قدس انلاین-قاانی:در بسته ویژه امروز مطالبی درخصوص افزایش حملات سایبری وهمچنین رقم قرار داد یک مجری بعلاوه اظهارات وزیر علوم سابق درباره سرپرست فعلی این وزارتخانه و...را مطالعه کنید.

از"تردید وزیرعلوم احمدی نژاد درباره مدارک علمی نجفی"تا"8 میلیون حمله سایبری مشکوک به کشور"و"شیرینی با طعم جیرجیرک!"

*محکومیت بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت
حکم پرونده «ح . ص» بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در پرونده پالیزدار که پیشتر دیوان عالی کشور به این پرونده نقص وارد کرده بود، روز گذشته ابلاغ شد.شاکیان این پرونده پیمان حاج محمود عطار و جواد ترابی بودند که متهم در ارتباط با آقای عطار تبرئه و در ارتباط با شکایت آقای ترابی به شش ماه انفصال از خدمت قضایی محکوم شده است.بعد از دستگیری عباس پالیزدار در سال 87، سعید مرتضوی دادستان سابق تهران از طریق شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت دستور احضار یا جلب تمام افرادی را که به نوعی با پالیزدار همکار بودند ، صادر کرد.یکی از کسانی که مدتی با پالیزدار همکاری می کرد، پیمان حاج محمود عطار بود که به گفته خودش بدون احضار، حکم جلب برایش صادر شد و با دستور دادستان سابق تهران 22 روز را در بازداشت به سر برد.عطار بعد از آزادی از بازداشت، از سرپرست سابق دادسرای کارکنان دولت، «ح. ص» بازپرس سابق این دادسرا و مرتضوی دادستان سابق تهران به کمیسیون نظارت بر حقوق شهروندی استان تهران به ریاست علیرضا آوایی رییس سابق دادگستری کل استان تهران شکایت کرد و بعد از شکایت به کمیسیون یاد شده، پرونده در دادسرای انتظامی قضات مطرح شد و سه قاضی ذی مدخل در پرونده به اتهام بازداشت غیرقانونی با حکم دادگاه انتظامی قضات از خدمت قضایی تعلیق شدند.
*8 میلیون حمله سایبری مشکوک به کشور
معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: روزانه حدود 5 تا 8 میلیون حمله سایبری مشکوک به دروازه‌های کشور صورت می گیرد.مهدی کریمی اظهار کرد: با توجه به رشد ارتباطات تعداد بدافزارهای موجود در فضای مجازی هم رشد کرده است. اکنون دیگر تهدیدات سایبری کل حوزه‌ها را دربرمی‌گیرد و به همین دلیل از آنها به عنوان یک جنگ سایبری یاد می‌شود.کریمی همچنین عنوان کرد: تهدیدات سایبری در ابتدا تهدیدات ساده بودند که به ویروس‌های ساده محدود می‌شدند اما اکنون با گسترش تکنولوژی این تهدیدها هم رشد پیدا کرده‌اند و هدفمند شده‌اند به همین دلیل لازم است برای شناسایی و مقابله آنها روش‌های فراتر از آنتی ویروس‌های موجود را مورد استفاده قرار داد.
*رقم قرار داد رشیدپور با شبکه نسیم از زبان خودش
رشید پور که پس از 6 سال دوری از تلویزیون در پی راه اندازی شبکه جدید التاسیس «نسیم» قرارداد ساخت صد برنامه را امضا کرده این گونه توضیح داده است: «من برای تولید یکصد قسمت از برنامه ام چیزی حدود 500 میلیون تومان قرار داد امضا کرده ام. تعداد همکاران برنامه هم حدود 70 نفر است. با احتساب همه اینها چیزی نزدیک به 75 میلیون تومان برایم می ماند.» کمتر سابقه دارد تهیه کننده ای رقم قرارداد خود را با جزییات و ذکر تعداد همکاران و هزینه ها فاش کند اما رشید پور که از اظهارات همکار خود ناخرسند شده کوشیده با شفاف سازی اتهام بازگشت به تلویزیون با هدف منافع مادی را پاسخ دهد.
*عطر بزنید تا خوشگل تر شوید
پژوهش صورت گرفته توسط پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد، بو بر نحوه درک ما از یکدیگر اثر گذاشته و یک رایحه دلپذیر باعث زیباتر دیده شدن چهره انسان می‌شود. به گزارش روزنو، طی قرن‌ها از عطر و سایر محصولات خوشبو کننده بعنوان راهی برای بهبود ظاهر کلی فرد استفاده می‌شود؛ در مطالعات قبلی عنوان شده بود که درک جذابیت صورت تحت تأثیر استفاده از یک رایحه دلپذیر یا ناخوشایند قرار دارد. با این حال مشخص نشده بود که آیا بو بر درک تصویر واقعی از صورت فرد تأثیر می‌گذارد و چگونه مغز تحت تأثیر یک رایحه خوش قرار می‌گیرد.
*500هزار تومان شهریه نگهداری سگ در مهد
میان مشاغل عجیبی که در تهران وجود دارد، برخی شغل‌ها مربوط به حیوانات خانگی و بویژه سگ‌هاست. در حال حاضر مهدهای سگی وجود دارد که ماهانه 500 هزار تومان برای نگهداری از سگ‌ها دریافت می‌کنند.
*تردید وزیر علوم احمدی نژاد درباره مدارک علمی نجفی
محمد مهدی زاهدی،وزیر پیشین وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری نسبت به سابقه علمی محمد علی نجفی، سرپرست فعلی وزیر علوم ابراز تردید کرد.وزیرعلوم دولت احمدی نژاد در خصوص مدرک علمی نجفی گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم آقای نجفی به عنوان مربی در دانشگاه مشغول به فعالیت است و هم اکنون ما افراد زیاد به عنوان عضو هیات علمی و استاد تمام در دانشگاه داریم که اقای روحانی می توانست از میان انها سرپرست انتحاب کند.
*شیرینی با طعم جیرجیرک!
شیرینی پز فرانسوی به نام سیلوین ماسکوار شیرینی های جدیدش را به شیوه ای عجیب تهیه میکند. او از حشراتی مانند کرم و جیرجیرک برای تزئیین شکلات‌هایش استفاده می‌کند. این حشرات معمولا با روکشی از طلا پوشانده می‌شوند. یک بسته نه تایی از این شکلات‌ها حدود 30 دلار قیمت دارند. همانطور که در گزارش سازمان ملل آمده است خوردن حشرات علاوه بر مفید و مغزی بودن می‌تواند به لاغری هم کمک کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرابي IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    زمانيکه مرحوم کردان بودند چرا در مدرکش ترديد نداشتند
  • نوروزي IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    باسلام.وزير محترم علوم احمدي نژاد بهتر است در مورد مدارک جعلي دوره خودشان نظر دهد.اول داخل خانه بعد همسايه!بورسيه ها نظر دهد؟! سفر نيويورک نظر دهد!! البته هر متخلفي بايد مجازات شود و به مردم نيز معرفي شود!!
  • علي IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    آقاي زاهدي ازمشکل بورسيه ها جه خبر