  • صابرزينالي عين ابادي هشترودي IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    من که بيکارم پول نون شب ندارم تکليف چيه حتي سبدکالا ندادن بمن ادم سراغ دارم2بارسبدکالاگرفته
  • توحيد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 3
    به نظرم عملي بشه بهتره
  • رضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    1-همانطور که درآمدها مد نظر قرار کرفته اند .ميزان مخارج را هم در نظر گرفته شود بعنوان مثال شخصي تازه خانه خريده است و براي بخاطر خريد خانه بدهکار است ويا يکي دو فرزند دانشجو ازنوع دانشگاه آزاد دارد . و بادر نظر گرفتن تورم در سال آينده و....
  • اکبر IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    سلام . اينطور که اين مسئولين قصد تجسس در زندگي خصوصي ملت دارند فکر ميکنم از لحاظ شرعي مغاير با جمله ولا تجسسو باشـد البته اگر به قوانين شرعي اعتقادي باقيمانده باشد مردم اکنون سپرده هاشان و اوراق مشارکتشان را به پول نقد تبديل واز بانکها خارج ميکنند . دولت افزايش حقوق کارمندان را 18 در صد در نظر گرفته که با حذف يارانه افزايش حقوق به صفر و بلکه منفي هم ميشود ولي خدمات دولتي ارائه شده به ملت از 50 درصد تا 100 درصد افزايش قيمت دارد . همين ايام عيد عوارض اتوبان باغچه- مشهد از 500 به 1000 تومان يعني صد درصد افزايش يافته بود و هيچکس پاسخگو نبود . اميد است که بيچاره ملت به توانند در سال 93 زير بار گرانيها و تورم 100در صدي به لطف پروردگار طاقت و مقاومت داشته باشند . قرار بود شيخ حسن باکليدش در ورود معيشت ارزان را به سفره مردم را بازکند ولي عملا سفره معيشت مردم بسته شد.درود بر رهبر معظم واحمدي نژاد
  • م IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    با سلام کساني که منزل مسکوني ندارند و اجاره نشين ميباشند ايا مبلغ اجاره بها از درامد ماهيانه ايشان کم مي شود يا خير؟ و در اجتماع ما کساني هستن که بعد از بازنشستگي نيز سر شغلهاي پر درامد (کارمندان بانکهاي خصوصي) گذاشته شده اند که با حقوق بالا بازنشسته شده اند و دريافتي و پاداشهاي انچناني ميگيرند و حتي سبد کالا نيز ميگيرند و وامهاي کم بهره ميگيرند ايا اينان بايد يارانه بگيرند؟ ايا اين عدالت اسلامي است؟
  • سعيد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    آيا دولت از تعداد فرزندان بيکار يا دانشجوي دانشگاه ازاد که شهريه هاي نجومي دارد سوالي نموده است.آيا از انواع قسط هاي پرداختي سوالي کرده است. آيا از تورم کمر شکني که بعد از مرحله دوم اجرايي شدن اشکار ميشودخبر دارد.خوب ميشد از مجازات بعد از سوال وجواب هم خبر ميداد اعدام .زندان يا ....ضمنا فکر کنم تنها قشري که حساب وکتاب مشخصي دارد کارمندان دولت باشند وبيشترين ضرر متوجه انان شود.خدا عاقبت همه رو به خير کند.
  • بنده خدا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    سبد کالا که به خيلي از کميته امدادي ها تعلق نگرفت.جالبه.ظاهرا تو اين اظهارنامه هم پرسشي مبني بر اينکه آيا تحت پوشش ارگان خاصي...؟ ديده نميشه.خدا خودش به دهک آخر رحم کنه...
  • رضا IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    ضمن عرض سلام و خسته نباشيد بنده مي خواستم ايرادي را به نحوه شناسايي افرادي که يارانه بهشون تعلق نمي گيره را بگيرم بطوري که شنيده مي شود شناسايي اين افراد از طريق حقوقشان هست بنده بعنوان(معاون دبير)زيز حکمم 15500000ريال است که از اين مبلغ 250تومان حق مديريت بنده مي باشد که اين مبلغ جزء حقوق ثابت نمي باشد و احتمال دارد از مهر ماه سال ديگر بنده بعنوان دبير در خدمت آ- ش باشم و حقوقم به 1.200توماندکاهش يابد ديگر اينکه بنده در منطقه محروم خدمت مي کنم که حقوق بنده به خاطر محروميت300تومان بيشتر از مناطق شهري ميباشد و اگر سال ديگر به شهر انتقال يابم حقوقم مي شود900تومان پس شناسايي با حقوق روش درستي نيست و اگر کفي درآمد بر حسب حقوق باشد بايد دولت محترم حقوق ثابت افراد را در نظر بگيرد نه زير حکم را.ديگر اينکه کسي شايد مقطعي پولي را گذاشته بانک و سود ميگيرد نبايد اين پول را درآمد حساب کرد . يا علي
  • آشنا IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    5 0
    سلام- اگه به طور مثال يارانه افراد بالاي 2 ميليون تومان قطع بشه ... اونايي که بالاي 10 ميليون تومان مي گيرن ، تکليفشون چيه؟!!!
  • محمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    همه اين کارها براي نفي قعاليتهاي دولت قبل است. هر کار کرده اينها انرا نفي کردند. چرا مجلسيا ان موقع سکوت کردند يا راي دادند؟
  • محمد IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    ملت را مسخره کردند. ايا ميشود دوباره در انتخابات رييس جمهوري شرکت کرد؟
  • آرش رضايي IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    به نظرم دولت داره گدايي ميکنه دکتر جان ماه ديگه ميبينيم اصلا شما به مردم فکر ميکني اگه مردم نخان شما براشون فکر کني چي به ولا دارين مردمو اذيت ميکنين
  • مهدي IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    درآمد کارمندان دولت که معلومه و تقريبا همه کارمندان شامل قطع يارانه ميشوند ولي حقوق کسبه که درآمد سه چهار برابر يه کارمند عالي رتبه رو دارن و مشخص نيست اين هموطنان حتي ماليات به دولت نمي دهند و مشمول عفو ماليات مي شوند چگونه کنترل درآمد خواهند شد ؟ به نظر شما اين عدالته که با تورم بالاي 40 درصد ماهانه و افزايش يکبار 20 درصد سالانه يک کارمند و همگامي کسبه با تورم اين دو قشر چگونه مقايسه خواهند شد ؟
  • اميرحسين ن IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    با سلام. به اعتقاد من اين طرح پر از ابهام است . به طور مثال کل دريافتي حقوقي من 950 هزار تومان هست در حالي که با وام هايي که براي ازدواج و گرفتن يک خونه 40 متري که به لونه موشي بيش شبيه نيست حدود يک ميليون تومن قسط بانکي دارم .و در واقع براي گذران زندگيم پاره وقت مسافرکشي ميکنم چه کار بايد کنم؟به اعتقاد من زير يک و نيم ميليون دريافتي زير خط فقر است.
  • علي IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    اين مسخره بازيها چيه همه از بيتالمال حق دارند چه قوي چه ضعيف يا هيچکس يا همه
  • ali IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    اگه دولت قيمت بنزين را با دولار 3000 تومان حساب کنه واز فردا اجرا کنه اما مزد کارگر کارمند ونظامي وحتي کرايه تاکسي هم با دلار 2500 حساب کنه کسي نياز به يارانه نداره که هيچ بهتر وراحتتر هم زندگي مکنند
  • زهرا IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    بنده در جايي کار ميکنم که بيمه مي کند و 130000 تومان هم حقوق ميگيرم در حالي که طبق قانون کار بايد 600000 تومان بگيرم اينها را چگونه متوجه مي شوند ايا اين انصاف است ؟
  • خليل IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    اينکه ماهانه چقدردرآمدداريدآمده ولي چقدرماهانه قسط داريدوپرداخت مي نماييد درفرم نيامده که بايد پيش بيني شود.
  • عبدالرضا.جعفري نهر IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    متاسفم از دولت وحاکمييتي که يکطرفه وخودسرانه هر بلايي که توانست سر ما اورد.زماني گفتند پرداخت نقدي يارانه مصداق عدالت است.باعث شکوفايي کشور است..الان اينگونه به علط کردن افتاديد براي چندر غازي که 20برلرش را قبل از پرداخت از جيب مردم بخت برگشته گرفته ايد..ببيند در کشور عراق که دو جنگ بزرگ را پشت سر گذاشتهو هنوز هم در گير جنگ داخلي است وفقط نفت وگاز دارد .مس واهن ومعدن و جنگل ومنابع طبيعي ندارد .مقايسه کنيد.9 برابر دولت ايران يارانه ميدهد..دمار از روزگار مادر اورديد.به گدايي و فر وفحشا افتاديم..
  • خليل IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    قسط ياقسطهاي خانواردرفرم نيامده که حتمابايدبيايد
  • جواد IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 1
    افراد بالاي درآمد يکوهشتصد نيازي به يارانه ندارند بعضي سقف ها ناعادلانه هست.
  • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    اگر همسر يافرزندسرپرست درامد داشته باشدولي به سرپرست ندهد چگونه لحاظ ميشود درحالي که اين وظيفه سرپرست است که هزينه خانواده راپرداخت نمايد
  • حمزه IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    با سلام چرا هي دم از افراد نيازمند ميزنيد من ماهانه حداقل 350000 تومان فقط پول گاز ميدم بخدا قسم در روستا هم زندگي مي کنم حالا با اين افزايش قيمت ها چه کنيم . اصلا يارانه نديد ولي قيمت به قول شما حامل هاي انرژي را کاهش دهيد
  • پرويز IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    کساني که مثل من با 20سال خدمت از کار اخراج شدندوکاري وشغلي ندارندوطبعا درآمدي ندارند وتحت هيچ پوشش بيمه اي نيستند جز کدام بند ازبند هاي ثبت نام يارانه هستند؟!!!
