قدس آنلاین- قاآنی: دربسته ویژه خبری امروز مطالبی در خصوص جایگاه تاسف بار ایران در یک رتبه بندی جهانی و پخت کباب در رستورانهای امریکا و همچنین خبرنگاری کودک شش ساله در غزه و..را مطالعه کنید.

ازاجاره بهای 72 میلیون تومانی منزل کی‌روش و زندگی بازیگرزن سینمای ایران در گوشه خیابان تاپخت کباب ایرانی با طعم آمریکایی!

کودک شش ساله خبرنگار مشهور

یک روزنامه نگاری سوئدی در صفحه توییتر خود عکسی از یک کودک شش ساله فلسطینی منتشر کرد که با استقبال زیادی روبرو شده است. بنا بر این گزارش،gohan-Matthias Sommarström
که به غزه رفته، می گوید، بعد از ظهر که بعد از تهیه گزارش از غزه به هتل بازمی گشتم، کودکی دیدم که ما را تعقیب می کرد. او پس از نزدیک شدن به ما گفت: «من یک روزنامه نگار هستم، اطلاعات این جنگ را از من بخواهید!»

جایگاه تاسف‌بار ایران در یک رده‌بندی جهانی
مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق آمارها ایران با ثبت 27 هزار کشته در سال و با توجه به جمعیت 77 میلیون نفری خود به لحاظ سرانه قربانیان حوادث رانندگی، رتبه اول را در دنیا دارد.
بفرمایید کباب ایرانی با طعم آمریکایی!

رییس جمهور سابق آمریکا، سه کشور ایران، کره شمالی و کوبا را محور شرارت نامید تا با برنامه ریزی وسیع علیه این سه کشور و تبلیغات گسترده ضد آنان بتواند سیاست های خود را در جهان به پیش ببرد. رستورانی در پیتسبورگ پنسیلوانیا وجود دارد که غذاهای محلی این کشورها را ارایه می دهد؛ اما همراه با آن بروشورهایی هم هست که به تبلیغ علیه این سه کشور می پردازد. علاوه بر بروشورهای مختلف، کارکنان این رستوران هم کاملا آموزش دیده اند تا بتوانند علیه این سه کشور تبلیغ کنند.
به گزارش دیلی میل، این رستوران در پوشش یک پروژه هنری آغاز شد، ولی هنوز هم بخشی از هزینه های مالی آن از دانشگاه کارنگی ملون تامین می شود. با این که این پروژه کاملا سیاسی-امنیتی است؛ طراحان و مدیرانش آن را هنری معرفی کرده اند... البته معلوم نیست که چرا در یک پروژه هنری، همراه با غذا به مشتریان بروشورهای سیاسی-امنیتی داده می شود و اطلاعات کارکنان رستوران هم سیاسی-امنیتی است!!

سالی 72میلیون تومان اجاره‌بهای منزل کارلوس کی‌روش
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با رد برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره اجاره‌بهای منزل کی‌روش توضیحاتی را ارائه داد. امیرحسین حسینی، اظهار کرد: به تازگی از طریق برخی رسانه‌ها اعلام شد که اجاره‌بهای منزل کارلوس کی‌روش سالیانه حدود 800 میلیون تومان است در حالی که این رقم به هیچ‌وجه صحت ندارد.وی همچنین گفت: کرایه منزل کی‌روش در سه سال و نیم اخیر که او در ایران بود متغیر بوده و در بیشترین حالت ماهیانه 6 میلیون تومان و در سال حدود 72 میلیون تومان بوده است اما این رسانه‌ها رقم 10 برابری را برای این مورد اعلام کرده‌اند. بار دیگر تأکید می‌کنم که اخبار منتشر شده درباره اجاره‌بهای منزل کی‌روش صحت ندارد و مدارک مربوط به این مسأله در فدراسیون موجود است

 لغوکنسرت محسن یگانه به دلیل بلیت فروشی مختلط

کنسرت یگانه که قرار بود 18 و 19مرداد در ارومیه برگزار شود به‌دلیل عدم رعایت طرح تفکیک جنسیتی لغو شد. این درحالی است که مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با «شرق» اعلام کرده بود زیربار طرحی که در این استان تفکیک شده است و به جداسازی جنسیتی کنسرت‌ها می‌انجامد نخواهد رفت و به کنسرتی که بخواهد با چنین سیستمی برگزار شود مجوز نمی‌دهد.
 

خطرناک ترین زن داعش

ام احمد، زنی با ملیت تونسی و عضو گروهک تروریستی داعش است که به خاطر اعمال مجرمانه و شدت و قساوت در ارتکاب جنایت، به کابوسی برای مردم سوریه به ویژه زنان تبدیل شده است.