  • ابراهيم IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    بيماران خاص تکليفشان چه مشود//////
  • پيام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 1
    بنظر بنده اين-گونه شرط و شروط گذاشتن براي مردمي بيچاره و فقير بدترين توهين هاست . مردمي که وفادارترين و نجيب ترين مردم دنياست.آقاي روحاني در خطا هستي دقت کن مردم را بيشتر از اين بيچاره تر نکن
  • هم وطن IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    1ميزان درآمد وتعداد افراد تحت تکفل بايددرنظر گرفته شود 2 بسيار ميگويند که هزينه افراد کلان شهرها بيشتر است حال ميگويم رفاه آنهاهمبيشتر است درتهران ياکلان شهر ها هرمام چندين پروزه افتتاح ميشود ولي درشهرکوچک مامحمديار شهرستان نقده 4سال است که يک پل دوربرگردانرا هنوز تانصف عملياتي نکرده اند درحالي کهدر اروميه درعرض يک سال دوتاپل چندين برابر بزرگتر ازپل سه راهي محمديار افتتاح کرده اند حال سوال اين است که آيا دولت مي خواهد يارانه ماراقطع وکلان شهرهاراآباد کند
  • سهراب IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 0
    به نظر من مرحله دوم يعني عذاب مردمچون با بالا رفتن حامل هاي انرزي مانند بنزين وبرق توان مردم کم ميشودوکسي که دربانکي حساب داردوازآن حساب سودي واريزميشودشايدميخواهدخانه اي درست کندياجهت جهيزيه فرزندانش يا برايشان پس انداز کندباشد
  • وطن دوست IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    امسال که بر حسب دور فلکي به نام اسب نام گذاري شده .پس يعني دوندگي وخدا اين سال را بخير تمام بکنه. الفاتحه
  • عبدالجبار IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    2 0
    ايا فرزنداني که با خانواده شان يارانه دريافت کرده اند وحالا تشکيل خانواده داده اند ومستقل شده اند جداگانه ثبت نام کنند ويا اينکه مثل قبل با خانواده ثبت نام کنند لطفا راهنمايي کنيد
  • 00 IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    5 0
    اگر يارانه ام قطع بشه دراصل بخشي از مشکلات ديگري به زندگيم اضافه شده که فکر ميکردم شايد بادولت جديد وضعم بهنر بشه ديگه به هيچ دولتي دل نمي بندم ودر هيچ همه پرسي شرگت نمي گنم
  • عمرشبان IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    10 0
    سلام به نظرمن درآخرمثل کوپن کم کم قطع مي شودوبه جز ازکوميته امداد بهزيستي به کس ديگري داده نخواهد شدتمام اينها فقط براي گران کردن کل قيمتهابود درنهايت قطع خواهد شد ..باتشکر..
  • sana IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    10 0
    نظر دولت اينه که من که دختر مجرد وشاغل هستم ب پدرم پول تو جيبي بدم تا ايشون از يارانه گرفتن انصراف بده؟؟!!! بعد اين موضوع براي پدر بازنشسته من زشت نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مال IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    به کساني که يارانه تعلق نميگيرد ، پول قبوض و بنزين و نان به گذشته برميگردد يا نه ؟ ما که نفهميديم براي چي دادن براي پي ميگيرن ؟ تنها اطلاعات کارمندان و حقوق بگيران را دارند لااقل تعداد خانوار و درآمد هر فرد در خانوار در نظر گرفته شود عدالت در هر صورت فقط با اهدا يارانه به تمام ايرانيان است و ماليات بر درآمد هر فرد براي کسب در آمد دولت مناسب تر است تا ......
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    8 0
    دولت تدبير واميد ميخواهد با تهديد مردم را از گرفتن حق خودشان محروم کند . واين پولها به شرکتهايي که بعضي از دم کلفتها مفت از دولت گرفته و کارگران را بيرون انداخته بدهد که مثلا توليد رونق کند .زهي خيال باطل.
  • ش IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 0
    همه ملت از کلکتان با خبر است در اين ده روز سايت هم مي بنديد به دنيا اعلام کنيد که مردم خودشان ثبت نام نکردن در حالي که مردم ار کرسنکي و تورم به تنک امده مکر از جيب خودتان صدقه ميدهي اين قدر مردم را تهديد ميکنيد به خدا شرم است اين ملت مکر انقلاب کرده هميشه اينور اونور بشه ننک است به اين ملت بزرگ مثل يک گدا رفتار ميکنيد
  • فرهاد عيدي IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 0
    چرا بايد مبلغ در آمد بدون ذکر اقساط باشد؟ مردم بيچاره کلي قسط و بدبختي دارن آخر ماه چيزي کف دستشون نمي مونه
  • علي از ملکان IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    1 2
    با اين چند ليتر بنزين زهرما هزار بلا به سر مردم اورديد اين مال ملت است اي دولت بي تدبير اين چندمين اشتباه شماست به قران مجيد پشيمان شدم به روحاني راي دادم احمدنزاد هزاران بار اين بهتر بود
  • هادي IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    3 0
    ما نخواستيم اينو هم قطع کنيد راحت شويد ما هم خدايي داريم لعنت بر اين روزکاري
  • طاهر IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    سوالم اين بودكه خونه اي كه بنام مادرم است ايا براي من (پسرش)وخواهرم درمورد واحد مسكن گزينه نه صدق ميكنه؟با تشكر
  • امير محمد علي محمدي IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 3
    در ثبت نام يارانه چه مدارکي ميخواهد
  • علي IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    9 0
    بعداز 35 سال از انقلاب ، مردم را گدا بار آوردن هنرنيست آبرو ريزيه اين يارانه ها ، تمام رسانه ها شده يارانه پناه بخدا 0.000000
  • حسين IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    5 0
    كاش فاز اولشم اجرا نميشد
  • علي محمدي IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    با سلام کساني هستند که خانه قولنامه اي دارند وجايي ثبت نشده و با زني که حقوق بگير است مثل همسر متوفي حقوق بگير ازدواج کرده ودارد حقوق بالا مي گيرد و هيچ جايي هم مشخص نيست و حالا هم جز يارانه بگيرها حساب مي شود.
  • احمد نجاري IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 0
    شورشودر اوردين که بزنيد به جيب شمارو بخدا ملت رو مسخره نکنيد و ....
  • خنگ IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    7 0
    يارانه تان را انصراف دهيد تا پاداش گراني و تورم هديه بگيريد .
  • محمد IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    9 0
    يارانه حق همه مردم ايران اعم از غني و فقير مي باشد و ربطي به عدالت در جامعه ندارد.بي عدالتي زماني بود كه كسي بيشتر استفاده مي كرد وقتي احمدي نژاد پول يارانه را به تمام ملت داد و قيمت ها آزاد شد طبيعتا كساني كه بيشتر مصرف كنند متضرر مي شوند و كساني كه كمتر مصرف مي كردند به حق خود رسيدند و اين عين عدالت است.
  • ;کارگر IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    11 0
    از خودمان مي گيريد بعد با کلي منت مي خواهيد به اصطلاح خدمات بدهيد لطف کنيد گدا خونه را جمع کنيد حق مردم را بدهيد خدمات پيش کش
  • ايرج رحماني IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    8 0
    بااميدبه آينده اي روشن .درفرمهابه تناسب دخل وخرج خانوارهاتوجه نشده است. اينجانب وهمسرم بازنشسته فرهنگي هستيم .ماهيانه مبالغ گزافي رابابت داروهاي گرانقيمت همسروفرزندم مي پردازم وهمچنين باحدود2ميليون تومان درآمدتقريبا600000تومان قسط پرداخت مي کنم.آيادراين طرح به خانوارهايي که اين شرايط وحتي وضعيت بدتري را دارندتوجه شده است؟؟؟آيامي توان صداي پاي عدالت رابااين گوشهاشنيد؟
  • محمود IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    4 0
    خدا کند حق به حقدار برسد با دادن يارانه چون درآمد در کشور ما از حداقل (صفر)تا حداکثر (ميلياري )وجود دارد.
  • حسين پاشاييان IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    5 0
    سلام با اينترنت خانه هم ميشه ثبت نام کرد
  • مريم IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    8 0
    باسلام کاش دولت تدبير واميد هزينه(دختر دم بخت داشتن-نه يکي سه دختر هزينه دانشگاه خارج ازمحل سکونت )کارشناسي ميشد نه اينقدر تهديدهاي جو رواجور وکنکاش از دارايهاي مردم مشود بنظرم اينده زورگيري وتهديد براي بدست اوردن پول باتوجه افشا شدن دارايي مردم امنيت اجتماعي و.....نمي دانم چه مي شود
  • حسين IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    6 1
    به نظر من کلا قطع شود بهتر است که با روح و روان مردم بازي شود
  • محمد IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    19 0
    مگر نمي خواهيد پول مردم را به خودشان بدهيد بگوييد مي خواهيم دزدي كنيم نه اينكه التماس كنيد كه ثبت نام نكنيد اگر يارانه است حق همه است اگر هم نيست به هيچ فردي ندهيد تا كسي گله مند نباشد
  • فلاحي IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 0
    بگوييددبه کرده ايم چراتهديدمي کنيد؟آخردرآمدهمسر(زن)به شوهرربطي نداردشرعا"بچه هاي تحصيل کرده ام هرکدام به دياري رفتندآنجه درفيش حقوقي ام نوشته شده همه اش به قسطهاتعلق دارد به من بگوييدمن درکدام سطح درآمدي نامم رابنويسم که اگرنيازبه وام داشتم موردتاييدقراربگيرم ؟من نااميدشده ام ازدولت اميد!!!وحشت سراپاي وجودم گرفته ازنوع گفتمان دولت اميد آفرين به وعده هاي انتخاباتي رييس جمهورمحترم آياکسي هست صداي مرابه گوش حضرت ايشان برساند؟
  • اصغر IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    27 0
    با سلام اقا ما يارانه نميخواهيم نان برق اب گاز بنزين و.... به نرخ قبلي برگردد.
  • پيراسته فر IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    18 0
    چرا جريمه ! چرا انصراف! مگرآقاي احمدي نژاد نگفتند "اين پول "امام زمان(ع)"است. مانميخواهيم ازسفره امام زمان(عج) محروم شويم.
  • عضوي از ملت IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 0
    عجب داريد مردمو تهديد ميکنيد
  • ناشناس IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    17 0
    حالا مي خواين بهانه بيارين براي قطع يارانه که حق طبيعي هر ايراني است که بياد مجددا ثبت نام کند
  • مهدي007 IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    16 0
    يك جوري شرط و شرايط گذاشتن كه هر كس ندونه فكر مي كنه زندگي مون تامين ميشه بابا اين حق ماست
  • مل مل IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    6 0
    اي بابا منطقه خوزستان همه چيز گرون شده،سيمان شده ده هزارتومان تازه گير نمياد،هيچ کسي نظارت نمي کنه ،بدبخت شديم يا صاحب الزمان ادرکني
  • رجا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    18 3
    سلام ما را به چوب و رخت شباني فريفتند بابا ديگه اگه اين يارانه را هم که قبلا نقد آنرا از طريق آزاد سازي قيمتها گرفتيد از ما بگيريد و بخوريد ديگه مي پو کيد . پس نمايندگان مردم چه ميکنند
  • پيام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    15 2
    با سلام.چرا کادري در خصوص کرايه خانه واقساط وام نيست
  • عليزاده IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    22 0
    به نظر من اگر حق است براي همه است واگر حق نيست براي هيچ كس نبايد بدن
  • انتظار IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    12 0
    با آرزوي موفقيت براي دولت تدبير و اميد از اجراي مرحله ي دوم هدفمندي ممنونم ، البته اگر واقعا" هدفمند باشه و افرادي كه يارانه آنها حذف ميشه آثار مثبتش رو در زندگي روزمره خود مشاهده كنند . البته نه اينكه هيچ اثر مثبتي براشون نداره ، بلكه آثار تورمي مضاعفي عرصه را بر زندگي عاديشان تنگ كند. لطفا"يك جواب منطقي براي اين سؤال از يكي از دولتمردان عرصه ي خودرو مي خوام . چرا در تمام دنيا وقتي قيمت سوخت خصوصا" بنزين اضافه مي شود قيمت خودرو ارزان ، يا در همان وضعيت مي ماند ولي در كشور عزيزمان ايران اينطور نيست (بلكه گرااااااااااان هم مي شود ، افتخار هم مي كنيم ؟
  • پريا IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    11 0
    سلام ما تازه ازدواج كرديم چه شماره حسابي بايد بديم؟فرق نميكنه؟
  • داود IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    13 0
    راستش کلي ابهام راجع به سطح درآمد و ميانگين!!! درآمدا هستش.مثلا درآمد مغازه دارارو چطور مي شه بررسي کرد که درست نوشتن يا نه .تازه کلي تهديدم کردن که اگه زياد بنويسين سروتو از بدنتون جدا مي کنيم و .....