زنان تونسی عضو گروهک تروریستی داعش

وی ده ها زن سوریه ای را در شهرهای مختلف این کشور تازیانه زده است.

گفته می شود که ام احمد، احکام صادره از دادگاه شرعی داعش را اجرا می کند و برای او اهمیت ندارد که چه حکمی را باید اجرا کند؛ بعضی از اوقات، او زن هایی را که لباس شرعی مورد نظر داعش را نپوشیده اند، تازیانه می زند و گاهی کسانی را که به زنا یا موارد دیگر متهم شده اند، مورد تنبیه قرار می دهد و شدت و قساوت او در اجرای احکام داعش موجب شده است که این زن مایه ترس و وحشت شهروندان سوریه ای شود.

شکایت مهدی هاشمی از جهان نیوز و مشرق 
شنیده شد که وکیل مهدی هاشمی گفت: از سایت‌های خبری جهان نیوز و مشرق به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت خواهیم کرد. ایلنا نوشت؛ وحید ابوالعمالی افزود: هجمه‌ای که از لحظات آغازین برگزاری دادگاه آقای هاشمی در رسانه‌های وابسته به نهادهای خاص آغاز شده، بیانگر مقابله برخی جریانات با خانواده آیت‌ا... هاشمی‌ است. بدون تردید آنها از احتمال تاثیر این جوسازی بر روند دادرسی آگاه هستند. بنابراین از این سایت‌های خبری شکایت خواهیم کرد و امیدواریم در اسرع وقت رسیدگی شود. 
پیشنهاد جالب جراح بلژیکی به زن بیمار یهودی
 
پزشک بلژیکی با خودداری از مداوای یک زن بیمار یهودی، به وی پیشنهاد کرد که برای بهبودی و رهایی از درد و رنج، به غزه سفر کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، پسر این زن یهودی که برتا کلاین نام دارد، در تماس با خط ویژه بیمارستان شهر "آنت ورپ" (Antwerp ) بلژیک، برای پیگیری روند درمان مادرش از این پزشک بلژیکی راهنمایی خواست، اما وی از پاسخگویی خودداری و تلفن را قطع کرد. وقتی پسر "برتا" بار دیگر با بیمارستان تماس گرفت، پزشک مذکور در پاسخ گفت: به مادرت بگو به غزه برود تا حالش خوب شود!

روزنامه بلژیکی Joods Actueel با درج این خبر، آورده است: این پزشک (که نامش تا پایان تحقیقات محفوظ می ماند) رد و بدل شدن چنین مکالمه ای را تایید کرده و گفته که این جمله، یک واکنش عاطفی در برابر اقدامات اسرائیل در نوار غزه بوده است.

زندگی بازیگرزن سینمای ایران در گوشه خیابان

ثریا حکمت با بیان اینکه در وضعیت مالی خیلی بدی به سر می‌برم، گفت: بعد از 35 سال کار و 61 سال سن، من را به‌عنوان پیشکسوت قبول ندارند. درنتیجه از چندی دیگر در چادر زندگی می‌کنم. این هنرمند اظهار کرد: صاحبخانه ودیعه اجاره را بالا برده که از توان من خارج است و تصمیم دارم اثاث‌هایی که برایم باقی مانده را بفروشم و با پول آن دخترم را به خوابگاه بفرستم و خودم هم در خیابان چادر بزنم. وی با بیان اینکه در سال گذشته هم سه روز در چادر زندگی کرده است، گفت: آن موقع هم به‌دلیل اینکه اجاره خانه‌ام عقب افتاده بود، صاحبخانه از پول ودیعه‌ام کم کرده بود که دیگر پولی برای خانه گرفتن نداشتم. بعد از کمک پنج میلیونی ارشاد توانستم جایی را اجاره کنم. این بازیگر با بیان اینکه با مشکلات زیادی زندگی را می‌گذراند، ادامه داد: سال گذشته تصمیم گرفتم دو بار خودم را از بین ببرم و اقدام به این کار هم کردم اما موفق نشدم. الان کل دندان‌هایم را کشیده‌ام و هزینه درمان آن‌ها را ندارم. برای گرفتن بودجه به همه‌جا رفته‌ام. حتی چندی پیش به‌سراغ همسر آقای انصاری که مالک بازار مبل هستند، رفتم اما باز هم اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم این همه بودجه در مملکت جابه‌جا می‌شود، چرا من بعد از این همه سال فعالیت هنری نباید سهمی از آن داشته باشم؟

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.