  • علي IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    13 1
    سلام ماکشاورزيم درامدمون ثابت نيست بعضي کشتها روضرر وبعضيارومنفعت ميکنيم تکليفمون چيه؟
  • محمد IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    17 6
    بسمه تعالي اميد به انكه دولت بتواند جلوي دزدي را بگيرد و نه بفكر قطع كردن حق مردم
  • علي IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    24 2
    به نظر من اين فرم تهديد تا فرم ثبت نام ،نميتونين قيمتهارو بركردونين مثل سابق يارانه بردارين منت از سر اين ملت وردارين ملت ايران بيشتر از اين ارزش داره يادش بخير اون سالها
  • احمد IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    22 1
    دولت خيلي زرنگ تشريف داره اول قيمتها رو كشيد بالا و بعد اعلام ميكنه از گرفتن يارانه انصراف بديد بياييد كاري ديگر كنيد كه هم به نفع مملكتمان باشد و مردم اول تمام قيمتها رو به قبل بگردانيد و بعد يارانه نخواستيم آخه ميخوام بگم سيب زميني كه كيلويي 3000 تومانه و حقوق كارگري 600000 تومانه چطوري ميشه زندگي كرد بايد شاهد اين هم باشيم كه يك روز بگويند بابت نفس كشيدن هم بايد پول بدهيد اخه يعني چي تو رو خدا يك فكر ديگر بكنيد كه به نفع مردم هم باشد دستمزد ها رو بالا ببريد يارانه پيشكش
  • علي IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    22 1
    همه مردم به يك اندازه از بيت المال سهم دارند حالا يكي زحمت كشيده و با مديريت و صرفه جويي درآمد خانواده خود را افزايش داده كه نبايد از حق مسلم خود محروم شده و به افرادي كه هيچ تلاشي نكرده و حرفه اي نياموخته اند حق خود را واگذار نمايد اين امر باعث تشويق مردم به بيعاري و بيكاري مي شود و هميشه از دولت و ديگران انتظار مساعدت دارند اقشار خاص هم كه بعلت بيماري و كهولت و ساير عوامل طبيعي كم درآمد يا فاقد درآمد مي باشند از طريق موسسات و نهادهادهاي حمايتي مثل كميته امداد،بهزيستي و ...حمايت مي شوند ديگه ضرورتي ندارد حقوق بقيه مردم هم به اين قشر داده شود.
  • فريبا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7 2
    با سلام ما که درامد شوهرم ومن 2 تومنه ولي با هزار تا وام اينا صاحب يک آپارتمان شديم توي فرم جايي براي نوشتن 1.8 تومن واممون نيست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 1
    همون طور که گاز و بنزين و آب و برق و خلاصه همه چيز به بهانه هدفندکردن يارانه ها براي همه مردم کشور گرون شد ، حالاهم يارانه نقدي حق همه مردمه بيعدالتي نکنيد.
  • محمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 15
    خيلي خوبه لااقل حق به حقدار ميرسه
  • مريم IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    8 1
    من يه خانوم هستم که در حال گذراندن طرح ميباشم. بعد از دو سال طرح اصلا معلوم نيست کار گيرم بياد. هچنين شايد دوست نداشته باشم درآمدم رو خرج خانواده کنم شايد بخوام پس اندازش کنم مگه اسلام همين حق رو بم نميده؟ چطور ميخواين درآمد من رو هم به درآمد خانواده اضاف کنين؟
  • ش IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    15 0
    اگر دولت بتواند قيمت ها را به قبل از يارانه برگرداند اکثرا انصراف مي دهند حتي آن روستايي
  • محمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 0
    باسلام باتوجه به اينکه افرادهمه داراي کدملي مي باشند مي توان تمام اطلاعات فردي را بدست اورد واين گونه برخورد بااين ملت مظلوم جاي تعجب است اميدوارم هرچه زودترپرتقال فروش پيداشود
  • ali IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    16 1
    نان را گران کرديد .سوخت ،برق،گاز وساير خدمات دولتي به دليل پرداخت يارانه داراي افزايش قيمت شد.حالا يارانه را ميخواهيد حذف کنيد پس قيمتها راهم به قبل از پرداخت يارانه کاهش دهيد.اصلا چرا دوباره ثبت نام ميکنيد شما که اطلاعات همه را در فرمهاي قبل داريد
  • فرزانه IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 2
    اين يارانه حق همه است يا همه يا هيچ کس
  • بچه تهرون IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7 0
    فرمتون ناقصه . يه کادر باز ميکرديد رنگ شورتمونم مينوشتيم
  • Neemat IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    2 0
    خدا بزرگ توکلتون به خدا باشه ... همه چيز که پول نيست
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 2
    اگردولت ازسال ماه اول هرماه هزارتومان ازيارانه راکسر ميکر بعد از 4سال خودبه خود بدون فشار به مردم يارانه حذف ميشد نه حالا که فشار مضاعفي به همه اقشار وارد ميشود واقعا يک نفر اقتصاددان واقعي دراين مملکت پيدا نميشه!!!!!! حالا هم بايد از روش بالا استفاده نمود.
  • دانشجوي مملکت IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    8 1
    کارت يارانه بابام دست منه اکه انصراف بدم گشنه ميمونم
  • داود IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7 1
    شنيدم که طلب بانکها از پنج نفر را اگه بتوانند بگيرند... به هرنفربيش از جهارصدهزارتومان ميرسد يا اگه خاوري را بگيرند .... چرا دولت فقط گيرداده مردم معمولي را خون به جگرکند ويک شبه همه را داغدار اما هنوز بعد ازگذشت اين همه مدت آب رفته را نتونسته به جوب برگرداند ؟ البته پر واضح است که هميشه انسان راه راحتتر را انتخاب کند چون دردسرش کمتره ....
  • علي IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    4 1
    يارانه حق مسلم ماست و باتبليغات وچيزاي ديگه نمي تونندماراازحق خودمحروم كنند همين....
  • مهم نيست نامت چه باشد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 2
    واقعا داريدبااين کارتان مردم نگران و هر روز استرس بيشترواريد مي کنيدبه بهانه هاي متفاوت مردم راازکارزنگي گذاشتيدنمي تونيدکاري کنيدحداقل مردم آزاري نکنيد........
  • عباسي IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 1
    طرح بي خودي است
  • پروانه IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    1 2
    مردماز اين بالاتر که فرهنگ گدا پروري را رواج مي ديد کمي به اون قرآني که م خونيد نگاه بندازيد و تأمل کنيد و ...
  • مهرنوش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    8 1
    بنظر من هيچکس نبايد حقشو به دولت ببخشه که دولتيا بخورن ي آبم روش . انصراف بدي که چي بشه ؟آيا يارانه نيازمندا رو بيشتر مي کنن؟اشتغال ايجاد ميکنن ؟تا حالا اين همه وعده وعيد دادن چي شده؟چه تاثيري رو زندگي مردم بدبخت ايجاد ميشه؟ولي به نظر من اگه کسي درآمدش بالاس بجاي انصراف از يارانه کارت يارانشو بده به يه مستحق. اينجوري خيلي بهتر ميشه به افراد کمک کرد
  • هيوا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    3 1
    سلام به هموطنان عزيز يارانه نمي دهن کارانه حاضره !!! تو شهرما گوجه همان تماتوز مشهور کيلويي 5000تومان ( اره پنج هزار تومان ) يعني به قول بزرگان 2 دلار يارانه ميخواي چه کار !!!!
  • کيو IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    6 1
    بابت آزاد سازي قيمت ها مبلغ ناچيز يارانه پرداخت شد بعداز سه سال افزايشي که نبود هيچ قيمت ها سه الي چهار برابر شد سال 93 هم ازراهنرسيده برق وآب وگاز روهم اضافه کرديد حالا مونده بنزين .هرچه به گذشته مراجعه مي کنيم هردولتي که اومد از حبس قيمت ها نارضي بود نميدونم اين قيمت ها کي آزاد مي شوند ؟در تبليغات انتخاباتي همه دم از وخيم بودن اوضاع اقتصادي مردم ميزدند ناميدمان کردي دولت تدبير واميد
  • مهرنوش IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 1
    بچه ها بالا رو خونديد؟ نوشته اگه اطلاعات نادرست باشه تا 3 برابر يارانه اي که گرفتي جريمه بايد پرداخت کني يعني فکر همه جا رو کردن که چه راههايي براي گرفتن پول از مردم وجود داره؟ بخدا خيلي زرنگن.تهديد ميکنيد؟
  • ناشناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    3 1
    ي ذره خدا را در نظربگيريد
  • ساروي ريکا ابراهيم رح IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    3 5
    اين طوري خوبه. بيچاره کارمندا بهشون که چيزي نميرسه اخه ماهي2000000م مي گيرن .
  • هم وطن IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    4 2
    چرا از همان ابتدا يارانه ها به صورت غير مستقيم (مانند بذر و کود و زمين رايگان و ...) به روستيان که توليد کنندگان واقعي در اين کشور هستند اختصاص نداديم!؟! اين امر خود نتنها موجب بهبود زيرساخت هاي مملکت شده بلکه موجب سکني گزيدن بيشتر هموطنان در روستا ها و هزاران امر مفيد ديگر مي شد. امروز انصراف از يارانه ها فقط و فقط به معني جبران کسر بودجه مي باشد نه اختصاص به امر درمان و آموزش و ...
  • مبهوت IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    4 3
    کسي نمي تونه بيت المال رو بذل و بخشش کنه!!! هر کسي اگه بخواد خودش اين کار رو ميکنه.به اين کار ميگن دزدي تو روز روشن
  • حميد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    12 2
    باسلام خسته نباشيد محاسبه شما درست نميباشد چرا چون شما بايد درامد سرپرست خانوار را مد نظر قرار بدهيد نه اينکه کل خانواده مثلا در يک خانواده چهار نفره به غير از سرپرست و مادر خانواده فرزندان براي خود اينده ندارند شما حقوق اين ها را محاسبه مي کنيد
  • بهلول IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 0
    رئيس جمهور سابق: مي خواهم با پرداخت يارانه پول نفت را سر سفره مردم بياورم . مردم چنانچه اين پول را پس انداز کنند چه ها خواهد شد.قضاوت با مردم .....نتيجه =بدبختي و فقر بيشتر و خالي شدن سفره مردم و اختلاص هاي ميلياردي و .... رئيس جمهور فعلي گويا مي خواهد :با تدبير و اميد .مردم بگويندخدا پدر قبلي را بيامرزد
  • پيره هه لؤ IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    12 0
    مي خوان حق خودمون داوطلبانه از خودمون بگيرن چه لزومي داره مردم اين همه بزارن سرکار رک و پوست کنده بگن آقا حقتونو نميديم تمام به خدا مردم بيکار نيستند گرفتارند دست از سرشون برداريدخدا ميدونه پس فردا چي ميگن حتما ميگن يارانه هامونو پس بديد
  • من IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    6 0
    ?و اما فيه تامل: اگر به طور ميانگين بگيم 15 ميليون خانوار در ايران زندگي ميکنن((خود دولت گفته 18ميليون)) با فرض اينکه نصفشون هم يارانه نگيرن ميشه 7/5 ميليون خانوار. که اگر تقسيم به ده روز بشه ميشه 750 هزار خانوار در روز. نکته ي جالبش اينه که هيچ سروري در ايران اينقدر مراجعه رو در روز نميتونه بپذيره. تازه هر مراجعه هم حداقل ده دقيقه وقت مي بره. بالاترين سرور براي سازمان سنجشه که 1/200/000 نفر ميخوان ثبت نام کنن 10 روز وقت ميده بعدشم 5 روز تمديد ميکنه. حالا خودتون حساب کنيد که با اين وضع فقط تعداد خاصي ميتونن ثبت نام کنن. شايدم سرور هنگ کنه هيچ کس نتونه ثبت نام کنه. آخرشم احتمال داره که دولت بگه همه انصراف دادن.??
  • رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    7 2
    ... بنده حاظرم با هر کدام از ارکان دولت و کارشناسان بحث و مناظره کنم که حذف يارانه ها از ضعفت دولت در اداره کشور هستش و هيچ ربطي به تورم کشور نداره ... اين دولت فقط در جهت مخالفت با سياستهاي رئيس جمهور محبوب و مردمي ايران ( احمدي نژاد)عمل مي کنه و مردم اينو مي دانند...
  • haji IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    9 0
    به فکر اين مردم باشيد به خدا گناه دارن
  • حسين IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    10 2
    آياميان شخصي كه چند دختر دم بخت دارد وشخصي كه دختران دم بخت ندارد در گرفتن يارانه تفاوتي وجود دارد؟باتوجه به اينكه يك سرويس قاشق وچنگال 550000تومان ميباشد
  • سعيد IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    7 0
    چرا درمورد خانواده هايي که مريض دارند وتمام درآمدشان خرج معالجه ميشود توجه نشده وچرا نسبت به کنترل داروها و اجناس نظارت وجود ندارد
  • سروش IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    9 0
    ساختار اقتصادي کشور مشکل دارد با حذف يارانه ها هرگز مشکل اساسي کشور حل نخواهد شد.آيا واقعا" لياقت ملت شريف ايران بعد از گذران انقلاب وجنگ و شهدايش وتحمل بحران هاي مختلف اين است که بر روي ثروت خدادادي بنشيند ودست نيازبه حريم تهديد از طرف دولتمردان ببرد و يک از هزاران حق خود را آنهم با تحقير طلب کند؟!
  • شاخ در اورده IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    2 1
    روز قيامت شيطان سر بلند است قيت ها را با لا برديد حالا ملت بي خيال
  • بي نام و نشان IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    5 1
    اون موقعي که مي‌خواستند يارانه را بدهند ميگفتند از آزادسازي قيمت فراورده هاي نفتي و آب و برق و ... کلي پول گيرمون مياد و ميشه بااين پولا چه کارا که نکرد.(رفع بيکاري، سرمايه‌گذاري و ...) حالا ميگن اين پولا رو پسمون بدين تا درمان ارزون تر بشه!!! با اين چندرقاز که خيلي کمتر از حقمون هم هست چه کارايي که نميشه کرد!!
  • بي نام ونشان IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    5 3
    آقاي روحاني قبل از انتخاب گفت مشکلات کشور رو 100 روزه حل مي‌کنم!!!! به دولت احمدي نژاد گفتند گداپروره!!! اين که مقدار ناچيزي از حقمون را بهمون دادن، گداپروريه. من خودم از منتقدان دولت احمدي نژادم ولي خدا وکيلي کاراي خوبش از همه دولتها بيشتره، همين خونه دار کردن بسياري از مردم عمرا دولتهاي ديگه اينکارا رو نمي‌کردند. بگذريم اگه اون دولت گداپروره اين دولت چيه که حق مردم را داره مي‌گيره به بهانه خيلي خام و مسخره کم کردن هزينه دارو و درمان. گداييه، ظلم است. اگه عرضه و علم اداره کردن کشور رو دارين بهتره نگاهتون رو از جيب مردم بردارين و به فکر اقتصاد باشين، نه شعار شعار شعار ....
  • بنده خدا IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    3 0
    آيا اين پولي که ميدادند براي پول سوبسيت اجناس مثل آب برق گاز و نان نبود آيا قيمتها به عقب برگشته يه کم از عربها ياد بگيريد که پول نفت هر ماه به حساب مردمش واريز ميکنند ما از لحاظ غني بود رتبه چند در دنيا داريم خودتان ميدانيد
  • فاطمه IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    2 0
    با با اين چه وضعيه من بابا 54 سالشه ديابت داره چشماش اب سياه اوردن تپش قلبم داره که احتمال عمل داره مامانم واريس داره خودمون 5 بچه ايم بابام پول بازنشستگيشا گذاشته تو بانک برا من و خواهرم که دم بختيم و يه خواهر 4 ساله دارم برا عروسي برادرمم يه ريال خرج نکرده به خاطر ما حالا براساس سود تو بانک يارانه مون قرار خذف بشه نه اتيه من و خواهرم و بچه کوچيکشو لحاظ کردن نه بيماريه و عملاي غير مترقبه رو واقعا عدالت
  • کوثر IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    1 0
    من 4 ساله درس خوندم سر کار نرفتم همينطوري سربار خانواده برا مخارج هستم حالا پدرم برا اب و برق و گازمم بايد نگراني داشته باشه
  • فاطمه تهراني IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    3 0
    اگر قرار باشد جوانان شاغل در خانواده حقوق خود را در خانواده خرج کنند پس چه جوري بايد مخارج ازدواج و جهيزيه خود را تامين کنند که شما از مردم درخواست حقوق همه افراد خانواده را داريد . جوانان هر ميزان حقوق مي گيرند بايد براي خودشان بماند و سرمايه زندگيشان شود و نبايد ملاک درامد خانواده تلقي گردد.
  • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    1 0
    دولت محترم خود از پيشگامان افزايش نرخهاست. بطور متوسط تقريبا 30% به مايحتاج ضروري مردم اضافه مي کند و از آن طرف مي خواهد يک بازنشسته از دريافت يارانه انصراف دهد. بدون توجه به اينکه بازنشسته ي بخت برگشته متحمل چه هزينه هاي گزافي بابت بيماري هاي گوناگون و فرزندان تحصيل کرده ي بيکار دختران دم بخت و هزار درد ومرض ديگر باشد. به اين عمل خود خدايي نگاه کنيد. نکند به رسيم به جايي که ثروتمندان از دريافت يارانه بهره مند و نيازمندان محروم گردند. به اين نحوه ي ثبت نام ايرادات زيادي وارد است. بطور مثال يک خانواده ي چهار نفره ممکن است با دو ميليون تومان در ماه بتواند چرخ زندگيشان بچرخد و همين خانواده با شرايطي ديگر با شش ميليون هم نتواند زندگيشان را مديريت کند. اشکال ديگر اينکه در اين فرم آمده است " افراد با درآمد از 2500 تومان به بالا" که اين شامل 2501 تومان مي شود تا درآمد ميلياردي در ماه.
  • مريم IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    اقا حقوق پدر و 2 تا برادر من و من روهم بيش از 2500بود بعد برادرام ازدواج کرده بودن و يکي تو عيد عروسيکرده ولي يارانه راجدا نکرده بودن با اعلام اينکه بايد ثبت نام بشه و گرنه حذفه اقا ما زديم گزينه 5 حالا بعد جدا سازي چطور بايد حساب ما اصلاح بشه اخه از گزينه 5 به گزينه 3 تقليل پيدا ميکنيم
  • علي IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    1 1
    چه باران از اسمون بياد زمين چه از زمين بره اسمون نقل توجيح اقتصاد دانان برا طرح هدفمند کردن بچه هاي اين گروه صبح به صبح به پدر پول توجيبي ميدن جاي که ددي به اونا پول بده حالا ميگن مردم عادي م همين کارا بکنن
  • حسن IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    1 0
    پدر من تو ليست ميزان درامد رو اشتباهي زده حالا ايا امکان اصلاح وجود داره يا نه
  • مهدي IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    2 0
    در امد مجموع خانوار را زديم حالا بعد طرف صرفا به خاطر اينکه تلقي انصراف و حذف نشه در امد هارا باهم زده الان بعد جدا شدن چطوري ميتونن در امد کاهش بدن تو ليست که نيامده درامد هرکي چقدره تازه سقف درامدم نداره مثلا درامد مابا 4 کارمند که حالا 3 تاش بايد جدابشه بالاي 2500دولت چطور ميفه بعد از جداشدن ما 3 تا درامد ما تا يک تومن کاهش پيدا ميکنه ايا امکان تغيير هست و نبايد امکان تغيير باشد
  • بيچاره IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    1 1
    فک نکنم کسي نگيره بازيکنا هم کارشون دکر بودن
  • سيدحسن حسيني IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    7 2
    سلام اگر کسي به اشتباه يکي از اعضاء خانواده را از قلم انداخته و ثبت نام نکند و در سيستم ثبت شده باشد آيا راهي براي برگشت و اصلاح وجود دارد با تشکر
  • ابولقاسم يوسف لواساني IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    1 0
    ميخواستم بدانم نحوه ويرايش و تصحيح اطلاعات خانواده تحت تکفل براي دريافت يارانه نقدي 93 به چه صورتي است و آيا ميشود اطلاعات خود را ويرايش نمود؟
  • فقيهي IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    3 0
    من حقوقم 1500000 تومان است ماهي 500000 تومان دارو و دکتر است کدام بند اين موضوع را مشخص مي مند
  • يارمحمد جشيره IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    1 0
    سلام اگر يکي از اعضاء خانواده به اشتباه ياز قلم انداخته و ثبت نام نکند و در سيستم ثبت شده باشد آيا راهي براي برگشت و اصلاح وجود دارد با تشکر
  • حسيني IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    4 0
    من ميزان حقوق را اشتباه وارد کردم امکان اصلاح وجود دارد؟
  • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    2 0
    پدر من ميزان حقوق واقعي رو زده بعد مردم حقوق و تقسيم بر تعداد کردن خوب معلوم همه زير 600 و پدر من حذفه
  • ايراني IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    4 0
    چي شده که هدفمند بوده الان يهو بي هدف شد!!!! ؟ تو سال جهاد اقتصادي بجاي اضافه کردن يارانه ميخواين که ملت حذفش کنن از زندگيشون.....
  • محمدعلي IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    من ثبت نام كردم ولي كد پيگيري برايم ارسال نشد تكليف چيست؟